10 jaar [naam] ~ The goal isn't to live forever...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: 10 jaar Koudbloed Kim ~ The goal isn't to live forever...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 10:46

Heel erg bedankt allemaal. :o

Ja, [naam] was al heel waardevol voor me, als paard op zich.
Maar dat hij Kim's zoon is, maakt het zeker nu extra bijzonder.

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 10:47

Wat een zware beslissing maar ook ergens mooi dat je voor haar kan kiezen. Alles is gedaan en alles is gezegd en lijden hoeft niet, na een heerlijke zomer kan je dat je maatje nog geven.
Het is haar tijd, haar taak zit erop, door haar zoon zal er nog een stukje van haar door de weide rennen maar snotverdorie wat zal dit een pijn doen

_Mirjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 10:53

Kim heeft haar bijzondere taak bij jullie volbracht. Jou (Tineke) de zin weer terug kunnen geven, jullie (Tineke en Maarten) samengebracht en een prachtig veulen Beer aan jullie geschonken om mee verder te gaan. Wat een bijzonder paard is Kim, jullie hebben zoveel met haar meegemaakt, hou dat vast in jullie herinneringen voor straks. Hopelijk kunnen jullie Kim nog een geweldige laatste zomer geven en kunnen jullie, ondanks het moeilijke vooruitzicht van een veel te vroeg afscheid, samen met haar en de rest van de kudde nog even heel goed genieten.

:(:)

uurie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 11:05

Sterkte!

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 11:07

Ben er oprecht verdrietig over.... Volgde het aardig op de voet zowel op FB als hier, maar las t echt met tranen in mn ogen :'(

Geniet van de zomer, hopen op een prachtige bijzondere geweldige zomer, en vind dat jullie een onwijs sterke keuze hebben gemaakt voor haar :+:

olijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 11:26

Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal!!! :*

haffishetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 12:08

Wat een enorm mooi geschreven stuk, met prachtige foto's erbij. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met de komende periode.
Maar vergeet ook niet om vooral nog te genieten van de tijd die jullie met zijn allen hebben.

shaddy82

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 12:18

Dikke knuffel voor jullie allemaal en heel veel sterkte voor de komende periode :(:)

Zizipicoleo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 12:37

Héél veel sterkte gewenst van een stille meelezer en genieter van de topics van Kim en haar kuddemaatjes /3 Y;(

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 13:27

Eigenlijk zijn alle mooie woorden voor jullie al gezegd..ik kan jullie alleen maar veel sterkte wensen en nog genieten van die laatste o zo waardevolle momenten met Kim..
dikke knuffel voor jullie... :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 13:41

Heel erg bedankt voor alle lieve reacties! :+:

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 13:42

Brok in mijn keel, wat een prachtig geschreven tekst...

Ik hoop dat het een prachtige zomer wordt, waarin jullie nog een paar hele mooie (nieuwe) herinneringen kunnen maken met Kim.

Heel veel sterkte gewenst.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 13:42

_Mirjam schreef:
Kim heeft haar bijzondere taak bij jullie volbracht. Jou (Tineke) de zin weer terug kunnen geven, jullie (Tineke en Maarten) samengebracht en een prachtig veulen Beer aan jullie geschonken om mee verder te gaan. Wat een bijzonder paard is Kim, jullie hebben zoveel met haar meegemaakt, hou dat vast in jullie herinneringen voor straks. Hopelijk kunnen jullie Kim nog een geweldige laatste zomer geven en kunnen jullie, ondanks het moeilijke vooruitzicht van een veel te vroeg afscheid, samen met haar en de rest van de kudde nog even heel goed genieten.

:(:)

Wat mooi geschreven... Haar werk lijkt erop te zitten inderdaad, als je dat zo zou kunnen zeggen.

Prachtige foto's, geniet nog even van haar!

LadybirdJarig
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 14:28

Wat een naar en vervelend bericht zeg! :( heel heftig.
Geniet van haar in deze nog mooie zomer <3 Maak foto's maak een mooi fotoboek met alle leuke dingen die gedaan hebt met Kimmes, maar vooral boven alles, Geniet <3

Ander vraagje :o zijn die beenkwalen en CPL niet erfelijk?

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 14:37

Heel veel sterkte Tineke! Ik hoop dat jullie met elkaar van een prachtige zomer mogen genieten.

