welmoed__ schreef:Ik ben weer thuis. Stonden een paar leuke paarden tussen. Best ook wat (warmbloed)veulens.
Inderdaad veel Shetlanders en mini’s. Ik vond het meevallen qua sneue gevallen. Alleen die (konik?) merrie met veulen vond ik sneu, ze was erg lief maar haar veulen had haar helemaal leeg getrokken. En inderdaad die shet met cushing was sneu.
Handelaar deed alsof ie veel om zijn beesten gaf, maar dat was meer om te doen alsof. Hij had er een schimmel shet/mini tuin bij staan genaamd macho, die mocht alleen weg naar een goed tehuis en dan zelfs gratis, want dat verdiende die, bla bla bla. Het was een beetje de manier waarop. Bij hem stond ook de magere shet met cushing, dus of ie nou zo veel om zijn beesten gaf?
Het werd nu wel echt druk. Staat een dikke file tot en met in Tynaarlo, dus houd daar rekening mee als je met de auto komt.
Maar degene die de shet de handel in heeft gestuurd gaf die dan veel om zijn dier? Misschien heeft deze handelaar hem pas reeds in bezit en zoekt en zo een fijn huisje voor.
Prijzen zijn vergelijkbaar met mp