Chita ik hoop dat je paardje zich gauw beter gaat voelen en dat je er achter kan komen waarom hij zo raar deed.
@Vera23 Vervelend dat je paard rugproblemen heeft,ik weet zelf hoe het voelt om een paard te hebben met rugpijn..Hoop dat de osteopaat je alsnog kan helpen..
Alle twee veel sterkte met jullie paardjes!!
Van mij dit keer ook slecht nieuws..Mijn paardje heeft toch geen rugpijn,de pijnstillers zijn nu goed ingewerkt en ze was vandaag nog steeds het zelfde,ik had les en wilde perse galloperen om te kijken of ze nu nog zo gek deed.Ze probeerde nog steeds te bokken en ook te steigeren,ik moest haar hoofd omhoog trekken om niet te vallen.
Mijn instructrice heeft er nog op gereden die zei ook dat ze verder goed aanvoelde en dat het gewoon gedrag etc was.
Nu moet ik dus een beslissing maken..verkopen of houden...Ik heb nu al zo lang problemen met Jersey dat ik mijn plezier in paardrijden gewoon ben verloren..Ik ga morgen en overmorgen nog wel op haar rijden hopent op verschil maar ik reken er niet op.
klinkt misschien heel suf.. maar ik zou ook zo n reading laten doen...misschien kan je dan achter een ander probleem komen wat ze misschien heeft.... ik ben er ook heel veel wijzer door geworden