Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
NatasjavE schreef:Oh die bonte merrie wist ik niet.
Ja van Chey wist ik. Ik ben benieuwd. Vind Picasso wel een mooie hengst....
Al moet ik zeggen.....ik ben geheel niet van het bont(sorry Chey
)
Edit, oh das een mooie merrie. Echte Vitens om te zien.
Pam84 schreef:Na alles op fb gezien te hebben zie ik nu pas het topic hier!
Zo alles nog eens rustig doorlezen en bekijken.
Super dat je deze serie hebt gemaakt LHS!
Maanlicht schreef:Ik heb heel vroeger als eerste verzorgpaard een Gelderse merrie gereden, dat was een pittig dier. Toen al was ik overtuigd van deze fantastische paarden. Met de jaren is het een beetje weg gezakt omdat ik er niet veel hier in de omgeving zie, maar nu ik jouw project zie wordt ik met elke krachtpatser meer overtuigd dat ik als eerste eigen paard voor een Gelderse ga kiezen!
m/2gf2VM.jpg
m/mBVDd8.jpg
LHS_80 schreef:Jaaah dat zou tof zijn, een 3 generaties vossenfamilieshoot![]()
Tancreda4 schreef:Maanlicht schreef:Ik heb heel vroeger als eerste verzorgpaard een Gelderse merrie gereden, dat was een pittig dier. Toen al was ik overtuigd van deze fantastische paarden. Met de jaren is het een beetje weg gezakt omdat ik er niet veel hier in de omgeving zie, maar nu ik jouw project zie wordt ik met elke krachtpatser meer overtuigd dat ik als eerste eigen paard voor een Gelderse ga kiezen!
m/2gf2VM.jpg
m/mBVDd8.jpg
Hey wat een gave!Wij hebben ooit even een Genonja gehad, ook zo'n mooi bruin oog!! Mogelijk familie aan de naam te zien!
chelseajane schreef:Wat een supermooi project. Ik vind Gelderse paarden echt schitterend! Mocht ik ooit de mogelijkheid hebben om een eigen paard te kopen, wordt dat zeker een Gelderse. En als het kan zou ik ooit ook een Gelders veulentje willen fokken
edit: Herman is toch wel mijn favoriet!