Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Shanna16 schreef:sanne_ schreef:Had je een wildcard voor volgend jaar willen regelen?
Echt wel![]()
Maar tis een beschaafde rok hoor...
Trouwens, wat let je? Kaplaarzen eronder in een kleurtje dat bij je paraplu past en klaar is Shanna! sanne_ schreef:Ja oh nee dan is het goedTrouwens, wat let je? Kaplaarzen eronder in een kleurtje dat bij je paraplu past en klaar is Shanna!

GillyZidane schreef:nou ik ben er ook 2 dagen. en hee beesje ik pas er toch nog wel bij he in de audi

liliputter schreef:het weer was bagger denk dat dat een grote oorzaak is en de bodem zal ook wel niet optimaal geweest zijn
!
Nistria schreef:liliputter schreef:het weer was bagger denk dat dat een grote oorzaak is en de bodem zal ook wel niet optimaal geweest zijn
Ik denk dat de bodem daar perfect is!
. You go girl!Cassielover schreef:wij hebben voor morgen nog 6 vip kaarten, ben benieuwd wie er allemaal komen!
. Snadder schreef:Wie weet wat er met deze combinatie is gebeurd? Ze gingen juist zo goed in de Wouwse Plantage!De uitslag van de junioren:17 115 Diederik van Silfhout Ruby *ELI
sanne_ schreef:Robin met Sultano 63% en met Kept Secret 65%? Had de volgorde anders verwacht, gezien eerdere resultaten. Wel super dat ze zich er alwéér bijrijdt, in zo'n korte tijd weer aangesloten bij de top! Proficiat meis!