Meneer zit daar immers niet voor niks

Citaat:Geachte heer Kosterman,
Ten eerste hoeft u niet zomaar de programmering open te breken. Het is immers al tijden bekend dat de wereldruiterspelen dan zullen plaats vinden, hier kan in de programmering rekening mee gehouden worden. Of zie ik dat verkeerd?
Ten tweede spreekt u zich zelf nu toch tegen, want voor andere sporten kan dit blijkbaar wel. Ik noem als voorbeeld, voetbalwedstrijden, wielrennen (3 weken lang nota bene), maar ook het WK atletiek. Niets dan lof voor de aandacht die deze sporten krijgen, maar het blijft jammer dat de NOS zo selectief in de sportkeuzes is. Kunt u misschien uitleggen waarom de balans zo scheef is?
Even ter illustratie het wielrennen, gedurende 3 weken lang krijgen we wielrennen voorgeschoteld gedurende de Tour de France, maar ook de andere klassiekers kunnen rekenen op een live-registratie. Waarom het wielrennen wel en de paardensport niet? En zeg nou zelf soms zit je gedurende de tour honderden kilometers naar een peleton te kijken waar niets, maar dan ook werkelijk niets gebeurt. Ja het landschap is prachtig, maar daar zijn andere programma’s voor.
Ik begrijp dat het lastig is voor u, het valt immers ook niet mee recht te moeten praten wat krom is, maar misschien kunt u deze punten toch meenemen naar de redactie voor verbetering in de toekomst. Of misschien kunt u gewoon toegeven dat de NOS zich afgelopen zaterdagavond hopeloos heeft vergist door maar 2 minuten dressuur uit te zenden.
Wederom met vriendelijk groet,
M. Blink
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: NOS Publieksvoorlichting [mailto:publieksreacties@nos.nl]
Verzonden: dinsdag 29 augustus 2006 11:18
Onderwerp: RE: televisie - reactie via nos.nl
Wij kunnen niet zomaar even de zaterdagavondprogrammering op ned 2 openbreken voor de kur op muziek van de wereldruiterspelen Daar hebben wij nu juist onze sportuitzending van 23:00 uur voor.
namens sportredactie
Met vriendelijke groet,
N. Kosterman
NOS Publieksvoorlichting