Hierbij geef ik mijn 5 jarige KWPN merrie op. (cavalier x adios) Gewoon..... omdat ze ontzettend lief is [image] betere foto's in mijn profiel..
Ow wat ben ik toch weer slim... Ze heet Semosa
hunter87
Geplaatst: 09-01-05 16:22
hierbij geef ik 2 van mijn verzorgpaarden op de eerste is hunter friese merrie van jacob word van het voorjaar 11 jaar. is moeder van 3 super lieve en mooie dochters. kan zinds kort ook vd. loopt nu B dres (vanwege geboorte veulen en omstandigheden, maar kan meer) kan ook goed springen. ons record staat nu op 1.05
en als 2e meike, merrie veulen van fabe (dochter van paard hierboven) kan nu al heel goed springen (springt met gemak over het draad van de wei ong. 80 cm hoog!!!) verder is ze echt heel lief en verzot op kippenvoer!! ze is nu 6maanden en 3 weken oud
hunter87
Geplaatst: 09-01-05 16:24
how oliebol wat ben ik dom... veulen..uuhm maarjah word wel een paard.. gooi dr maar af als het niet mag hoor!!
RodeoGirl
Geplaatst: 09-01-05 16:34
Thiemen van de Woldstreek
Thiemen is een 6-jarige Friese ruin. Zijn vader is Thomas_327. Ik ben precies een jaar geleden begonnen met Thiemen te rijden. Het ging erg slecht. Thiemen had een elastiek om waardoor hij een enorme ondernek had gekregen en was niet te houden. Hield zijn hoofd dan ook stijf omhoog en was helemaal gespannen. Nu heb ik al een half jaar les en het gaat steeds beter . Hij is nog altijd wel heel druk en zodra hij iets niet snapt begint hij keihard te draven maar toch het gaat steeds beter. De eigenaar van Thiemen ment met Thiemen 2-span klasse 2. Ze hebben dit jaar ook meegedaan aan de Nederlandse Kampioenschappen. Ook geven ze wel eens demonstraties en dan ga ik vaak mee. Thiemen doet altijd erg zijn best dan en ik ben trots op mijn paardje .
Blackje
Geplaatst: 09-01-05 20:27
Ik geef op: Kronos
Geboortejaar: 1993 Ras: KWPN Kleur: Vos Stokmaat: 1.72 m Afstamming: Fabricius keur x Tourist
Kronos loopt op internationaal men niveau en is in de dressuur ZZ-Licht. Daarnaast is het echt een schat en vind ie buiten in de bossen crossen ook erg leuk. Hij kan vreselijk eigenwijs zijn en ookal is ie op vele plekken in de wereld geweest, hutjes, bomen, auto's alles kan nog steeds heel eng zijn! Ik ben erg blij dat ik hem kan rijden!
Indy is een 12-jarige NRPS Merrie. Ze is van de hengst Ixion en is Springpaard gefokt. De eigenaar is Marijke82 hier op bokt en die rijdt Z2 + 10 wp. met haar.
Indy is een enorme knuffelkont en is gek op poetsen. Als je haar bij haar hals poetst staat ze gewoon helemaal te genieten. Met rijden is ze een druktemakertje maar ze heeft ook best wel heel wat mee gemaakt. Ook vind ik haar best wel een fotomodelletje want ze staat er altijd heel mooi op! Verder is het gewoon een schat van een paard en zal nooit schoppen of bijten. Ook is ze helemaal verslaafd aan manderijntjes, altijd als ik hem nog maar aan het pellen ben stroomt het kwijl uit haar mond
Laatst bijgewerkt door Mariet op 09-01-05 21:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Clinnn_
Geplaatst: 09-01-05 20:59
Als kandidaat voor de boktverkiezing dien ik Hermes in. Hermes: - 18 jaar - Anglo-Arabier - Paard van manege 't Vagevuur
Waarom? * Omdat Hermes toch wel een lievelingspaard is van mij, van mijn moeder en een beetje van mijn zus. Of zoals de manegebaas het zegt: Hermes is het familiepaard van de Vileyns
* Omdat hij in de manege toch al vier jaar werkt
* Omdat hij gewoon een geval appart is Hij laat zich niet graag vangen in z'n stal maar vanaf dat hij vast hangt is hij een engeltje.
