Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
liliputter schreef:lijkt t nou zo of was het vorig jaar een drukker programma,haal t denk ik door elkaar met de HK...maar de dressuurdag zo normaal toch meer gevuld zijn met ''dressuur''
0ojannekeo0 schreef:lufdorusluf schreef:De kaartjes zijn besteld!ze vroeg welke tribune ik wilde zitten, maakt dat veel verschil?
west of noord? ik heb nu noord maar ik zou niet weten wat het verschil is!
noord is kortezeide, west is lange zeide. west is mooier om te zitten
Stravero schreef:is altijd vetjuhhs..(h)
Laura123 schreef:Jaaa, ik ga zaterdag 25 maart, heb kaartjes besteld.. zijn wel prijzig hoor..
nu maar hopen dat de kur op muziek alles goedmaakt ?
madjeicos schreef:ik ga donderdag naar indoor brabant want dan doet mijn broer mee![]()
als hij dan nog door mag naar de finale ben ik er vrijdag ook
assie schreef:Laura123 schreef:Jaaa, ik ga zaterdag 25 maart, heb kaartjes besteld.. zijn wel prijzig hoor..
nu maar hopen dat de kur op muziek alles goedmaakt ?
De eerste 2-3 zijn nog wel leuk. Daarna vind ik het toch gaan vervelen
assie schreef:
De eerste 2-3 zijn nog wel leuk. Daarna vind ik het toch gaan vervelen![]()
Kreeg net van mijn huisgenootje (die er ook gaat werken) te horen dat we onder het minimumloon gaan verdienen. Weet iemand waar ik kan vinden wat het minimumloon is?
assie schreef:Ze zijn weer lekker bezig bij sportworks. Mailtjes 4 keer sturen en me te weinig in plaats van teveel inplannen.
En nee, ik dacht al dat ze precies goed zaten, maar mijn huisgenootje kwam daar dus mee.