Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mlies schreef:alice0cullen schreef:Hier willen ze tegen 12 / 1 uur weg, het is anderhalf uur rijden dus dan zijn we er 2 uur half 3 's nachts. Kun je dan het terrein al op of niet.
Nemen geen ponies of iets mee.
Nee joh, waarom zo vroeg? 6 uur kun je er volgens mij op.
Melissa1996 schreef:sanso schreef:Iemand een (klein) leeg plekje over voor vervoer richting Brabant (loonse drunense duinen)??
Tegen vergoeding uiteraard!
Wij hebben net bericht gehad dat we heen met de trailer gaan (Vol) en voorlopig nog leeg terug.
Melissa1996 schreef:Wij gaan ook, sws even kijken met de auto maar gaan proberen nog even vervoer te regelen zodat we er nog eentje mee kunnen nemen..
Shetlander merrie zonder papieren, wel braaf, maar verder nog groen.
Wij rijden in de avond laat naar Aalden en slapen daar, om dan rond half 6 in zuidlaren te zijn.. hoop ik..
Eline_S_S schreef:Melissa1996 schreef:Wij gaan ook, sws even kijken met de auto maar gaan proberen nog even vervoer te regelen zodat we er nog eentje mee kunnen nemen..
Shetlander merrie zonder papieren, wel braaf, maar verder nog groen.
Wij rijden in de avond laat naar Aalden en slapen daar, om dan rond half 6 in zuidlaren te zijn.. hoop ik..
Daar hebben wij heel wat van(zie mijn vorige berichten)