Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lynne81 schreef:Oftewel gras is gewoon een poedersuiker bodem.. met of zonder regen!! Zand is gewoon veel fijner en het punt is een beetje dat je in Heerjansdam op zand los moet rijden en daarna op GRAS!! lekker!! Suzanne... IK BEN BENIEUWD NAAR JE VEULEN!!!!![]()
listiglistje schreef:Gaan er nog bokkers naar Veghel of Ermelo?
Wij gaan met een vierjarige Krack C merrie naar Veghel en met een vierjarige Krack C ruin naar Ermelo.
Maar, ach, we zien wel wat het wordt (waarschijnlijk keihard gras na deze hittegolf ?).

VValar schreef:Wat zonde Odie dat je niet door bent. Maar evengoed proficiat met je derde plek! Wat weinig combinaties mochten er dan door zeg. Uit welke regio kom je? Weet je toevallig hoeveel er door mochten bij de 5jarige?
Heb net je profiel bekeken, en wat een prachtig paard is Volontaire! Ik kan me die dikke 8 voor zijn exterieur goed voor stellen. Wat voor commentaar kreeg je?

)
Maar dit commentaar is wel een positieve insteek voor volgend jaar (doe je dan weer mee?)
Hoop dat ik je daar tegenkom in Ermelo. Wie weet ga ik er sowieso wel heen om eventjes te kijken wat voor moois er rond loopt. 
Foto's maken dan he...
Van de paarden... 
VValar schreef:@ Odie: Dit commentaar is wel een positieve insteek voor volgend jaar (doe je dan weer mee?)