Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dniesy schreef:Was jij dan niet de dochter van die moeder die hier op bokt zit?Woejh! Ik heb vandaag 2 kaartjes gekregen voor mijn verjaardag voor de donderdag (29ste)!!!! Ga samen met mn lieve vriendje, aangezien die nu ook helemaal in de paarden sfeer is gehe... Zit op rang 1 block 2 ofzo
Ik heb er zin in!!!
Frank schreef:Dniesy schreef:Was jij dan niet de dochter van die moeder die hier op bokt zit?Woejh! Ik heb vandaag 2 kaartjes gekregen voor mijn verjaardag voor de donderdag (29ste)!!!! Ga samen met mn lieve vriendje, aangezien die nu ook helemaal in de paarden sfeer is gehe... Zit op rang 1 block 2 ofzo
Ik heb er zin in!!!
Die vermelde hier al eerder dat ze voor haar dochter en haar vriendje kaartjes ging kopen!
terwijl we toch gewoon op tijd betaald hadden. Dus nu hebben ze iets anders geregeld, ik ga samen met ons mam en nu zitten we "gezellig" achter elkaar
mee
Frank schreef:Dniesy schreef:Was jij dan niet de dochter van die moeder die hier op bokt zit?Woejh! Ik heb vandaag 2 kaartjes gekregen voor mijn verjaardag voor de donderdag (29ste)!!!! Ga samen met mn lieve vriendje, aangezien die nu ook helemaal in de paarden sfeer is gehe... Zit op rang 1 block 2 ofzo
Ik heb er zin in!!!
Die vermelde hier al eerder dat ze voor haar dochter en haar vriendje kaartjes ging kopen!
Gehe...
Dniesy schreef:Woejh! Ik heb vandaag 2 kaartjes gekregen voor mijn verjaardag voor de donderdag (29ste)!!!! Ga samen met mn lieve vriendje, aangezien die nu ook helemaal in de paarden sfeer is gehe... Zit op rang 1 block 2 ofzo
Ik heb er zin in!!!

duurt nog wel even..maar met kerst heb ik genoeg te doen
_Marleen_ schreef:Hooooh ben ik de enigste die in de 3e rang zit![]()
![]()
xxx
BonnYPonY schreef:_Marleen_ schreef:
Hooooh ben ik de enigste die in de 3e rang zit
xxx
Haha, nee hoor! Hier zit er nog één..