* Omdat ik toch al veel van hem geleerd in al die lessen
* Omdat hij zalige gangen heeft
Diana_Mabel
Geplaatst: 09-01-05 21:14
Mable verdient het ook om genomineerd te worden
Mable (Ilmeox G.Ramiro Z) is 10 jaar en meet +/- 1.67 Ze is een echt knuffelpaard met een koppie om van te dromen Met rijden kan ze eigenwijs zijn en het liefste speelt ze de baas
_RobinA_
Geplaatst: 09-01-05 22:00
Unika!!!!! info: zie profiel
_RobinA_
Geplaatst: 09-01-05 22:01
Sorry er ging wat mis als de foto het niet doet kijk dan maar even in mijn profiel!!! Groetjes Unikalover
Iris19
Geplaatst: 09-01-05 22:42
dit is mijn paardje Pasjef 9 jr oude ruin, western gereden , volbloed arabier stm. 154 goudeerlijk paard, en verschrikkelijk lief
Vue
Geplaatst: 09-01-05 22:52
Sultan ! een witte ( pardon gele ) shimmel van 9 jaar super lief, alleen niet erg schoon op zichzelf, en heeft last van angst jegens spoken, en bakkabouters. verder is het een super leuk en lief paard. eigenaresse rijdt nu l1 met hem, en verder oefen ik wat VD met hem ( de basis) het is een heel lief en werkwillig paard, alleen issie traag van begrip, maar de wil is er. toen ik hem longeerde...
Chantalleke
Geplaatst: 09-01-05 23:26
Joe's Fire Star oftewel Joey
Joey is zes jaar oud en een Ruin Met zijn 153 cm is het misschien wel een van de kleinste paardjes die mee mogen doen met de BOKT Paarden verkiezing.
De vader van Joey is Joe Nowata Star en de moeder is Dancing with Fire Diverse wedstrijden gereden met hem onder andere de Nederlandse Kampioenschap voor de Breeding Stocks!
3de Trail 3de Pleasure 4de Halter 4de Hunter under Saddle
Joey is een echte Banjer en houdt van spelen en rennen.
Ojajoh
Geplaatst: 10-01-05 01:54
hierbij geef ik op het paard van mij en mijn vriend(van ons dus )
DONIC SAFANT: 04-2000,ruin,hannoveraan,+/- 1.70m
en TYSON: 07-2000,ruin,kwpn,+/- 1.77m
Eydis
Geplaatst: 10-01-05 09:18
Jaaa natuurlijk doet L'etoile ook mee
Het is een superlieve kwpn vosmerrie met een prachtige ruit op haar hoofd.Ze kan erg mooi lopen en heeft M dressuur en M springen gelopen.Nu verzorg ik haar op de manege. Ze is erg nieuwschierig en ook met rijden erg braaf. Het is een superknuffel en als je haar op haar rug borstelt of krabt dan gaat ze je lekker terug kriebelen.Ze is geboren in Juli 1991.
Tja het is gewoon mijn topper en ik geef hem voor geen goud meer af! Hij heeft mijn leven weer kleur gegeven na een hele moeilijke periode.
Naam: Gladstone Leeftijd: 24 Stokmaat: 1.45 Geslacht: (nep) hengst Wedstrijdniveau: (4 jaar geleden met pensioen gegaan) Z2+16 en B springen
Ik heb alles van hem geleerd, zonder hem had ik het Z nooit bereikt, bedankt gladdie!!
Margo
Geplaatst: 10-01-05 15:29
Ik geef James op:
James is helaas niet meer in leven (heb ge-pbt of dit mocht). Maar was een hengst en 12 jaar wanneer hij het leven liet. Hij liep Z-dressuur en is helaas door een hardnekkige blessure aan schouder en rug geveld...
Het was een heel bijzonder paard. Hij liep als hengst zijnde gewoon tussen de merries in de molen en op wedstrijden was hij ook altijd heel braaf... Merries? Waar?? niet gezien....
jongleurtje
Geplaatst: 10-01-05 15:56
Ik zet jongleur hier neer, leeft ook niet meer maar was wel echt een toppertje:
Hij is 13 jaar geworden....
en omdat je 2 paarden neer mag zetten zet ik ook mijn valinksy neer. die is 2 jaar en hartstikke lief. het is een helemaal zwarte merrie..
