fresco schreef:Wat chantal megchenbrink daar aan het doen was, snapte ik ook niks van...
Ik vind haar altijd een goede ruiter ! heb zelfs wel eens les van dr gehad. Ze had ook een leuk paardje bij dr ! alleen zat dr zadel echt meeeeeeeeega scheef !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
fresco schreef:Wat chantal megchenbrink daar aan het doen was, snapte ik ook niks van...
CocoChanel schreef:Hallo!
Weet iemand wat dit voor iets is?
Foto: Picturelifestyle.nl
http://i5.pbase.com/o6/40/233640/1/7370 ... 7V6259.jpg

:
eefangel schreef:Wist niet dat hij zo kon strekken!

is dat niet sergi? of nicolai eefangel schreef:wow die eerste strekfoto van jou is echt mooi! Mooier dan die van SN
enne die tweede ben ik niet he!is dat niet sergi? of nicolai
eefangel schreef:Die van mij zijn ook wel grappig!
Afgezien van mijn houding vind ik deze heel tof! Wist niet dat hij zo kon strekken!
eefangel schreef:wow die eerste strekfoto van jou is echt mooi! Mooier dan die van SN
enne die tweede ben ik niet he!is dat niet sergi? of nicolai
En ik sta er ook op, helemaal rechts onderaan.

(en dan heb ik het over mij
) maar ik weet nu iig wie je bent ja! eefangel schreef:haha charming Gabyfedde(en dan heb ik het over mij
) maar ik weet nu iig wie je bent ja!
Sta er wel vaker op, maar kijk of heel raar of naar beneden (camera). eefangel schreef:wow die eerste strekfoto van jou is echt mooi! Mooier dan die van SN
marjolein88 schreef:Gabyfedde bedankt voor je foto !! Als je er meer heb... op mooie momenten ..zijn ze altijd welcome=)
gabyfedde schreef:marjolein88 schreef:Gabyfedde bedankt voor je foto !! Als je er meer heb... op mooie momenten ..zijn ze altijd welcome=)
Zal morgen nog ff zoeken, maar ik geloof echt dat dit de enige goede is. Momenten heb ik meestal wel goed, alleen de kwaliteit is niet super omdat ik geen super apparatuur heb om binnen mee te fotograferen. Probeer er het beste uit te halen. Mensen als Sandra en Jos hebben wel dergelijke apparatuur.
marjolein88 schreef:jij hebt toch ook een eos 350d?
Ik kreeg pas van Marion Keizer een tip dat je dan een lichtgevoelige lens ofzo moest kopen
want de camera zelf is super ! alleen de lens maakt het moeilijk.
Maar ik kijk wel door beetje slechte kwaliteit heen hoor;) vind het al supergaaf dat je djamai op de foto gezet heb !:)

l0esjj schreef:Zo kom hier ook even om de hoek piepen,
Eva gave foto's zeg en ja dat kadanz kan strekken had ik je ook wel kunnen vertellen
trouwens De Vito II zag ik op sporthorses staan..
marjolein88 schreef:fresco schreef:Wat chantal megchenbrink daar aan het doen was, snapte ik ook niks van...
Ik vind haar altijd een goede ruiter ! heb zelfs wel eens les van dr gehad. Ze had ook een leuk paardje bij dr ! alleen zat dr zadel echt meeeeeeeeega scheef !