Paard & Koets

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 00:25

maartjuh schreef:
heeft ze je gedumpd ? komt amy wel gewoon?

Ze zei tegen mij dat ze niet kwam?Maar mischien gaat ze met Merel?

Ach,ik ben egoistisch omdat ik liever met Bobbielover ga als zij kan
Zondag komt mij gewoon beter uit En dat is niet eens zeker

karton

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 08:58

maartjuh schreef:
KimBalaa schreef:
Ik ben idd ook benieuwd. Ik wil het wel eens met mijn eigen ogen zien.
Ze kwam toch waarschijnlijk vlak na jou Maartje? Misschien zie je haar dan wel inrijden (dat is meestal helemaal de truc, het in/warm rijden... )

ja ja ja idd... Alleen jammer genoeg voor jou is dat op zaterdag, en aangezien jij meegaat op zondag....

Ow kim, je vind het trouwens niet erg als ik me camera meesleep he .. Enne jij moet nog beetje oefenen, je moet foto's maken van de show..

waah, heb er echt al helemaal zin in. Het rijden uberhaupt, maar ook gewoon het rondlopen, en de gezelligheid..

Wie herinnert zich vorig jaar nog? het was buiten best koud, maar in die hallen was het zo ongeloofelijk heet. Was echt gewoon niet normaal,

Oh jammer. Najaa.
Haha, ik durf jou ultracamera echt bijna niet aan te raken
Ik hoop dat ik ;m uberhaupt een beetje snap

Nimber

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 09:07

Zoro schreef:
Dat is geen stang en trens.. we zullen zien.. doe het maar eens na dat lukt j niet..

pelham, de show van vorig jaar doe ik d'r niet na zo wil ik nml echt niet rijden maaar.... Ik heb haar netter zien rijden zonder truukjes, kunstjes en vliegwerk dat zag er een stuk beter uit.en of Sandra het beter kan kijk een oordeel zelf bij haar Shows

Maartje__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 10:01

KimBalaa schreef:

Oh jammer. Najaa.

Ik geef je wel een mini-cursur fotografie .. Ag, lukt je vast wel, je bent slim genoeg

obelix

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 11:17

Nimber schreef:
Zoro schreef:
Dat is geen stang en trens.. we zullen zien.. doe het maar eens na dat lukt j niet..

of Sandra het beter kan kijk een oordeel zelf bij haar Shows

Of ik het beter kan? Nou nee hoor Dat doe ik niet na ,heb ik helemaal geen zin in..
Ik ben blij met het paard wat ik heb en we hebben zo al veel lol,daar hoeft geen poes pas bij te komen.. Wij houden het lekker op de dressuur

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 12:37

argh ik baal echt als een stekker dat ons stamboek dit jaar niet uitgenodigd is. Was zo graag weer heen gegaan!

karton

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 15:35

maartjuh schreef:
KimBalaa schreef:

Oh jammer. Najaa.

Ik geef je wel een mini-cursur fotografie .. Ag, lukt je vast wel, je bent slim genoeg

Oké WANNEER?

*laten we trouwens maar weer on-topic gaan

Maartje__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 18:39

irish_lady schreef:
argh ik baal echt als een stekker dat ons stamboek dit jaar niet uitgenodigd is. Was zo graag weer heen gegaan!

Waarom niet uitgenodigd? ach je kunt altijd komen kijken, is ook gezellig

Maartje__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 18:39

KimBalaa schreef:

Oké WANNEER?

*laten we trouwens maar weer on-topic gaan

Moet zowiezo jou nog fotoshooten, dus dan leg ik wel wat uit, en mag je proberen

Marre idd, back on topic

OemmiejO

Re: Paard & Koets

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 18:47

@ Zoro..
was dat niet dat meisje met die fjord x nogwat?

