Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
AaronYve schreef:Ik ga niks anders zeggen dan super voor jullie dat het zo goed ging!![]()
Gelijk een 2e plaats smaakt naar meer toch![]()
Succes!!
we hebben geen haast. Het is al hard zat gegaan!BrittS schreef:Gefeliciteerd met je winstpunt en ik vind het er erg netjes uit zien!![]()
Peelie schreef:Priscilla_90 schreef:Knap van je TS dat je dit heb bereikt!! Kost allemaal net wat meer moeite als met een kwpn in de ring (voordat ik bokt over me heen krijg, ja ik spreek uit ervaring)
Je optoming met stang en trens vind ik er ook fijn uitzien!
Wel zal ik je een bitfitter aanraden om alles net iets strakker te finetunen en evt een andere onderlegtrens of stang te proberen. Je paard lijk ietsje hangerig. Maargoed kan ook te maken hebben met zijn bui en evt spanning natuurlijk.
Lekker zo doorgaan en blijf genieten !!
Offtopic : grote van de mond van een paard heeft echt niks te maken met de grote/ras/type etc van je pony of paard. Dat is net zo krom als dat je het zal vergelijken met mensen: hoe langer de mens hoe groter de mond?! Dat is toch flauwekul.
Dat wil ik idd zeker nog doen! Maar ik zoek wel een no nonsense bitfitter en niet eens die met de meest "luxe" en "apparte" bitten aan komt. Gewoon normaal en gezond verstand.
Ik heb voor mn gewone bit al wel eens een bitfitter laten komen en die adviseerde een myler level 2 aan. Die gebruik ik soms. Maar hij loopt toch nogsteeds het fijnste op een dubbelgebroken watertrensje.
Priscilla_90 schreef:stang en trens heeft gewoon even tijd nodig. probeer er regelmatig meerdere keren mee te rijden en niet te veel wisselen.
Lauriannnn schreef:Pfff zo jammer dat er altijd van die reacties moeten zijn...
Ik volg je op instagram en ik zie de verandering van jou en je paard en het enige wat ik kan zeggen is respect.
Mijn paard is waar je het al over had een gelderse met arm bespierde bovenlijn en ontzettende onderhals die hij er graag op zet en die krijg ik er moeilijk vanaf.
Maar vooral gefeliciteerd!!![]()

Amiigo schreef:Ik vond die 60 meter uitgestrekte draf ook een beste kluifwas wel Ff wennen

Amiigo schreef:Ik vond die 60 meter uitgestrekte draf ook een beste kluifwas wel Ff wennen
.
. janouk schreef:Gefeliciteerd, mooie mijlpaal om Z1 te starten.
Haflingerpower![]()
Trek lekker je eigen plan en geniet van je Maflinger .
Es_ther schreef:Amiigo schreef:Ik vond die 60 meter uitgestrekte draf ook een beste kluifwas wel Ff wennen
Bij mn oude werk hadden we ook een 20 x 60 bak en ging ik ook een keer over de diagonaal een midden drafje proberen
Mien hemel wat duurde de overkant lang.
Ik volg je ook op FB en ik zie blije paarden. En ik weet mijn eerste wedstrijd of eerste keer hoger niveau nog. Man, van rijden kwam er niks, ik ontplofte van de zenuwen.
Lekker kilometers maken! Misschien een idee om bij andere rijhallen te gaan rijden? Dat hielp bij mijn paard enorm.