Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dorienkee schreef:Daarbij...dressuur is niet zo gevaarlijk als deze sprong voor t paard..
( als je t op de juiste wijze doet)
als je gaat kijken naar de lichamelijkheid..
Knap hoor!
ZO HOOG?? Mijn god, ik vind het al eng om 50 cm te springen

Jolliegirl schreef:rowo schreef:Wat bezielt je om in zo'n bak, op zo'n lompe manier, zo hoog te springen? Ik vind er niks stoers aan.... Hij rijd ook nog eens belabberd en klapt als een gek in het zadel na de sprong.
Niks om trots op te zijN
Zit jij zo'n sprong maar eens uit, dan praten we verder.
Dit vind ik er heel netjes uitzien, ik neem ook aan dat hij dit niet dagelijks/wekelijks doet!
So what... natte bak... dempt alleen de landing des te beter..
gevaar voor uitglijden zal meevallen, ligt er wel aan wat voor'n zand er ligt..
maar lijkt hier heel erg meevallen!
die topruiters, belonen hun paard ook niet gelijk, rijden ook eerst nog ff terugnemend hun paard door de ring, door het enorme gejuig.
en ja, iets meer rechtdoor rijden mag wel.
dorienkee schreef:ookal moet ik zeggen dat ik dressuur op hoog niveau ook niet gezond vind. Dit is in 1 x heel hoog, om de fun. Dressuursport doe je vaker
(dezelfde oefeningen, en dat is het paard meer gewend, kan een paard ook beter aan dan zon sprong. Je kan ook niet elke meerdere keren per week die sprong maken, wel een dressuurproef oefenen)

Jolliegirl schreef:Ik zeg toch ook niet dat jij je mening niet mag geven
MyHorseGirl schreef:Krijg de ******!!!!!!!!!!!ZO HOOG?? Mijn god, ik vind het al eng om 50 cm te springen

I_love_you schreef:Vind het knap alleen ontverantwoord in z'n natte bak en die bocht erna..
iets vooruit rijden kan ook geen kwaad bij z'n sprong. En dat die het paard niet eens beloon na z'n sprongjuigen is belangrijker nee ik vind het er niet leuk uit zien.
Verder wel knap van het paardje!
Marijuhhhhh schreef:Knap hoor! Lijkt me wel super slecht voor het paard zijn gewrichten!