_love12_ schreef:Gaat het trouwens nogsteeds allemaal met handje klap of kan je ook wel gewoon op de normale manier bieden?![]()
Zijn er binnenkort nog meer markten?
14 nov Lottum en 9 december Goor, dan is t wel zo'n beetje gedaan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Calanddra schreef:Weet iemand misschien wat er voor deze merrie werd gevraagd? Meerdere keren bij gestaan. Ook een x ruim een halfuur...Maar geen handelaar. Handelaren ernaast wisten ook niet bij wie ze hoorde.
[ [url=m/hOVRVM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eCSPsA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xd7ym8.png]Afbeelding[/url] ]
Dustinlover schreef:Love12 nee ik was benieuwd hoe ze eruit zou zien en zo kan ze nog gewoon naar buiten. Helaas moet ze wel alleen want ik heb in mijn kudde alleen maar onbeperkt hooi. Dit gaat een heel mooi paardje worden. Vd week even de dierenarts erbij om veterinair te keuren voor het stamboek en even te scannen want ze heeft bij een ook moddervette met enorme kap erop zwart bonte hengst gelopen.
robert45 schreef:Dustinlover schreef:Love12 nee ik was benieuwd hoe ze eruit zou zien en zo kan ze nog gewoon naar buiten. Helaas moet ze wel alleen want ik heb in mijn kudde alleen maar onbeperkt hooi. Dit gaat een heel mooi paardje worden. Vd week even de dierenarts erbij om veterinair te keuren voor het stamboek en even te scannen want ze heeft bij een ook moddervette met enorme kap erop zwart bonte hengst gelopen.
Is ze niet bevangen als ze zo dik is? Verder is het een mooi dier. Hoe groot is ze?
LukieBradley schreef:Wat lief! Blijft hij wel bij jou nu?
stalnijmegen schreef:Calanddra schreef:Weet iemand misschien wat er voor deze merrie werd gevraagd? Meerdere keren bij gestaan. Ook een x ruim een halfuur...Maar geen handelaar. Handelaren ernaast wisten ook niet bij wie ze hoorde.
[ [url=m/hOVRVM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eCSPsA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xd7ym8.png]Afbeelding[/url] ]
Andre vd zouwen zie fb
Bij korte filmpje bij 0.12 staat hij dr bij
venivedivici schreef:En nog bij 2 fjorden gestaan voor de 1 vroeg ie 1750 en voor de ander 2250.
dushishoeve schreef:[ [url=m/BI468h.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8NzdlS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pezHCQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WY0FZV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/osYH0H.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rNNh4F.jpg]Afbeelding[/url] ]
vond die haflinger en dat friese veulen erg leuke goed verzorgde dieren.
venivedivici schreef:Wij hebben 1x een uur bij een kwpn veulen gestaan. Met goed springpapier. Was al verkocht maar voor 2600 zou die hem wel door verkopen.
Toen nog bij een andalusier gestaan. Maar hij was te rustig en keek niet "happy" uit zijn ogen.
Daarna helemaal verliefd op een tuig veulen met look a likes van me vorig paard. Heel lang over staan twijfelen. Vroeg ie 1000 euro voor.
[ [url=m/UAH5OY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben benieuwd of iemand weet waar ze heen is.
En nog bij 2 fjorden gestaan voor de 1 vroeg ie 1750 en voor de ander 2250.
jasmijn16 schreef:dushishoeve schreef:[ [url=m/BI468h.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8NzdlS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pezHCQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WY0FZV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/osYH0H.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rNNh4F.jpg]Afbeelding[/url] ]
vond die haflinger en dat friese veulen erg leuke goed verzorgde dieren.
Ik hoop dat die foto wat vertekend.. wat een hoefstand heeft die haflinger op de onderste foto zeg