Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anoniem schreef:Komop we houden een inzamelingsactie voor een NIEUW halster voor dit ponytje, allemaal 10 cent lijkt me wel genoeg
amberp schreef:Anoniem schreef:Komop we houden een inzamelingsactie voor een NIEUW halster voor dit ponytje, allemaal 10 cent lijkt me wel genoeg
Is niet nodig.. als ik dat adres krijg!
Dan zorg ik dat ik er vrijdag naar toe ga aangezien ik de mogelijkheid morgen niet heb.. koop in mn pauze wel n halster en rijd er wel heen!
horsiej schreef:Bel nou gwoon de DB!!!!!
Anders doe ik het wel!!
Weet je niet hoe zielig!!
maickell0ver schreef:Het is ook nooit goed he??? tuurlijk als ik de kans had gehad was ik zelf ook wel heen gegaan maar heb geen auto en woon in emmen... Maar een tijdelijk frutsel halster is altijd nog beter dan dat touwtje toch?? in plaats van dat jullie zeggen goed dat jullie zoveel tijd in dat frutsel halster hebben gestoken en zo een tijdelijke oplossing hebben... krijgt de ts na dr kop gesmeten dat ze het weer niet goed doet :S
en als ik haar mag verzorgen zal ik maken dat ze niets of neit veel te kort komt
ik doe mn best en dan blaffen jullie mij nog af !? geeft ook goede moed hoor..

dan zie ik ook zn reactie , dat hij het wel meent