Knhs instructieweken 2017

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 09:59

Citaat:
verwijderd

Haha sorry te snel gepost :+
Laatst bijgewerkt door Bente_11 op 26-01-17 10:03, in het totaal 1 keer bewerkt

SteffiiY

Re: Knhs instructieweken 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 10:00

Is dus niet verplicht horen we net, gelukkig :D

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 10:01

Schoot al helemaal in de stress _O- Heb de KNHS voor de zekerheid wel even een mailtje gestuurd. Paard is tot anderhalf jaar geleden actief uitgebracht op wedstrijd, maar niet door mij dus daar heb ik niet zo veel aan :P

MisticRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 10:06

Vanavond aanmelden *\o/* *\o/* *\o/*

Ik ga voor de Eventing drie daagse :-)

Brego93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 11:48

Hoe weet ik nu of de aanmelding gelukt is? De pagina van het inschrijven blijft open staan als ik op knopje inschrijven druk

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 11:53

Brego93 schreef:
Hoe weet ik nu of de aanmelding gelukt is? De pagina van het inschrijven blijft open staan als ik op knopje inschrijven druk

Je kunt nog niet inschrijven, kan vanavond om 19.00 pas :)

Brego93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 11:54

Ohhh dat verklaart! Bedankt :')

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 11:54

Het antwoord op het startkaarten probleem;

Afbeelding

Bonique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 12:28

Ik heb de KNHS eens gemaild over het programma van de "Op weg naar de top" week (week 4) omdat ik de info op de website niet duidelijk genoeg vond. Dit is het antwoord:

Tijdens deze instructieweek krijgt u iedere dag 2 lessen, waarvan 1 dressuurles en voor de 2e les bieden wij mogelijkheden aan zoals buitenrit / springles enz. Op de laatste dag staat de proefgerichte training op het programma en daarnaast ook nog een dressuurles.

Ik vind dit programma erg lijken op de allround week dus dat maar even gemaild en meteen gevraagd waar dan het prijsverschil in zit. Antwoord KNHS:

Tijdens de allround instructieweken komen de normale instructeurs de lessen verzorgen en tijdens de dressuurweek paarden en Op weg naar de top worden de gerenommeerde dressuurinstructeurs gevraagd de lessen te verzorgen. Tijdens Op weg naar de top krijg je ook een proefgerichte training, die niet in de allroundweek gepland staat.

Dit even ter info voor de mensen die willen inschrijven voor week 4.

IwanLuver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 12:46

Helaas kan ik week 4 niet, want dat had mij ook wel wat geleken..

Maar goed dat ik hier nog ff kijk, ik had inschrijven om 18.00 uur in mijn hoofd.
Zag zichzelf al zitten om 18.00 achter de pc, vloekend en tierend omdat het niet ging.. _O-

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 12:51

Bonique schreef:
Ik heb de KNHS eens gemaild over het programma van de "Op weg naar de top" week (week 4) omdat ik de info op de website niet duidelijk genoeg vond. Dit is het antwoord:

Tijdens deze instructieweek krijgt u iedere dag 2 lessen, waarvan 1 dressuurles en voor de 2e les bieden wij mogelijkheden aan zoals buitenrit / springles enz. Op de laatste dag staat de proefgerichte training op het programma en daarnaast ook nog een dressuurles.

Ik vind dit programma erg lijken op de allround week dus dat maar even gemaild en meteen gevraagd waar dan het prijsverschil in zit. Antwoord KNHS:

Tijdens de allround instructieweken komen de normale instructeurs de lessen verzorgen en tijdens de dressuurweek paarden en Op weg naar de top worden de gerenommeerde dressuurinstructeurs gevraagd de lessen te verzorgen. Tijdens Op weg naar de top krijg je ook een proefgerichte training, die niet in de allroundweek gepland staat.

oei dat is wel goed om te weten, ik wou naar op weg naar de top gaan omdat ik eigenlijk dacht dat je hier 2 keer dressuur op een dag had ipv dat springen of iets, maar als je nogsteeds dat springen krijgt op een dag na kan ik voor het geld net zo goed naar de paarden trainings 3 daagse gaan. Wel ontzettend balen want dan zou ik de helft van de lessen gaan missen omdat ik eigenlijk gewoon alleen dressuur wil rijden :/ Hopp dat je daar zo nu en dan is in mag wisselen, je krijgt mij echt niet over balkjes :')

JuliaKamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 13:24

Bonique schreef:

Nu zit ik erg te twijfelen tussen allround en op weg naar de top...

