Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Shanna16 schreef:sanne_ schreef:Had je een wildcard voor volgend jaar willen regelen?
Echt wel![]()
Maar tis een beschaafde rok hoor...
sanne_ schreef:Ja oh nee dan is het goedTrouwens, wat let je? Kaplaarzen eronder in een kleurtje dat bij je paraplu past en klaar is Shanna!
GillyZidane schreef:nou ik ben er ook 2 dagen. en hee beesje ik pas er toch nog wel bij he in de audi
liliputter schreef:het weer was bagger denk dat dat een grote oorzaak is en de bodem zal ook wel niet optimaal geweest zijn
Nistria schreef:liliputter schreef:het weer was bagger denk dat dat een grote oorzaak is en de bodem zal ook wel niet optimaal geweest zijn
Ik denk dat de bodem daar perfect is!
Cassielover schreef:wij hebben voor morgen nog 6 vip kaarten, ben benieuwd wie er allemaal komen!
Snadder schreef:Wie weet wat er met deze combinatie is gebeurd? Ze gingen juist zo goed in de Wouwse Plantage!De uitslag van de junioren:17 115 Diederik van Silfhout Ruby *ELI
sanne_ schreef:Robin met Sultano 63% en met Kept Secret 65%? Had de volgorde anders verwacht, gezien eerdere resultaten. Wel super dat ze zich er alwéér bijrijdt, in zo'n korte tijd weer aangesloten bij de top! Proficiat meis!