Ze is ontspannen en ik kan haar blijven rijden, ook als het toch nog even spannend is of wanneer ze door bijv het oefenen van de middendraf iets te enthousiast wordt. En wat is het gaaf om je paard zo voor de wagen te hebben
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze is ontspannen en ik kan haar blijven rijden, ook als het toch nog even spannend is of wanneer ze door bijv het oefenen van de middendraf iets te enthousiast wordt. En wat is het gaaf om je paard zo voor de wagen te hebben
doorrijden is nog wel een optie, technisch gezien. Beleren besteed ik ook uit

maar het komt goed, het is alleen wel echt even anders.
Gelukkig was ik niet echt zenuwachtig en liet Jody zich prima sturen. Bij het losrijden had ze 1 moment van hevige spanning, daar liet ze zich wel uit rijden. Eenmaal in de baan ging het gemakkelijker, alsof ze wist wat ze moest doen. Ze was niet kijkerig en heeft echt super haar best gedaan. We konden zelfs halt houden zonder dat er paniek uit brak zoals dat in december op de onderlinge nog wel gebeurde.
officieel B geklasseerd dus!

Hatsikidee89 schreef:Yeah! Een topper ben je! Jullie komen er wel
Nu jij nog een ruige tuiger en dan kunnen we samen haha!Rocamor schreef:Ahhh wat gaaf! Gewoon even 2 winstpunten rijden
Proficiat! Jij zult een fijne avond hebben
Ipsilonka schreef:Wat loopt ze heerlijk te paraderen zeg
Iemand aan de zijlijn noemde haar een 'pittig konijn' 
Kimley schreef:Super hoor! Leuk jullie te ontmoeten en wie weet komen we jullie nog eens vaker tegen
SophievdV schreef:LinSa schreef:Wauw wat goed! Wat loopt ze heerlijk rond daar.
Dankjewel! Vind het beeld zelf ook wel stoer eigenlijk. Je ziet wel van een kilometer afstand dat het een tuigpaard is maar dat mag ook.