Edit: ik zie nu dat week 4 in juni valt en dat komt waarschijnlijk net niet goed uit met de Kringkampioenschappen aangezien die data nog niet bekend zijn.
Laatst bijgewerkt door JuliaKamm op 26-01-17 13:26, in het totaal 1 keer bewerkt

LisaFalco

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 13:25

Staat de link om in te schrijven dan al op inschrijfsysteem.nl? Ik kan het niet vinden..

JuliaKamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 13:26

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 13:26

Ik vond vorig jaar op naar de top echt wel heel fijne instructeurs hebben

LisaFalco

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 13:28

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 13:35

Zou je het formulier nu al in kunnen vullen en dan vanavond alleen nog maar op verzenden te hoeven drukken?

JuliaKamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 14:26

bente12 schreef:
Zou je het formulier nu al in kunnen vullen en dan vanavond alleen nog maar op verzenden te hoeven drukken?

Ik ga het wel proberen :)

Bonique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 15:00

Dani199764 schreef:
Bonique schreef:

oei dat is wel goed om te weten, ik wou naar op weg naar de top gaan omdat ik eigenlijk dacht dat je hier 2 keer dressuur op een dag had ipv dat springen of iets, maar als je nog steeds dat springen krijgt op een dag na kan ik voor het geld net zo goed naar de paarden trainings 3 daagse gaan. Wel ontzettend balen want dan zou ik de helft van de lessen gaan missen omdat ik eigenlijk gewoon alleen dressuur wil rijden :/ Hoop dat je daar zo nu en dan is in mag wisselen, je krijgt mij echt niet over balkjes :')

Ik had ook in gedachten om naar de "Op weg naar de top" week te gaan omdat ik ook was uitgegaan van 2x per dag dressuurles..... Ik zit niet te wachten op een buitenrit, een crossles of een springles. Buiten rijden doe ik al regelmatig (bos naast stal...) en ik ben beslist geen held met springen.

Ik ga nog even nadenken over welke week ik ga....

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 16:13

Ik de omschrijving staat bij week 4: een keuze uit een spring of buitenrit ter afwisseling. Volgens mij kan je dus 1 dag kiesen tussen springen of buitenrijddn

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 16:28

Jester_ schreef:
Ik de omschrijving staat bij week 4: een keuze uit een spring of buitenrit ter afwisseling. Volgens mij kan je dus 1 dag kiesen tussen springen of buitenrijddn

Ja dat dacht ik eerst ook, maar als je de mail van Monique leest dan is het juist andersom, elke dag keuze uit 1 springles of buitenrit en 1 dag wel 2 dressuur lessen.
Ik ga denk ik dan toch voor de trainingsdriedaagse, vind het te duur als ik maar 1 les per dag mee kan doen

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 16:37

Ik ben net weer lid geworden van de KNHS, was helemaal geen lid meer. Wij gaan ons inschrijven voor de driedaagse :)

CxB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 16:47

Ben ik trouwens de enige die bang is dat ik er met de inschrijvingen niet doorheen kom? Ik zie echt zo'n worst case scenario voor me met kaartjes kopen voor n concert van Adele ofzo :')
Baby_Lucky schreef:
Nog meer kinderen (rond de 11) die naar de alround ponyweek in juli gaan?

Rond de 11 niet haha. Ik ga met n vriendin van stal maar zijn tegen die tijd 14 en 17.

Jessica007

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 16:51

Hier ook inschrijf stress hoor :D

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 16:55

Haha nou wij hadden stress voor Fifth Harmony, helemaal blij toen we erdoor kwamen, is tot de dag van het concert niet uitverkocht geweest :+ We gaan het zien opzich kunnen we beide 3 daagse allebei.