, maar ik was apetrots op mijn kleine mannetje, dat zich uitstekend heeft gedragen Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, maar ik was apetrots op mijn kleine mannetje, dat zich uitstekend heeft gedragen 
Simon ook. Zelfs vanochtend nog. Als hij in de wij kwam ging hij nog weer liggen ondanks dat de bak ernaast geslept moest worden. Ik heb het helaas niet gezien. Ik ben 5 keer gestart en nu heb ik nog meer respect voor diegeenen die altijd zo vaak gaan starten. Hoe houden jullie dat vol?
dus dat was niet zo'n succes...
Mac schreef:Zoveel starten is 1 ding, maar al die patterns ook nog onthouden, dat is ook nog een uitdaging op zich met de zenuwen in je lijf, lijkt me.
...

) wierpen zich op als omroeper in de inrijbak en zie....het liep plotseling wat sneller. Maar een bar/cafetaria die opereert met de snelheid van een dood paard roept enkel ergernis op.
Weet je wat, laten we het op het aankomende NK eens uitproberen..alle vrijwilligers gaan vrijdagmiddag zo tegen een uur of 3 naar huis. Het is weekend. Ik beloof je dat het een memorabel NK 2006 wordt. susan schreef:ja [***] ik stond naast jou
en we hebben elkaar al eens eerder ontmoet bij johanna
? Anders heeft niemand een fijne dag gehad
!
. Ik meen het als ik zeg dat ik een leuke wedstrijd heb gehad
. Veel geleerd, leuke jury, goede uitleg, goede sfeer. Het zal ongetwijfeld dat er eea te verbeteren valt, maar volgens mij loopt geen 1 wedstrijd zoals die gepland is.
) 
klaasjuhhh schreef:Foto's.......?
Schiet mij maar lek...Sonja schreef:@Iski:
Ik heb een uitstekende dag gehad, mijn paard heeft weer een hele ervaring opgedaan, de organisatie heeft gewoon mijn startgeld en mijn bedankjes ontvangen, alleen JIJ hebt blijkbaar achteraf nog wat te zaniken. Terwijl je niet eens wat met de wedstrijd te maken hadSchiet mij maar lek...
Iski get rid of al those negative STOFJES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
...bewijst maar weer dat het een teamsport is 
Rixt met Aimee
Mooie foto!!!!! Pannenkoek schreef:klaasjuhhh schreef:Foto's.......?
Eentje dan............maar dan wel van een Pannenkoekenpaard!
Mooie foto !