Concours Hippique Hoofddorp

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

gollempje

Re: Concours Hippique Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 17:35

het ziet er inderdaad niet goed uit, wilde zaterdag gaan als ik thuis zou zijn, maar heb het idee dat ik gewoon lekker thuis blijf met dit weer Haha!

mynique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 19:13

Nou inmiddels 19.10 en ik moet zeggen....het weer wordt alleen maar erger en natter en vieser en ....
Kortom ik ben niet gegaan. Ik durfde het niet aan. Heb me netjes afgebeld. En daar zeiden ze dat iedereen "gewoon" aan het rijden was tussen de buien door.
Zo ook met het springen. Nou het regende mij te veel en te lang en het zal wel glad zijn geweest.
Sommige van stal zijn gewoon gegaan maar ik vond het te eng.

het regent nu nog, weet niet hoe het daar is, maar hoop voor idereen dat het te doen is.

Nou maar hopen dat t morgen tijdens t gala droog is!

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-07 19:16

Hroot gelijk hoor. Ik ben ook thuis gebleven en hoefde niet eens te rijden. Knipoog

Daantje1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 19:19

Ik ben net thuis. Heb wel gestart met mijn paard. Maar ik was als 3e van de L2 geloof ik en dat was net tussen 2 grote buien door. Het was niet droog, maar het mieserde.
Maar dat je niet gaat rijden in zo een plens bui, dat lijkt me wel logisch. Had ik ook niet gedaan.

mynique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 19:35

Daantje1981 schreef:
Ik ben net thuis. Heb wel gestart met mijn paard. Maar ik was als 3e van de L2 geloof ik en dat was net tussen 2 grote buien door. Het was niet droog, maar het mieserde.
Maar dat je niet gaat rijden in zo een plens bui, dat lijkt me wel logisch. Had ik ook niet gedaan.

Hoe waren de banen?

stefanietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 20:15

ik kijk hoe morgen de banen zijn, hopelijk niet te nat, maar het lijkt mij dat als het niet meer te doen is, dat ze het wel aflassen toch Verward

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 20:18

Ligt er maar net aan wat de organisatie als niet te doen beschouwd... Nu verwacht ik wat dat betreft in Hoofddorp wel dat ze daar reeel in zijn, maar reed laatst in een buitenbaan... Vragen om grote problemen (heb dan ook afgegroet na 2 onderdelen, paard gaat voor). Maar ging gewoon door, baan werd niet afgekeurd, volgens de organisatie kon t best.. Scheve mond

bud_gloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 20:19

Ik ga morgenavond heen Haha!

pandabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 20:40

De B springen van vanavond is afgelast.
De L is wel helemaal vereden.
Je wilt alleen de losspring ring niet zien momenteel.

Hopenlijk wordt het weer beter. Zou toch erg jammer zijn als ze nog meer rubrieken moeten gaan aflasten.

Ik ben wel blij dat ik nu weer lekker droog voor mijn PC zit.

Zo je wilt ook niet weten hoe de drafbaan waarop geparkeerd word er nu uit ziet. Wij gingen er slippend af met metershoge modder fontuin. Er zaten ook diverse auto's en vrachtwagen vast geloof ik. (Er is wel een tracktor aanwezig die wat reddingswerk doet volgens mij)

Iedereen die daar nog moet parkeren, veel succes.

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 20:41

Bah.. wat een weer hè. Ik ben dus niet gegaan, foto's hadden toch niet gekund met deze regen.. Ik ga morgen wel foto's maken van het springen (Z en ZZ zijn morgen geloof ik), op het weerbericht van de radio hoorde ik dat er opklaringen zouden zijn in de middag. Daar moeten we dan maar op hopen Lachen

stefanietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 21:47

er gaan geruchten dat het helemaal afgelast wordt. hopen dat het morgen redelijk droog blijft, zodat er van het weekend nog gereden kan worden.

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 21:50

ja inderdaad...
het zou echt heel erg zonde zijn als t verregent..
maar er valt hier ook wel gruwelijk veel water ineens zeg Scheve mond niet te geloven

Daantje1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 21:51

mynique schreef:
Daantje1981 schreef:

Hoe waren de banen?

