Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daantje1981 schreef:Ik ben net thuis. Heb wel gestart met mijn paard. Maar ik was als 3e van de L2 geloof ik en dat was net tussen 2 grote buien door. Het was niet droog, maar het mieserde.
Maar dat je niet gaat rijden in zo een plens bui, dat lijkt me wel logisch. Had ik ook niet gedaan.
mynique schreef:Daantje1981 schreef:Ik ben net thuis. Heb wel gestart met mijn paard. Maar ik was als 3e van de L2 geloof ik en dat was net tussen 2 grote buien door. Het was niet droog, maar het mieserde.
Maar dat je niet gaat rijden in zo een plens bui, dat lijkt me wel logisch. Had ik ook niet gedaan.
Hoe waren de banen?
sgboelens schreef:er gaan geruchten dat het helemaal afgelast wordt. hopen dat het morgen redelijk droog blijft, zodat er van het weekend nog gereden kan worden.
Bonte schreef:Vrijdag overdag hebben we opnieuw te maken met het opleven van de buienactiviteit. In de namiddag wordt de buiigheid minder. Het wordt ongeveer 21 graden. De wind komt eerst uit richtingen tussen oost en zuidwest, in de loop van de dag zuidwest en is zwak tot matig, aan kust geleidelijk vrij krachtig, 5
Bonte schreef:Nee, ik ga niet naar de gala. Ga er niet voor betalen.