Sterre
Geplaatst: 10-01-05 16:53
Ik nomineer Sam & Helania !
Sam is het paard rechts op de foto en Helania (dus ) links!
*Sam is van mij en komt uit Rusland. Ik heb nog 2 Friesen (moeder en dochter) en alhoewel ik dol ben op die 2, is en blijft Sam ("Dikke") mijn absolute lieveling ! Alles wat ik weet en in de afgelopen 8 jaar geleerd heb, heb ik van- en met hem geleerd! Natuurlijk heeft hij ook z´n makken (wie niet ) maar hij is het meest betrouwbare paard wat ik ken en altijd bereid om datgene te doen wat ik van hem verlang. Kortom: een lot uit de loterij !
*Helania is een KWPN en het paard van mijn vriendin, tevens de grote liefde van mijn Dikke. Toen mijn vriendin haar 6 jaar geleden kocht, was het eigenlijk een levensgevaarlijk paard, een gigantisch dominante doos ... Het beste wat Helania kon gebeuren, was de koop door mijn vriendin! Door een konsekwente (her)opvoeding van mijn vriendin én de verhuizng naar een kleine privé-stal, hebben van Helania een absoluut brave, knuffelige merrie gemaakt. Mijn vriendin heeft een opleiding voor therapeutisch rijden gedaan en sinds ze met de opleiding begon, heeft ze Helania steeds weer als therapie-paard ingezet! Nu, 6 jaar nadat dit paard iedereen uit de stal schopte of beet, is het het lievelings therapie paard van al de patienten van mijn vriendin !
Sinds 6 jaar staan Sam & Helania nu samen op de wei/paddock. Tot 2 x toe zijn ze samen van stal gewisseld en kleven aan elkaar als een paar klittenbandjes . Helaas... binnenkort komt aan hun samen-zijn een einde .... Mijn vriendin begint over een paar weken een eigen pensionsstal en mijn man en ik hebben eindelijk een huis gevonden waar we de paarden bij kunnen zetten. Alhoewel we natuurlijk allebei blij zijn met de veranderingen die ons te wachten staan, zullen er nog heel wat tranen vloeien op het moment dat we die 2 definitief uit elkaar halen .
Er is testamentair vastgelegd, dat als mij wat overkomt, Dikke naar mijn vriendin gaat en dat als mijn vriendin wat overkomt, Helania bij mij komt.
Pam87
Geplaatst: 10-01-05 17:12
hier mijn paardje amanda ze is een kwpner en ze is 2 jaar
ORAAKH
Geplaatst: 10-01-05 17:47
ik geef als eerste mijn lieve volbloed arabier Flaxman's Oraakh op... hij leeft dan wel niet meer maar t is nog steeds mijn liefste paardje... hij overleed op 31 juli 2004... hij is 10 jaar geworden
omdat: omdat hij gewoon weg de liefste was.. omdat: wij elkaar vertrouwde en de beste maatjes waren.. omdat: hij netjes blijft wachten als het baasje in de boom hang omdat: hij gewoon de beste is..!
en omdat je er toch 2 op mag geven geef ik mijn volbloed arabier C.R. Soraya op ze is 3 jaar en ontzettend lief..!! ik heb haar in september gekocht ze was nog helemaal ''groen''... na 2 weken kon ik er al op gaan zitten en vanaf dat moment gaat het allemaal supergoed!! ze heeft nog nooit een stap verkeert gezet
angellover
Geplaatst: 10-01-05 21:03
Naam: SIMONA
ze is al 28 jaar oud en vrijdag word ze verkocht wegens gebrek aan geld ik wil haar graag opgeven omdat ik heeeeeeeeeeeeeellll veeel van haar hou en dat altijd zal blijven doen...
Jan_VT
Geplaatst: 10-01-05 21:17
Ik geef het jonge spul op dat we hebben staan momenteel.
Eerst onze 1,5 jarige merrie, Wavotte, op deze foto is ze ongeveer een jaar. Haar vader is Junior STV uit een Bismarck x Pericles xx:
En ons 8 maanden oud hengstenveulen Zip Appeal, zijn vader is Special D uit dezelfde moeder als Wavotte. Op deze foto is hij zes maanden oud:
Als je nog meer foto's van ze wil zien, kan je altijd in mijn profiel kijken natuurlijk