Net terug van de prijsuitreiking. Bij proef 1 een winstpunt!!! De 2e niet, maar die ging ook niet zo lekker. Was direct na de 1e proef en mijn paard vond het nodig om zijn tong over het bit te gooien. Er waren wel veel afmeldingen.

De banen waren voor mij goed om te rijden. Maar toen ik net ging kijken waren er een paar banen erg nat en blubberig. Baan 1 en 2 liggen er nog goed bij volgens mij. Maar 3 en 4 minder.
Denk dat je er heen moet rijden en daar moet kijken wat je doet.

mynique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 21:52

Ja er zijn al veel wijzigingen!
echt jammer als alles afgelast zou moeten worden.
sprak net iemand die vandaag L1 is gestart en die zei dat de banen nu al wel blubber waren.
Wel balen voor de mensen die nog moeten starten. Maar hopen inderdaad dathet morgen droog blijft zodat de banen een beetje "rust" krijgen.

En natuurlijk hopen dat het Gala doorgaat. Maar ja als het alleen maar regent is het natuurlijk ook niet leuk voor de mensen die moeten rijden.

@ Daantje81 --> hoorde net van diegene die mijn paard zou uitbrengen dat de banen voor hem te glad zouden zijn. Hij gaat dan te onzeker lopen en omspringen in de middengalop enzo. Ze is echter wel met haar eigen paard in de L1 gestart. Die overigens wel 2 winstpunten heeft binnengehaald.

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-07 22:06

sgboelens schreef:
er gaan geruchten dat het helemaal afgelast wordt. hopen dat het morgen redelijk droog blijft, zodat er van het weekend nog gereden kan worden.

Heb ik eens een keer alle dagen vrij. Regent het. Verdrietig

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 22:09

*Hoopt heel erg op een droge vrijdag morgen*
Het zou zo balen zijn als alles afgelast wordt.. Vooral voor iedereen die gaat/zou gaan starten.

Hoorde daarnet weer het weerbericht weer op de radio; Morgenochtend dus nog wat regen en daarna opklaringen vanuit het zuid-westen.
Dus misschien blijft het vanaf de middag enigzins droog.. Verward
*doet weer dansje*

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-07 22:12

Vrijdag overdag hebben we opnieuw te maken met het opleven van de buienactiviteit. In de namiddag wordt de buiigheid minder. Het wordt ongeveer 21 graden. De wind komt eerst uit richtingen tussen oost en zuidwest, in de loop van de dag zuidwest en is zwak tot matig, aan kust geleidelijk vrij krachtig, 5

mynique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 22:13

Ik hoop dat de weersvoorspellingen dan nou eens kloppen!

We blijven dansen....

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 22:14

Hmm scheize. Denk dat dat betrouwbaarder is dan de radio Verward
Hmz nouja, laten we het beste hopen Vork

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 22:15

Ooojeee ik vergat mn dansje.
Alsnog Haha! :

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

mynique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 22:17

Bonte schreef:
Vrijdag overdag hebben we opnieuw te maken met het opleven van de buienactiviteit. In de namiddag wordt de buiigheid minder. Het wordt ongeveer 21 graden. De wind komt eerst uit richtingen tussen oost en zuidwest, in de loop van de dag zuidwest en is zwak tot matig, aan kust geleidelijk vrij krachtig, 5

Ga je morgen ook naar de Gala?
Ik zit te twijfelen om mijn camera mee te nemen. Als het toch zo nat wordt en dan ook zo vroeg donker.
Moet ik maar met dat ding slepen.

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-07 22:24

Nee, ik ga niet naar de gala. Ga er niet voor betalen. Knipoog

mynique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 22:26

Bonte schreef:
Nee, ik ga niet naar de gala. Ga er niet voor betalen. Knipoog

Je hebt gelijk.
Hoorde dat er veel ongenoegen over was/is dat het "opeens" geld kost.
Ik meen dat zelfs het secretariaat van ch hoofddorp zelf kaarten moet kopen.

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 22:35

Ik las ergens in dat andere topic dat je ook gewoon langs de ring kan kijken bij het gala..? (Dus niet op de tribune, maar who cares Tong uitsteken)
Gewoon gratis dus..
Iemand enig idee of dat ook echt zo is? Lachen

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-07 22:40

Tja, de ring is wel open of ze moeten er schermen gaan neerzetten.