ProbeerFotoShoot paardje van mn straat enz.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 21:06

Komop we houden een inzamelingsactie voor een NIEUW halster voor dit ponytje, allemaal 10 cent lijkt me wel genoeg

juthi

Re: ProbeerFotoShoot paardje van mn straat enz.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 21:08

Anoniem schreef:
Komop we houden een inzamelingsactie voor een NIEUW halster voor dit ponytje, allemaal 10 cent lijkt me wel genoeg

Is niet nodig.. als ik dat adres krijg!
Dan zorg ik dat ik er vrijdag naar toe ga aangezien ik de mogelijkheid morgen niet heb.. koop in mn pauze wel n halster en rijd er wel heen!

horsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 21:09

Bel nou gwoon de DB!!!!!
Anders doe ik het wel!!
Weet je niet hoe zielig!!

Bino_Pino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-06 21:14

amberp schreef:
Anoniem schreef:

Is niet nodig.. als ik dat adres krijg!
Dan zorg ik dat ik er vrijdag naar toe ga aangezien ik de mogelijkheid morgen niet heb.. koop in mn pauze wel n halster en rijd er wel heen!

Mij goed al sjij helemaal naar Belgie komt!

en er komt wel een nieuw halster hoor !! deze is voorlopig !!!!!
en ik heb nog 1 die ze krijgt !.

En ik kan er ook niet aan doen dat die man er niet is hé !

HaileysComet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 21:18

Wil je mij het adres waar de pony staat per pm sturen?

Bino_Pino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-06 21:20

ik wil eerst zien hoe het mrogen afloopt !! wilt hij niet luisteren bel ik ZELF de DB wel hoor !!

xgin_exx

Re:Re: ProbeerFotoShoot paardje van mn straat enz.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 21:21

horsiej schreef:
Bel nou gwoon de DB!!!!!
Anders doe ik het wel!!
Weet je niet hoe zielig!!

zeker fan!!!

en ik had al ik jou was allang die touwtjes door geknipt

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 21:24

Het is ook nooit goed he??? tuurlijk als ik de kans had gehad was ik zelf ook wel heen gegaan maar heb geen auto en woon in emmen... Maar een tijdelijk frutsel halster is altijd nog beter dan dat touwtje toch?? in plaats van dat jullie zeggen goed dat jullie zoveel tijd in dat frutsel halster hebben gestoken en zo een tijdelijke oplossing hebben... krijgt de ts na dr kop gesmeten dat ze het weer niet goed doet :S

Bino_Pino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-06 21:26

Wat kan de DB meer doen als mij (al sik haar mag verzorgen dan tenminste!) ik kan voor drinken zorgen, voor eten mss ook wel ! en mss voor een gratis hoefsmid (1x dan wel ) en voor halster , propere stal, ..
de DB kan haar weghalen bij haar baas.. is dat dan beter voor zo'n oud dier dat aan haar baas (dankzij dit alles) gehecht is !?!?

Bino_Pino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-06 21:29

maickell0ver schreef:
Het is ook nooit goed he??? tuurlijk als ik de kans had gehad was ik zelf ook wel heen gegaan maar heb geen auto en woon in emmen... Maar een tijdelijk frutsel halster is altijd nog beter dan dat touwtje toch?? in plaats van dat jullie zeggen goed dat jullie zoveel tijd in dat frutsel halster hebben gestoken en zo een tijdelijke oplossing hebben... krijgt de ts na dr kop gesmeten dat ze het weer niet goed doet :S

Je hebt gelijk
ik weet ook wel dat het neit zo snel gaat.. maar denken jullie dat ik alle tijd van de wereld heb!? ben net ziek geweest.. normaal mocht ik vandaag zelf nog niet buiten !

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 21:30

zo'n dier word niet meteen weggehaald als ie niet mishandeld word of als de eigenaar meewerkt..
De eigenaar krijgt meestal eerst een waarschuwing en word in de gaten gehouden.

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 21:34

De Dierenbescherming zal haar heus niet weghalen hoor. Ze is niet op sterven na dood. De Dierenbescherming kan de eigenaar wel advies geven over voeding, water en halster, daar is de Dierenbescherming ook voor, niet alleen om dieren in beslag te nemen.

Ik vind het ook goed dat je er wat aan wilt doen. En het is ook best eng om de eigenaar aan te spreken als je 13 jaar bent, dat begrijp ik heel goed, daarom zou ik graag willen helpen.

