Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Voor mij geen rijden of showen op het NK. Ik ben 2 weken geleden gevallen in de stal, en had wat last van mijn schouder en oksel. Ach dacht ik spiertje verrekt of gescheurd. Paar daagjes rustig aan, komt wel goed. Nou niet dus, ben gister bij de HA geweest omdat het nog steeds zeer deed. En daar kreeg ik te horen, niks geen gescheurde spier of wat dan ook, nee ik heb een rib gebroken
En aangezien dat niet in 2 weken weer okay zal zijn, kan ik dus niet meedoen
baal, baal.
'k neem volgend weekend wel wat lekkers voor je mee om te troosten.
Maar ik heb echt geen idee
. Ik ben er trouwens al vanaf maandag avond. Ik heb mooi vrij gekregen van school!
:DLaika schreef:Ik zie in het programma 4 keer per dag een pauze staan....
Kan iemand mij zeggen hoe laat deze ongeveer gaan plaatsvinden? Dan kan ik wat beter de dagindeling begrijpen. Het komt natuurlijk niet op een paar minuten aan, gewoon een beetje natte vingerwerk dus.
Is het bijvoorbeeld, koffiepauze, middagpauze, theepauze, avondetenpauze? Zo ongeveer?
horsea schreef:ja met trein had ik hier ergens op het topic gelezen...
Sonja schreef:Ach d'r zitten zo gruwelijk veel andere bokkers, er is toch vast wel iemand die je even van het station in Raalte of Nijverdal af wil halen? Da's om de hoek!
Kayila schreef:Sonja schreef:Ach d'r zitten zo gruwelijk veel andere bokkers, er is toch vast wel iemand die je even van het station in Raalte of Nijverdal af wil halen? Da's om de hoek!
Yup zo regelen wij dat ook, ik ben er de hele week (jawel van maandag tot en met zondag) en mijn mede pennygroomcaravanbewoonster komt vrijdag vroeg met trein naar Raalte en daar haal ik haar dan op na sms van hoi ik ben op station!
Sonja schreef:Ach d'r zitten zo gruwelijk veel andere bokkers, er is toch vast wel iemand die je even van het station in Raalte of Nijverdal af wil halen? Da's om de hoek!
kom maar op. Ik hoor het wel als er iemand graag gehaald wil worden (van station Raalte die andere 2 weet ik nl niet te vinden
)
alleen dan is het nog een km of 2 lopen langs de kerk