Citaat:verwijderd
Haha sorry te snel gepost

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bonique schreef:Ik heb de KNHS eens gemaild over het programma van de "Op weg naar de top" week (week 4) omdat ik de info op de website niet duidelijk genoeg vond. Dit is het antwoord:
Tijdens deze instructieweek krijgt u iedere dag 2 lessen, waarvan 1 dressuurles en voor de 2e les bieden wij mogelijkheden aan zoals buitenrit / springles enz. Op de laatste dag staat de proefgerichte training op het programma en daarnaast ook nog een dressuurles.
Ik vind dit programma erg lijken op de allround week dus dat maar even gemaild en meteen gevraagd waar dan het prijsverschil in zit. Antwoord KNHS:
Tijdens de allround instructieweken komen de normale instructeurs de lessen verzorgen en tijdens de dressuurweek paarden en Op weg naar de top worden de gerenommeerde dressuurinstructeurs gevraagd de lessen te verzorgen. Tijdens Op weg naar de top krijg je ook een proefgerichte training, die niet in de allroundweek gepland staat.
Dit even ter info voor de mensen die willen inschrijven voor week 4.
Bonique schreef:Ik heb de KNHS eens gemaild over het programma van de "Op weg naar de top" week (week 4) omdat ik de info op de website niet duidelijk genoeg vond. Dit is het antwoord:
Tijdens deze instructieweek krijgt u iedere dag 2 lessen, waarvan 1 dressuurles en voor de 2e les bieden wij mogelijkheden aan zoals buitenrit / springles enz. Op de laatste dag staat de proefgerichte training op het programma en daarnaast ook nog een dressuurles.
Ik vind dit programma erg lijken op de allround week dus dat maar even gemaild en meteen gevraagd waar dan het prijsverschil in zit. Antwoord KNHS:
Tijdens de allround instructieweken komen de normale instructeurs de lessen verzorgen en tijdens de dressuurweek paarden en Op weg naar de top worden de gerenommeerde dressuurinstructeurs gevraagd de lessen te verzorgen. Tijdens Op weg naar de top krijg je ook een proefgerichte training, die niet in de allroundweek gepland staat.
LisaFalco schreef:Staat de link om in te schrijven dan al op inschrijfsysteem.nl? Ik kan het niet vinden..
JuliaKamm schreef:LisaFalco schreef:Staat de link om in te schrijven dan al op inschrijfsysteem.nl? Ik kan het niet vinden..
https://www.knhs.nl/actueel/knhs-zomeri ... eken-2017/
op deze link staat een link naast de weken
Dani199764 schreef:Bonique schreef:Ik heb de KNHS eens gemaild over het programma van de "Op weg naar de top" week (week 4) omdat ik de info op de website niet duidelijk genoeg vond. Dit is het antwoord:
oei dat is wel goed om te weten, ik wou naar op weg naar de top gaan omdat ik eigenlijk dacht dat je hier 2 keer dressuur op een dag had ipv dat springen of iets, maar als je nog steeds dat springen krijgt op een dag na kan ik voor het geld net zo goed naar de paarden trainings 3 daagse gaan. Wel ontzettend balen want dan zou ik de helft van de lessen gaan missen omdat ik eigenlijk gewoon alleen dressuur wil rijden :/ Hoop dat je daar zo nu en dan is in mag wisselen, je krijgt mij echt niet over balkjes
Jester_ schreef:Ik de omschrijving staat bij week 4: een keuze uit een spring of buitenrit ter afwisseling. Volgens mij kan je dus 1 dag kiesen tussen springen of buitenrijddn
Baby_Lucky schreef:Nog meer kinderen (rond de 11) die naar de alround ponyweek in juli gaan?