Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:304, Blue Hors Farrell X Rubin Royall. Bloedmooi dier, Iets neerwaarts gebouwd maar goed bewegen ok.

Ik doe mijn best.
 Ik doe mijn best.Citaat:314, Deparon X Tango. Stijl op de voorvoeten, oogt klein. Sjiek type. Kan wel draven. Lang achterbeen, kort voorbeen.
 Wel ook bergop draven, vertrekt goed. Geef m het voordeel van de twijfel.
 Wel ook bergop draven, vertrekt goed. Geef m het voordeel van de twijfel.  

Elisa2 schreef:Deparon x Bretton Woods, lang achterbeen en blijft in het lopen hoog in het kruis.
Deparon x Tango is een stuk beter, wel een lang en sterk gehoekt achterbeen. Trekt hem naar mijn smaak iets te veel op naar de staart.

Citaat:322, Desperados x Uphill. Ook niet heel indrukwekkend, zware boeg, ondertredend voorbeen. Staat wat week gekoot voor. Kort kruis. Waardeert zich op in beweging.
 Ik heb het ook aan staan op de tv en dan laptop op schoot. Ik zet zo op de tablet de voetbal nog even op
 Ik heb het ook aan staan op de tv en dan laptop op schoot. Ik zet zo op de tablet de voetbal nog even op  

Citaat:324 Don Olymbrio X Uphill. Heel sjiek dier, Iets wat kort voorbeen. Oogt wat jeugdig. Kan volgens mij heel spectaculair draven. Wel aardig nerveus.