Gaat vast wel goed hoor Chev. En anders maken we even tijd.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik zou ook niet kunnen kiezen als ik jou was... Hoewel, die Quarab.... *kwijl* Sonja schreef:haha jij hebt een luxepositie tegenwoordig Lorie, een stal vol met alleen maar leuke paardenIk zou ook niet kunnen kiezen als ik jou was... Hoewel, die Quarab.... *kwijl*

en koeien zijn enggg!! haha 
Anya schreef:haha Lorie, Lan zag vorige week ook een "koe des doods". Ze wist het zeker
Chev: formulier is op de mail
je hebt tog wel meteen de dieranarts laten komen? is namelijk een zeer ernstig overdraagbaar virus

Anya schreef:ik dacht meer aan een paardenpsycholoog zelf
gekke knollen ziekte

trug offtopic dan maar

>;) Anya schreef::D
ik mod niet op WN
En Rom is STRENG>;)
Cheveyo schreef:pff dat scheelt haha, er staat me alleen iets bij over de 9e juli maar ik kan er even niet opkomen.
Fijn dat er oefenwedstrijden bestaan!
ik weet weer wat er was met de 9e juli....heel keigezellig een bbq met een hele groep TP-ers, begint om 14.00 al en duurt tot de avond eindigt....deze wedstrijd gaat dus niet lukken. Had me heeeel leuk geleken, ik hoop op een volgende kans binnenkort.Anya schreef:Pffft veegt angstzweet van voorhoofd. Kwam erachter dat finale WK voetbal ook op de 9e is. Maar gelukkig valt het mee. Voetbal begint pas op 20.00 uur. Dat moeten de meesten al weer thuis kunnen zijn.
Als er mensen zijn die persé het voetballen niet willen missen: geef het dan even door, dan proberen we met de tijdsindeling hier rekening mee te houden. En anders heeft De Lutte ook een televisie
.

of we hem ooit open en dicht krijgen is ten tweede.