Sabri schreef:Als je van kantoorwerk of studie ineens fysiek werk gaat doen, komen daar wat pijntjes en blaren bij kijken, dat voorkom je niet. Je lichaam moet eraan wennen, maar dat is, heel bot gezegd, niet het probleem van je werkgever en gaat vanzelf ook weer weg. Als je om een blaar al wilt stoppen met werken, kun je beter meteen het vliegtuig terug naar Nederland pakken.Ik heb je verhaal gelezen. Zo te lezen hebben ze mooi een soort slaafje gehad. Hun dachten misschien dat je bij 'hun' hoorde en de ingehuurde mensen niet. Dus daarom kreeg jij niet complimenten want jij hoorde bij de eigenaren en jij had een andere rol. Alleen dat ze ook niks zeiden is natuurlijk niet leuk!
Achteraf had je denk ik nog eerder moeten stoppen na de blaren etc. Maar ja, snap ook dat dat niet gaat als je daar met hun zit. Gelukkig dat er ook leuke delen bij waren.
Ben benieuwd waar je nu heengaat en hoe ben je daar aan gekomen bent!
Laat dit een les zijn geweest dat je je niet zo als slaaf moet laten gebruiken zo erg dat je blaren, opgezette hand etc ervan krijgt. Dat kan denk ik niet de bedoeling zijn.
Hopelijk komt er nu wat leukers aan. Veel plezier toegewenst!

Ik vraag me ook af wat degenen die vinden dat ze als slaafje behandeld is, verwachten van het werken in de paarden. Dat je op je gemakje twee boxen in een uur kunt gaan uitmesten, ondertussen nog even een paard mag knuffelen en een half uur mag poetsen? Het is gewoon keihard aanpoten, in Australië (en Nieuw Zeeland) nog veel meer dan hier. Vergeleken met NZ was het werken in de paarden in Engeland een wandelingetje door het park.

Dus wees daar wel op voorbereid, TS, dat het werk niet per se lichter of makkelijker gaat worden voor je en dat je echt nog wel wat spierpijn, blaren en pijntjes hier en daar zult krijgen.

Veel succes op je nieuwe plek, TS! Wat voor stal is het?