Ik 'ken' Mist van een aantal jaar terug. Alleen ging het toen om katten opvangen en het is een topper. Beestjes hebben het super bij haar en ik weet ook zeker dat ze niet zal aanmodderen als dat tegenover het beestje niet eerlijk is.
Tja we zullen zien, hoor via verschillende kanten inderdaad dat zonder kiezen te doen moet zijn maar aangezien ik maar een schuilstal heb is het gewoon niet mogelijk om hem altijd apart te laten staan en heb ook geen binnenstallen voor de nacht. Dus ontbreekt mij wat dat betreft aan de ruimte en stallen om dat avontuur zelf aan te durven gaan.
Begrijpelijk sandra, de keuze die je uiteindelijk zal maken.. zal zeker de juiste zijn Je denkt goed over dingen na
Nandos
Geplaatst: 25-12-16 19:35
Je hoeft jouw keuzes niet te verantwoorden hoor Sandra, keuzes maak je altijd met een reden. Jij hebt de mogelijkheden die je hebt, daar hoef je je niet schuldig over te voelen. Het is jammer voor het paard, maar jij hebt de keuze voor een paardje met "moeilijkheden" niet gemaakt.
Hopelijk gaat het lukken om Kareltje bij Mist een huisje te geven. Zelf vind ik dat ieder paard een kans verdiend en ik hoop dan ook het beste.
Wat fijn dat Kareltje wellicht nog een paar mooie jaren erbij krijgt! Mocht alles doorgaan dan sponsor ik ook graag een zak priores of iets van die aard!
Mist komt kareltje vandaag even opzoeken zodat ze hem gezien heeft voordat ze met haar dierenarts overlegd, dan kan ze ook duidelijke foto's proberen te maken van het voetje zodat haar dierenarts niet enkel op verhaal af hoeft te gaan maar ook iets van een beeld heeft.
joyce_eddy
Geplaatst: 26-12-16 07:35
Super dat er lieve bokkers zijn en dat er zo goed gekeken wordt naar de eventuele mogelijkheden! Ben benieuwen hoe dit af gaat lopen
Om half elf komt ze langs, weet niet of ik daarna update kan plaatsen want heb vandaag kerst bij me broer in gouda. Dus wordt vanavond dat er update komt denk ik.
Fijne kerst! Ben heel benieuwd wat de da van Mist ervan gaat zeggen en of Kareltje inderdaad daar naartoe zou kunnen verhuizen. Zou wel geweldig voor hem zijn
Alles hangt nu af van advies van mist haar dierenarts, dus morgen is er meer bekend, kan in elk geval wel regelen dat handelaar ons week extra tijd geeft om alles te bedenken en te regelen, scheelt hem weer dat hij me dan niet me geld terug hoeft te geven en ik sta kareltje dan gratis af en neem dat verlies wel op me als hij dan weer kans heeft.
niet vervelend bedoelt maar heb je voor die pony moeten betalen? in deze toestand?
SandravdB
Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-16 12:30
Blijft een handelaar he waar ik hem van heb, is niet veel wat ik er voor gegeven heb en hun vrachtwagen waarmee hij op manege opgehaald is rijd helaas niet op water.
Als handelaar hem terug zou nemen gaat hij naar slachthuis volgende dag nog. Nu is het dus wachten op wat Mist haar dierenarts erover zegt of het haalbaar kan zijn.