[VOLG]Fotoproject Krachtpatsers

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LHS_80

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-18 12:44

Afbeelding

Afbeelding

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 12:46

Oh die bonte merrie wist ik niet.

Ja van Chey wist ik. Ik ben benieuwd. Vind Picasso wel een mooie hengst....

Al moet ik zeggen.....ik ben geheel niet van het bont :o (sorry Chey Y;( )

Edit, oh das een mooie merrie. Echte Vitens om te zien.

Saar88

Re: [VOLG]Fotoproject Krachtpatsers

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 13:15

Ik geloof dat mijn favoriet tot nu toe Joris is van Floris BS, maar man wat een paarden!!

Ondanks mijn voorliefde voor flinke paarden, ben ik zelf thuis gekomen met een dunnetje op stokjes. Wel 1.80 hoog, dat dan weer wel. Mocht je ooit een skinny minny serie maken, dan houd ik me aanbevolen :D

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 13:18

Bont, die heb ik nog nooit gezien :wow: Wel sjiek paard, flink front met slanke hals.

Als ik ooit een Gelderse zou mogen uitzoeken, zal ik vos of zwart gaan. Mooie witte kousen erop en flinke body :j
Zijn veel bloedlijnen, interessant om daarin te verdiepen voordat je iets aanschaft. Ook voor karakter en meer rij gericht of voor de kar.

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 13:32

Wat een gave foto's weer! Het zijn toch echt met recht krachtpatsers! Die bonte is ook wel gaaf! Al moet ik eerlijk zeggen dat qua type en kleur Edmundo toch wel een speciaal plekje in mijn hart heeft :o

Mocht je over 3 á 4 jaar nog zin hebben om een écht grote tuiger te fotograferen, dan ben je bij mij natuurlijk ook meer dan welkom. Wie weet op welk niveau we dan rijden :D

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 13:45

NatasjavE schreef:
Oh die bonte merrie wist ik niet.

Ja van Chey wist ik. Ik ben benieuwd. Vind Picasso wel een mooie hengst....

Al moet ik zeggen.....ik ben geheel niet van het bont :o (sorry Chey Y;( )

Edit, oh das een mooie merrie. Echte Vitens om te zien.

Hahaha dat geeft niet hoor :D We hebben hem ook niet gekozen om zijn kleur, voornamelijk om zijn (in mijn ogen) interessante afstamming en zijn echte gelderse type :j Met de Chablis dames wilden we hier graag mee experimenteren dit jaar ;) Als het vossen worden zijn we net zo blij als wanneer het bonte worden

Vitens was goed vertegenwoordigd vorig jaar ;)
Ik blijf fan van zijn nakomelingen, vind ze zulke mooie hoofden, nekken en lijven hebben, echt <3 En typische Vitens opdrukken ook, je haalt ze er gewoon uit!

LHS_80

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-18 14:28

DreamGuide schreef:
Wat een gave foto's weer! Het zijn toch echt met recht krachtpatsers!

Mocht je over 3 á 4 jaar nog zin hebben om een écht grote tuiger te fotograferen, dan ben je bij mij natuurlijk ook meer dan welkom. Wie weet op welk niveau we dan rijden :D

Lijkt me helemaal leuk!!

vienna1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 15:33

Ik ben ook niet van het bont! Zegt de gek met een sabino merrie :o ,maar een echt leuk paard heeft geen kleur

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 09:28

Die bonte is wel gaaf zeg! Heb normaal niets met bont, maar deze is heel chique. Als ik ga zoeken ga ik eerst kijken voor vos of zwart denk ik. Vind ik het mooiste bij Gelderse paarden.

Heb vroeger ook op de manege een wat kleinere Gelderse merrie gereden, die hadden ze Sidonia genoemd omdat ze haar heel lelijk vonden. Daar snapte ik niets van, was een prachtige merrie. Er zijn toch ook heel veel mensen die niets met Gelderse paarden hebben..

Pam84

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 13:02

Na alles op fb gezien te hebben zie ik nu pas het topic hier!
Zo alles nog eens rustig doorlezen en bekijken.
Super dat je deze serie hebt gemaakt LHS!

Wings_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 13:14

Die bonte vind ik toch ook wel gaaf hoor, al ben ik natuurlijk groot fan van wat mooie gouden vossenpracht :)

Pam84 schreef:
Na alles op fb gezien te hebben zie ik nu pas het topic hier!
Zo alles nog eens rustig doorlezen en bekijken.
Super dat je deze serie hebt gemaakt LHS!

Jaaa als we voor deel twee samen komen Pam.. Familieshoot! 3 generaties gelders schoon op een rij! Met die prachtige foto's die LHS maakt.. Smelt <3

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 14:43

Maanlicht schreef:
Ik heb heel vroeger als eerste verzorgpaard een Gelderse merrie gereden, dat was een pittig dier. Toen al was ik overtuigd van deze fantastische paarden. Met de jaren is het een beetje weg gezakt omdat ik er niet veel hier in de omgeving zie, maar nu ik jouw project zie wordt ik met elke krachtpatser meer overtuigd dat ik als eerste eigen paard voor een Gelderse ga kiezen!

m/2gf2VM.jpg
m/mBVDd8.jpg

Hey wat een gave!Wij hebben ooit even een Genonja gehad, ook zo'n mooi bruin oog!! Mogelijk familie aan de naam te zien!

