Askja schreef:Dreamer, zie de post van CharmingS hierboven.
Ja dat was inderdaad wat ik daar neer had gezet.. Mag daar helaas niet verder op in gaan van de mod's.. Maar dat is inderdaad hoe ik het zie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Askja schreef:CharmingS, en dat is dus onzin. Zie mijn uitleg. Jouw bewering onderstreept alleen maar jouw vooroordeel jegens wat zware ruiters, nl. dat die per definitie niet goed kunnen zitten en rijden. Goed rijden met (licht) overgewicht kan wel degelijk, het gaat om het trainen van je core stability en daarnaast om het ontwikkelen van je lichaamsbewustzijn. Core stability ontwikkelen is moeilijker met wat kilo's extra, maar het kan wel degelijk.
Askja schreef:Dreamer, zie de post van CharmingS hierboven.
Askja schreef:CharmingS, en dat is dus onzin. Zie mijn uitleg. Jouw bewering onderstreept alleen maar jouw vooroordeel jegens wat zware ruiters, nl. dat die per definitie niet goed kunnen zitten en rijden. Goed rijden met (licht) overgewicht kan wel degelijk, het gaat om het trainen van je core stability en daarnaast om het ontwikkelen van je lichaamsbewustzijn. Core stability ontwikkelen is moeilijker met wat kilo's extra, maar het kan wel degelijk.
Banyu schreef:Verschrikkelijk zeg, hoe bokt is geworden!! Foto's en filmpjes zijn moment opnamens!
Askja schreef:Een onrustige ligging van het onderbeen impliciet relateren aan her gewicht van TS slaat echt nergens op. Ik ken zat slanke ruiters die ook een onrustig onderbeen hebben en de oorzaak daarvan ligt in het blokkeren van het heupgewricht en/of het vastzetten van de knieën tegen het zadel. Of er wordt gewoon te veel been gegeven omdat de een of andere instructeur dat in heeft gepeperd.
Anoniem schreef:Bokt heeft toch ook een blokkeer functie? Of niet?
Ik snap je wel hoor Gail, dat je door al het gezeur niet op de rest in gaat. Maar toch zonde, want er zitten ook wel normaal geformuleerde en ook handige tips/ aandachtspuntjes bij
(Ikzelf reageer op insta eigenlijk nooit, zowel niet negatief als positief)
Peelie schreef:Eerder was de stang te los en deed hij niks. Niks de stang te strak.
Zo zie je maar. Zo veel mensen zo veel wensen. Al ben ik het er wel mee eens dat de stang te strak staat naar mijn zin. Toen ik de foto's zag ben ik daar dus ook gelijk op gaan letten.
Maar dat hij niet draagt of niet van achter door komt ben ik het niet mee eens.
Enne. Waarom denken jullie dat ik nog foto's van juli post. Enig idee hoe lang ik daar over nagedacht heb.... maar ik ben gewoon heel happy met hoe hij gaat. En eerlijk is eerlijk. Ik had niet verwacht dat er nu nog zo'n enorme rel zou ontstaan of dat er uberhaubt andere topics naar aanleiding van mijn topic geplaatst zouden worden en waar ik dan besproken wordt zonder dat mijn naam genoemd wordt. Ik wordt daar gewoon een beetje flauw van.
Voor de mensen die het wel leuk vinden. Ik denk dat ik voortaan maar stop met op bokt plaatsen en alles lekker op insta gooi (deed ik toch al) en als er op insta negatief commentaar komt dan weet ik de blokeer knop snel te vinden.
Over insta gesproken daar krijg ik bijzonder weinig negatieve reacties overgens. Wat er dan toch zo anders aan bokt ik? Ik snap het niet.
sanso schreef:Peelie schreef:Eerder was de stang te los en deed hij niks. Niks de stang te strak.
Zo zie je maar. Zo veel mensen zo veel wensen. Al ben ik het er wel mee eens dat de stang te strak staat naar mijn zin. Toen ik de foto's zag ben ik daar dus ook gelijk op gaan letten.
Enne. Waarom denken jullie dat ik nog foto's van juli post. Enig idee hoe lang ik daar over nagedacht heb.... maar ik ben gewoon heel happy met hoe hij gaat. En eerlijk is eerlijk. Ik had niet verwacht dat er nu nog zo'n enorme rel zou ontstaan of dat er uberhaubt andere topics naar aanleiding van mijn topic geplaatst zouden worden en waar ik dan besproken wordt zonder dat mijn naam genoemd wordt. Ik wordt daar gewoon een beetje flauw van.
Voor de mensen die het wel leuk vinden. Ik denk dat ik voortaan maar stop met op bokt plaatsen en alles lekker op insta gooi (deed ik toch al) en als er op insta negatief commentaar komt dan weet ik de blokeer knop snel te vinden.
Over insta gesproken daar krijg ik bijzonder weinig negatieve reacties overgens. Wat er dan toch zo anders aan bokt ik? Ik snap het niet.
Aka ik wil niks van andere aannemen en niet openstaan voor feedback en tips? Zo lees ik het namelijk. Wat toch wel erg jammer zou zijn gezien we meer weten met zijn allen samen dan alleen..
Correct me if I am wrong.
UltimOo schreef:Wat ik dan niet snap, is waarom mag er geen commentaar gegeven worden over een "oud" filmpje van Maart, terwijl de foto's die gepost zijn uit Juli komen en dus dan ook niet recent zijn?
Lante schreef:Ik sluit me volledig aan bij Askja haar berichten.
Ik vind dat TS supernetjes reageert hier. Echt diep respect daarvoor.
Je reageert op dit topic, niet op alle eerdere posten. Als dat de bedoeling was, had TS de linkjes naar eerdere topics toegevoegd.
Feedback geven is echt totaal iets anders dan wat hier gebeurt; dit wat hier gebeurt is in mijn ogen namelijk groepsgedrag tegenover een gevonden zondebok/zwart schaap.
Bij feedback hou je rekening met de gevoelens van de ander en dat geef je en dan stopt het. Wat hier gebeurt is, dat een hele groep ermee aan de haal gaat en er grenzen overschreden worden (grenzen aangegeven door mods meerdere keren tevergeefs).
TS, ik ga je graag volgen op Insta, misschien wil PB’en hoe ik je kan vinden.
Peelie schreef:Eerder was de stang te los en deed hij niks. Niks de stang te strak.