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 14:42

Sterkte Maarten en Tineke. Jullie nemen een goed besluit zo :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 14:49

We gaan zeker ontzettend genieten deze zomer. :j

Het liefst zou ik haar nog mee nemen naar allerlei dingen, maar ik weet dat ik haar daar geen plezier mee doe.
Dat ze het liefst gewoon lekker in de wei staat, knuffels krijgt en met [naam] knuffelt.
En dat is wat ze dik verdient. :j

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 14:51

Jeetje, hier schrik ik wel even van zeg. Ik heb Kim leren kennen (uh voor zover dat kan op afstand dan) lang voor ik op Bokt zat, namelijk je video's op YouTube.
Wist niet dat het zo slecht met dr ging.
Heel veel sterkte en moge het een prachtige laatste zomer zijn Y;(

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 15:12

Sterkte Tineke en Maarten! Over een tijdje helaas weer een ster aan de hemel...

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 15:18

Oh jeetje, wat een naar bericht.

Ook ik ben een van jullie meelezers - post niet actief op bokt - en geniet altijd zo van jullie verhalen en foto's. Jullie hebben zo'n prachtige kudde. Wat een pech dat jullie in zo'n korte tijd al 2 paarden hebben verloren en het nu zo slecht met Kim gaat.

Veel sterkte gewenst en geniet nog van jullie mooie, bijzondere Kim!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 15:29

Pff.. Ja, wat zeg je op zo'n moment..
Ik heb je pas nog gesproken via pb en je weet dat ik een "trouwe volger" ben en van de meeste topics van jullie altijd vrolijk word, op de afgelopen IM topics na dan natuurlijk.
Het geluk, de goede zorg alles straalt altijd van de foto's af..
Nu dit, ik zal eerlijk bekennen dat je het topic net had geopend (6 minuten volgens mij) en dat ik hem opende, ik wist via je post op Facebook dat Kim 10 jaar bij jou was dus ik dacht jaa daar is het topic, eenmaal geopend dacht ik maar wat apart waarom niet op die 16 mei zelf?
Vervolgens begon ik te lezen en ging het van een glimlach hee daar is Kim! Naar WAT? :\
Ik dacht even is ze overleden en keek voor de zekerheid of dit een IM topic was, dat niet dus ben toen pas verder gaan lezen..
Ik wist niet wat ik moet zeggen en had de tranen in m'n ogen staan, ik weet nu nog steeds niet wat ik moet zeggen eigenlijk..
Ik hoop natuurlijk heel erg dat ze nog zo veel maanden als mogelijk bij jullie mag blijven, maar ook de oog foto's die je plaatste zeggen heel veel..
Pff ja ik weet nog niet wat ik moet zeggen en krijg weer een brok in mijn keel, die lieve Kim, alle filmpjes op youtube heb ik ooit al wel eens bekeken hoe ik om haar kon lachen, zo'n mooi groot paard, zo lief, bijzonder ook vooral.
Ik had zo gehoopt dat het na Koekie en Vince nu even klaar was en nu krijg je dit..
In jullie hart zal ze voor altijd door leven. Geniet nog zo veel als mogelijk van elkaar, een hele dikke knuffel en heel veel sterkte.

Je mag me altijd een pb sturen als je een luisterend oor nodig hebt.
Ik ben dan maar een simpele hobby fotograaf maar als ik iets voor je kan doen ook wat betreft nog foto's maken kom ik met alle plezier langs..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 15:31

Heel erg bedankt allemaal, voor de berichtjes in dit topic zowel als de pb's als zelfs op facebook. :o

Ianrowan2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 15:40

Wow!! Nee joh! Jeetje ;( wat is dit nou voor nieuws. Eerst koekie Vorig jaar, Vince paar weekjes geleden en nu dit... poeh, even slikken hoor...
Ik weet niet echt wat ik moet zeggen :(
Heel veel sterkte en vooral heel veel mooie momenten samen met Kim gewenst!! :(:) Y;(

higgins

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 15:43

Er zijn al zoveel mooie woorden gezegt...
Ook hier een meelezer van heel wat topics
Ik vind je een ontzettend dapper en lief mens!

Voor jou en Maarten heel veel sterkte en ik hoop dat jullie nog heel veel dierbare en mooie momenten samen mogen beleven in de tijd die jullie nog samen hebben

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 15:46

Ach, Kimmie... Y;( Een dapper besluit. Mijn dochter van 10 volgt jullie op YT en staat hier bijna te huilen...