toch maar doorgelopen
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
toch maar doorgelopen
petraaken schreef:voor degene die willen kopen in de standjes zorg dat je veel geld bij hebt en in 1 standje kun je met bancontact betalen. Deze persoon heeft zich toch niet kunnen inhouden en heeft een prachtige bling bling frontriem van BR gekocht en een licht trainingsjasje om mee te rijden.
Op sommig standjes zijn er kortingen op jassen en rijbroeken maar dan nog zijn ze super duur. Ik heb een jasje van Happy Valley gekocht bij Emmers met 25% korting en dat kwam op 37 euro en dat vond ik redelijk. Alleen mijn frontriem was aan de dure kant nl 30 euro.
Thomas5 schreef:Ik heb een lederen minihalster gekocht voor mijn shets en dat kostte 12 euro. Maar ik was ook naar lange chaps aan het kijken en de duurste waren 440 eurotoch maar doorgelopen

Anna01 schreef:Ik ben gisteren geweest en het was super!
Heb de 6-baren proef gezien. Ze zijn geëindigd op 2m. Daar is er nog 1 iemand over geraakt. Die heeft dan eens 2m10 geprobeert maar had een stop of een balk, weet k niet meer. Wat een proef seg! Mijn hart stond even stil toen hij erover moest!

) met een ruiter (naja, amazone dan) van de Friezentrein. Zijn maandag daar aangekomen, dinsdag, woensdag en donderdag hebben ze show gereden en om een uur of 4 zijn we weer richting NL gegaan. Vond het errug leuk!!!
) KATOUCHKA schreef:@Concorde: trouwens mischien heb ik jou gezien liep jij een stukje de ring in met een deken volgens mij een blauwe jas

duidelijk minder volk, veel lege plaatsen vonnek. kheb foto's, maar ze zijn wel niet zo duidelijk jammergenoeg.
van bwp, zangersheide, connemara blabala 

missblue schreef:Ik heb ze gezien die friezen! echt prachtig in elkaar gestoken, heel mooi