Bino_Pino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-06 21:35

ja weet wel dat jullie willen helpen maar direct de DB bellen vind ik beetje overdreven..
ik kan eerst zelf proberen met hem praten hé en als ik haar mag verzorgen zal ik maken dat ze niets of neit veel te kort komt
luisterd hij écht niet bellen we wel even

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 21:40

T is ondertussen al bijna 3 weken geleden dat je deze foto's hebt geplaatst, ik denk niet dat je er echt iets aan gaat doen om eerlijk te zijn. In 3 weken tijd en veel reactie's later heb je nog steeds alleen maar t halster afgedaan en een ander ding omgedaan. Iedereen hier zegt dat je de DB moet inschakelen of op zn minst een goed halster mag regelen. Je wacht nog al 2 weken tot je vriendin een halster stiekem gaat meenemen( in mijn ogen gewoon jatten ) en ondertussen stond dat paardje daar maar met ingegroeid halster. Als ze er inderdaad wondjes onder heeft lijkt het me sowieso slim om er voorlopig niets omheen te doen.
Wat is het nou voor moeite om dat halster af te doen en de db te bellen???
Mijn conclusie: Je wil wel maar je doet niks en t paardje leidt eronder, we kunnen honderd keer zeggen dat je de db moet bellen enz. maar volgens mij veranderd er toch niets...
Daarbij je bent 13, niet banketstaaf bedoeld maar denk je echt dat die man jou serieus gaat nemen? Ik denk eerder dat ie vind dat ie zelf wel beter weet hoe ie een pony moet verzorgen. Naar de db zal ie wel luisteren en als jij er eerst heen gaat en hij luistert niet en vervolgens naar de db stapt weet hij ook gelijk wie dat heeft gedaan!

Marigold

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 21:43

maar het halster is nog wel om?
de oude?
ik denk niet dat het erg veel verschil maakt als je hem afdoet, hieraan kan de eigenaar toch niet eens vasthouden zo strak zit het?
iemand schreef hier ook al dat het misschien op plekken al ingegroeid is, ik denk dat ook ja, dus als je het eraf haalt, voorzichtig zijn hoor! (serieus..)
ik hoop echt dat jullie morgen meer succes hebben, het zelfgemaakte halster is prima haha zulke dingen maakte ik vroeger ook wel eens voor verzorgpony's

Bino_Pino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-06 21:46

Mn vriendin is 16 en als hij ons niet serieus neemt is dat pech voor hem !! zal hij wel doen hoor!! ik ken hem beetje.. en als ik zeg dat ik mss gratis hoefsmid kan regelen als ik haar mag verzorgen zou hij wel dom ijn om dat af te slaan !!
en ik ben er wél met bezig hoor ! al een hele tijd

ik zei al dat ik ook niet alle tijd van de wereld heb !!!!
en ze jat het neit want het is beetje kapot en ze gebruiken het nooit .. en is voor goed doel hoor

word hier stilaan beu van.. ik doe mn best en dan blaffen jullie mij nog af !? geeft ook goede moed hoor..

@loveblacky : ja zal zeker voorzichtig zijn

cha_mira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 21:53

als morgen yoicka reneé (de man) niet ziet , of hem ziet en hij niets van wil, dan geef ik jullie het adres,gelieve te zeggen wie een pm wil met adres .voor wie de DB wil bellen of iets anders....
zeg dan vlug even wie een wil zo een soort lijstje.
groetjes vicky

irmalouise

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 22:19

Tjonge jonge, wat zijn we weer allemaal vriendelijk, Ts is er druk mee heeft zelf even een voorlopig halstertje in elkaar gefrutseld, en is het weer niet goed, ze doet heel erg haar best, en soms kan dat even duren. Ze kan toch niet de hele dag gaan zitten wachten totdat de eigenaar komt.

rivarachella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 22:22

bel de dierenbescherming eens !

Bino_Pino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-06 22:26

pff.. hoeveel keer moet ik het nog herhalen?? word hier ok mabetant van hoor !!

_Denies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 22:28

@ Ebony_lover : Mss ken je die man bellen, ik bel meestal liever dan dat ik voor de deur moet staan en dan ben je meteen ergens zeker van... Niet aanbvallend bedoeld, maar ik ben ook heel erg verlegen...

Suc6...

Bino_Pino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-06 22:37

dan zou ik toch eerder naar hem gaan dan zie ik ook zn reactie , dat hij het wel meent

lieniminnie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 23:28

nou ik vind het super dat je dit gedaan hebt! ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan!
Ik ben ook nogal verlegen en zou zeker niet zomaar het halster afknippen! en de dierenbescherming bellen is onzin, die komen misschien niet eens voor dit... Als het halster nog af kan en er geen ernstige wonden zijn is het tog goed? Ze heeft nu iig een beter halster, niet zo moeilijk doen! Ze neemt iig de moeite om een halster te maken! Waarom altijd kritiek, misschien hadden jullie wel heel wat anders gedaan! je kan nu wel zeggen ik had dit en dat gedaan maar je weet niet hoe je reageert in zo'n situatie.

Maar goed ik wil niemand beledigen ofzo en geen boze reacties aub!

Goed gedaan hoor ebony_lover en vriendin!

cha_mira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 17:13

thx voor je bericht lienneminnie, zo een bericht geeft ons weer wat extra moed , het halster heeft geen wonden , het lijk ook wat erger omdat ze een super dikke wintervacht heeft ! maat bedankt voor je reactie.
ps ik ben die vriendin
vicky

A_Pallieter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 17:46

ik snap ook niet dat heel bokt er meteen weer overheen komt als de ts alleen maar iets goeds probeert te doen! naja ik hoop dat het allemaal goe dgaat komen en dat in iedergeval wat aan het halster en de hoeven word gedaan want dit kan niet.... we wachten het af!!