Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
quincydesi schreef:Ik ben er vrijdag en zaterdag!!
Vrijdag
Mijn paard desi staat op vrijdag de hele dag in de groningerstand , Jullie mogen der allemaal aaien en mijn of andere meiden die bij de stand staan allemaal vragen stellen over het groningerpaard!
Ik rij met desi :
13:30 tot 14:00 Rassendefile Bitpiste
16:15 tot 16:30 kur op muziek Fokkerijwereld
Zaterdag
17:00 tot 17:15 rond rijden , laten zien hoe veelzijdig een groninger is! Fokkerijwereld
Komen jullie ook kijken??
Zou tof zijn als we uitgekozen worden. Als dag niet zo is, weet ik nog niet of ik ga... Dan moet ik van mijzelf namelijk kiezen tussen HE en Equiday.
LoveUggs schreef:asm_kayleigh schreef:Edit: Moet je je id kaartje meenemen als je een kaartje besteld voor 6/12 jaar?
6 tot 12 jarige hebben over het algemeen geen eigen id kaart dus dat lijkt me niet..
nardxash schreef:quincydesi schreef:Ik ben er vrijdag en zaterdag!!
Vrijdag
Mijn paard desi staat op vrijdag de hele dag in de groningerstand , Jullie mogen der allemaal aaien en mijn of andere meiden die bij de stand staan allemaal vragen stellen over het groningerpaard!
Ik rij met desi :
Zaterdag
17:00 tot 17:15 rond rijden , laten zien hoe veelzijdig een groninger is! Fokkerijwereld
Als het lukt kom ik zeker kijken!
Ben wel erg benieuwd naar dit ras
quincydesi schreef:quincydesi schreef:Ik ben er vrijdag en zaterdag!!
Vrijdag
Ik rij met desi :
Zaterdag
Als het lukt kom ik zeker kijken!
Ben wel erg benieuwd naar dit ras