Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Lenn schreef:even spoed:
Weet iemand hoe lang de show ongeveer duurt/ hoe laat het afgelopen is als het om 20:00 begint? (ivm laatste trein terug..)
Chatelaine schreef:Ik ga vanavond dus ben benieuwd al word je van alle reacties hier niet erg blij
ilsjuh schreef:Ik vond het jammer genoeg ook tegenvallen.![]()
Vond het erg rommelig overkomen en volgens mij gingen sommige dingen inderdaad niet zoals het moest, maar dat kan altijd natuurlijk! Misschien waren mijn verwachtingen gewoon te hoog, ben paar jaar geleden ook naar GOA geweest en vond dat stukken leuker! Ook kreeg je regelmatig hetzelfde te zien, dat was ook wel jammer!
Heb wel genoten van de onwijs mooie paarden! Ik vind het sowieso heel knap dat je zo'n show helemaal voor mekaar krijgt, dus wat dat betreft petje af voor die mensen!
Die IJslanders waren echt ontzettend gaaf om te zien. Dat vond ik eigenlijk het leukste. Maar ook die lasso-man vond ik geweldig, die had ook zooooo'n mooi paard
ben echt benieuwd

), jammer dat ze niet echt konden knallen daar in die kleine arena (sneltempo tölt en telgangwas best leuk geweest in deze show). Verder vond ik de bull cutting quarter horse gaaf, vooral toen het hoofdstel af ging. Ook gaaf dat ie gewoon doorging met "cutten" van een danser die voorbij wilde lopen, terwijl zijn berijder zijn aandacht al bij de laatste danser had. Dat liet precies zien waarom die paarden zo geschikt zijn voor dat werk.
myrtheJ schreef:Bij die stukken zat ik alleen hun manier van rijden te bekijken> niet altijd even vriendelijk, er was ook een man die een soort bijzets aan zijn stijgbeugels had zitten op de een of andere manier, en daarmee stuurde