Dankjewel allemaal, hij knapt echt zichtbaar op de kleine spruit
Leuk om te zien hoe zo'n diertje helemaal opbloeit! 
Autumnn schreef:Het lijkt net of hij de hele dag in zijn pyjama rondloopt met die lange haren

Nu je het zegt inderdaad
Mendi schreef:Hij is om op te vreten zo lief

Ik ben benieuwd of je straks nog afscheid van hem kan nemen

Het is echt een schatje hoor! Maar denk er toch over na dat hij voor te verkopen is straks omdat ik toch op andere type paarden val en hij voor mijzelf te klein zal blijven ben ik bang. Al zal het ongetwijfeld moeilijk worden hoor om afscheid te nemen van dit doetje
Ik geef hem in ieder geval genoeg mee zodat straks iemand een super pony eraan gaat hebben 
mooney schreef:Ach wat een gupje en wat mooi hoe Fuego zich erover ontfermt. Hij kijkt inderdaad al beter uit zijn ogen.
Ik denk dat het een kleine maat Tinkertje is, hij heeft natuurlijk ook een slechte start gehad maar als hij nu rond de 6 maanden is dan is hij zo'n 10 cm kleiner dan mijn C pony veulentje rond dezelfde leeftijd.
Ik denk ook dat hij niet mega groot gaat worden maar denk wel dat hij nog een groeispurt gaat krijgen. We zullen zien wat hij van de zomer gaat doen 
Fuego is zo idioot als hij soms is met andere paarden echt de perfecte leider voor een kudde! Hij beschermt Zorro echt maar ook Zorro mag absoluut niks verkeerd doen want dan voelt die kleine het ook hoor! Vaak genoeg dat hij een boze blik of een beet in zn achterbeen krijgt ofzo
Hij heeft ze allemaal goed opgevoed zeg maar haha! Ook voor m'n jonge Quarter is hij echt zichtbaar een grote steun