LHS_80

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-18 14:43

Jaaah dat zou tof zijn, een 3 generaties vossenfamilieshoot *\o/* <3

Wings_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 14:46

LHS_80 schreef:
Jaaah dat zou tof zijn, een 3 generaties vossenfamilieshoot *\o/* <3

Heel gaaf! Dan zijn ze met zijn vieren :) Mama/oma Pambala, dochter Wings en dochter Mambo en kleindochter van Pam/dochter van Wings, Liv :D Chaos, pure chaos :+ Maar wel een schitterend stel bij elkaar, waarin je ook duidelijke familietrekjes ziet.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 19:15

Tancreda4 schreef:
Maanlicht schreef:
Ik heb heel vroeger als eerste verzorgpaard een Gelderse merrie gereden, dat was een pittig dier. Toen al was ik overtuigd van deze fantastische paarden. Met de jaren is het een beetje weg gezakt omdat ik er niet veel hier in de omgeving zie, maar nu ik jouw project zie wordt ik met elke krachtpatser meer overtuigd dat ik als eerste eigen paard voor een Gelderse ga kiezen!

m/2gf2VM.jpg
m/mBVDd8.jpg

Hey wat een gave!Wij hebben ooit even een Genonja gehad, ook zo'n mooi bruin oog!! Mogelijk familie aan de naam te zien!

Wat leuk! Heb je foto's?

Coloured

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 23:25

<3 Wat een gave foto's met prachtige paarden! <3

Die vosbonte merrie die langskwam is een halfzus van de bonte AES hengst Picasso. Zelfde moeder, maar de merrie is van Vitens en de hengst is van Pascal. Hele mooie merrie ook! :j

LHS_80

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-18 07:50

Ahhh leuk te weten coloured! Heb jij ook bonte lopen dit jaar? En welk veulen heb je ook alweer uit je mooie zilverappelmerrie gefokt dit jaar? <3

LHS_80

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-18 11:44

Project Krachtpatsers is met de shoot van Baringa officieel afgelopen! Wel heb ik nog wat extra shoots gepland en gedaan zoals die van Rubus B. die ik met jullie deel als ik verhuisd en daar gesetteld ben. Ik ga tevens waarschijnlijk wel naar de Stamboekkeuring 7juli en Dag van het Gelders paard 21juli waar ik ook foto’s zal maken. Dus Krachtpatsers krijgt nog wel een beetje een vervolg de komende maanden ;)

Als jullie nog ideeen hebben om Krachtpatsers nog wat levend te houden de komende jaren, let me know! Ik heb zelf ook wat plannen maar wie weet wat jullie creatieve liefhebber- breinen allemaal nog kunnen bedenken.. :)* ben benieuwd! Kan ook in PB. For now: tot gauw! :evaw:

Afbeelding
Rubus B. (v. Ahoy x Pygmalion x Jonkheer) ggk Gelderse Hengst

LHS_80

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-18 20:17

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 10:19

Heel veel plezier in Amerika Liesbeth, geniet ervan. En bedankt dat je dit onwijs toffe project met ons hebt willen delen! Ik hoop van harte dat er een vervolg komt (of misschien een spin-off met Amerikaanse paarden?). Ik blijf volgen in ieder geval :D

LHS_80

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-18 10:27

Jaa wie weet! Ik heb wel wat plannen in die richting.. nu de uitvoering nog ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 16:14

Wat een knappe hengst is het toch!
Veel succes in Amerika en bedankt voor dit leuke project!

chelseajane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 15:30

Wat een supermooi project. Ik vind Gelderse paarden echt schitterend! Mocht ik ooit de mogelijkheid hebben om een eigen paard te kopen, wordt dat zeker een Gelderse. En als het kan zou ik ooit ook een Gelders veulentje willen fokken <3

edit: Herman is toch wel mijn favoriet!

LHS_80

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-18 16:59

chelseajane schreef:
Wat een supermooi project. Ik vind Gelderse paarden echt schitterend! Mocht ik ooit de mogelijkheid hebben om een eigen paard te kopen, wordt dat zeker een Gelderse. En als het kan zou ik ooit ook een Gelders veulentje willen fokken <3

edit: Herman is toch wel mijn favoriet!

Ja gaaf is Herman hè? En super dat je de Geldersen ook zo waardeert!

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 19:26

Ja, die Geldersen zijn echt zulke heerlijke, prachtige paarden.
Het is dat ik mijn leven heb toegezworen om tuigpaarden onder het zadel te rijden, anders zou ik graag een gelderse kopen :+