maartjuh schreef:heeft ze je gedumpd? komt amy wel gewoon?
Ze zei tegen mij dat ze niet kwam?Maar mischien gaat ze met Merel?
Ach,ik ben egoistisch omdat ik liever met Bobbielover ga als zij kan

Zondag komt mij gewoon beter uit

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
maartjuh schreef:heeft ze je gedumpd? komt amy wel gewoon?
maartjuh schreef:KimBalaa schreef:Ik ben idd ook benieuwd. Ik wil het wel eens met mijn eigen ogen zien.
Ze kwam toch waarschijnlijk vlak na jou Maartje? Misschien zie je haar dan wel inrijden (dat is meestal helemaal de truc, het in/warm rijden... )
ja ja ja idd... Alleen jammer genoeg voor jou is dat op zaterdag, en aangezien jij meegaat op zondag....
Ow kim, je vind het trouwens niet erg als ik me camera meesleep he.. Enne jij moet nog beetje oefenen, je moet foto's maken van de show..
waah, heb er echt al helemaal zin in. Het rijden uberhaupt, maar ook gewoon het rondlopen, en de gezelligheid..
Wie herinnert zich vorig jaar nog? het was buiten best koud, maar in die hallen was het zo ongeloofelijk heet. Was echt gewoon niet normaal,
Zoro schreef:Dat is geen stang en trens.. we zullen zien.. doe het maar eens na dat lukt j niet..
KimBalaa schreef:
Oh jammer. Najaa.
Haha, ik durf jou ultracamera echt bijna niet aan te raken
Ik hoop dat ik ;m uberhaupt een beetje snap
Nimber schreef:Zoro schreef:Dat is geen stang en trens.. we zullen zien.. doe het maar eens na dat lukt j niet..
of Sandra het beter kankijk een oordeel zelf bij haar Shows
maartjuh schreef:KimBalaa schreef:
Oh jammer. Najaa.
Haha, ik durf jou ultracamera echt bijna niet aan te raken
Ik hoop dat ik ;m uberhaupt een beetje snap
Ik geef je wel een mini-cursur fotografie.. Ag, lukt je vast wel, je bent slim genoeg
irish_lady schreef:argh ik baal echt als een stekker dat ons stamboek dit jaar niet uitgenodigd is. Was zo graag weer heen gegaan!
KimBalaa schreef:
Oké WANNEER?![]()
*laten we trouwens maar weer on-topic gaan
phantompjuh schreef:Oke offtopic:
Nu mijn verhaal. [naam] zegt tegen mij, ik ga met Eva naar P&K op zondag.
Dus ja , ik wil btw al niet meer met haar, met zo'n penny (ja ik houd over pennys op). Ik zie wel met wie ik dan ga
Zoro schreef:Ik heb net Jolanda adelaar aan de telefoon gehad, ze gaat een maand naar milaan voor modellenwerk ze vroeg of guusje hier kon blijven slapen.. in die maand.
Maar ze gaat woensdag al weg dat betekent dus dat ze niet komt op Paard en Koets helaas... ze vond het heel erg jammer maar ze wou dat van milaan toch aanpakken en het proberen.
Dus helaas voor de mensen die speciaal voor haar kwamen, ze komt dus niet naar paard en koets..