Amy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 19:31

Oke offtopic:
Nu mijn verhaal. Linda zegt tegen mij, ik ga met Eva naar P&K op zondag.
Dus ja , ik wil btw al niet meer met haar, met zo'n penny (ja ik houd over pennys op). Ik zie wel met wie ik dan ga

Zoro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 19:35

Ik heb haar toen niet gezien, maar ik weet dat guusje soms vervelend is en egt stront vervelend dan weet ik ook wel dat ze daar niet altijd verstandig op reageerd maar goed soms kan dat gebeuren en ik weet dat ze ook lief kan zijn tegen guusje, ik bedoel anky trekt en scheurt ook soms in de bek van haar paarden en ligt plat op het zadel omdat ze niet willen dat heeft iedereen wel eens.. ach genoeg geluld kijk en oordeel zelf op het moment dat het goed gaat en wanneer het slecht gaat maar wees dan ook redelijk..
Ohja en het is een 100 procent fjord

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 19:36

phantompjuh schreef:
Oke offtopic:
Nu mijn verhaal. [naam] zegt tegen mij, ik ga met Eva naar P&K op zondag.
Dus ja , ik wil btw al niet meer met haar, met zo'n penny (ja ik houd over pennys op). Ik zie wel met wie ik dan ga

Ik zeg waarschijnlijk
En persoonlijke vetes vecht je uit via pb,email,telefoon,msn,of whatever

karton

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 21:32

Dan vind ik ook dat jij niet zo;n reactie hoeft te geven dat je liever met bobbielover wil. Maargoed, ik zou t leuk vinden als je komt Amy Kun je niet regelen of Merel gaat? Of iemand van de manege? Of die ene die nu bij ons op stal staan *pff ik weet dr naam nog steeds niet

Amy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 16:55

Haha je bedoelt Jeske
Nja ik zie welmet wie ik gaa

palousa_boy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 18:05

p&k heeft mij ook weer gevraagt... (mensen van vorrig jaar, ik ben het nog niet vergeten hoor ) ik weet alleen nog niet of ik ga, had eigenlijk afgesprojken om te gaan werken, maar p&k wil ik ook wel don, kan het nu goedmaken

obelix

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 18:37

mooi dat je het niet vergeten bent ! Palousa boy.. Hopelijk word het idd wat beter geregeld als vorig jaar

Nimber

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 19:43

Nou palous dat klinkt goed van mij krijg je natuurlijk een 2de kans. Kom je dan ook nog ff gezellie wat drinken bij ons?

palousa_boy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 19:50

haha ja is goed, tenzij ik meteen weer wordt aangesproken dat ik de hele avond heb zitten zuipen omdat ik bij wat mensen zit die genieten van wat alcoholische versnaperingen, zoals vorrig jaar het geval was, dat was een beetje de klok horen luiden.....

maargoed, dat was vorrig jaar, hebben we allemaal wat van geleerd

HHD_Foto

Re: Paard & Koets

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 20:06

Zolang je 's nachts maar wakker blijft

Zoro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 21:18

Ik heb net Jolanda adelaar aan de telefoon gehad, ze gaat een maand naar milaan voor modellenwerk ze vroeg of guusje hier kon blijven slapen.. in die maand.
Maar ze gaat woensdag al weg dat betekent dus dat ze niet komt op Paard en Koets helaas... ze vond het heel erg jammer maar ze wou dat van milaan toch aanpakken en het proberen.
Dus helaas voor de mensen die speciaal voor haar kwamen, ze komt dus niet naar paard en koets..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 21:52

Zoro schreef:
Ik heb net Jolanda adelaar aan de telefoon gehad, ze gaat een maand naar milaan voor modellenwerk ze vroeg of guusje hier kon blijven slapen.. in die maand.
Maar ze gaat woensdag al weg dat betekent dus dat ze niet komt op Paard en Koets helaas... ze vond het heel erg jammer maar ze wou dat van milaan toch aanpakken en het proberen.
Dus helaas voor de mensen die speciaal voor haar kwamen, ze komt dus niet naar paard en koets..

ik heb haar al zien rijden op IB, niet veel speciaals dus ik vind het niet zo erg

Maartje__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 21:59

Aha, dan snap ik het... Marit van roy is gevraagd om deze week op p&k te rijden.. Ik vond het beetje laat, maar die zal dus wel vervanger van Jolanda zijn..

Marit is wel moeite waard om te bekijken, heeft mooie pony, en ik in 1,5 jaar *geloof ik* van B naar z2 gevlogen.. (naar mijn mening te snel, maar okey)... Maar iig erg leuke pony, en mooi plaatje om te zien

Maar eigelijk zie ik liever guusje, maarja, snap wel dat jolanda liever naar milaan gaat...

Nimber

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 00:00

Ik geloof dat het EASP ook nu nieuw in het show programma erbij komt.zeg palous neem je ook wat leuke vrijgezelle vriendjes mee

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 00:06

ik moet ff kijken wanneer de meeste bokker moeten rijden (welke dag), ik mag namelijk kieze van ma of we za of zo gaan