[EV] Paardenmarkt Hedel 7nov.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 22:51

_love12_ schreef:
Gaat het trouwens nogsteeds allemaal met handje klap of kan je ook wel gewoon op de normale manier bieden? :P
Zijn er binnenkort nog meer markten?

14 nov Lottum en 9 december Goor, dan is t wel zo'n beetje gedaan ;(

Jolene85

Re: [EV] Paardenmarkt Hedel 7nov.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 23:10

Poown; thanx! Ja hij had idd wat littekens :( maar erg goed karakter...soms wil t hart iets wat de portemennee nog niet aankan helaas hahaha

stalnijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 23:55

Calanddra schreef:
Weet iemand misschien wat er voor deze merrie werd gevraagd? Meerdere keren bij gestaan. Ook een x ruim een halfuur...Maar geen handelaar. Handelaren ernaast wisten ook niet bij wie ze hoorde.

[ [url=m/hOVRVM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eCSPsA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xd7ym8.png]Afbeelding[/url] ]

Andre vd zouwen zie fb

Bij korte filmpje bij 0.12 staat hij dr bij
Laatst bijgewerkt door stalnijmegen op 08-11-16 00:12, in het totaal 1 keer bewerkt

robert45

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 00:00

Dustinlover schreef:
Love12 nee ik was benieuwd hoe ze eruit zou zien en zo kan ze nog gewoon naar buiten. Helaas moet ze wel alleen want ik heb in mijn kudde alleen maar onbeperkt hooi. Dit gaat een heel mooi paardje worden. Vd week even de dierenarts erbij om veterinair te keuren voor het stamboek en even te scannen want ze heeft bij een ook moddervette met enorme kap erop zwart bonte hengst gelopen.

Is ze niet bevangen als ze zo dik is? Verder is het een mooi dier. Hoe groot is ze?

Loraine1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 00:09

AMBERRTJEE schreef:
[ [url=m/v3Pn8N.jpg]Afbeelding[/url] ]
Er vroeg hier iemand naar het gevlekte paard, die is op transport gegaan blijkbaar

Wat houdt dat in?

dushishoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 00:29

minka schreef:
Wij waren er ook, vonden deze haflinger erg leuk. Niet op zoek, maar wel benieuwd naar de prijs/leeftijd, maar geen handelaar te bekenen. Kent iemand d'r?

[ [url=m/wSwZKk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vroeg tegen 12 uur 1200€

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 10:04

Zo de aanwinst van hedel staat nu samen met mijn paint. Die smurf is nota bene de baas geworden :')
Maar gelukkig vinden ze mekaar wel leuk.

Afbeelding

Afbeelding

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 10:08

Wat lief! Blijft hij wel bij jou nu? :)

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 10:12

Ik ben ook geweest leuke markt zeg! Wel dure handel vond ik juist!

Heb mezelf ook een veelste dure shet mee genomen maar ze was zoooo leuk!
- ps zei nog tegen mezelf geen shet, hop heb ik er een.
Echt een leuk ding, staat nu bij een van de paarden in te kijken. echt een dikke grote shet en zon ukkie bij mijn grotere paarden. (3 keer naar de keuring geweest 2e premie, verder vol papier, 5 jaar oud)

dushishoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 10:34

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

vond die haflinger en dat friese veulen erg leuke goed verzorgde dieren.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 10:47

robert45 schreef:
Dustinlover schreef:
Love12 nee ik was benieuwd hoe ze eruit zou zien en zo kan ze nog gewoon naar buiten. Helaas moet ze wel alleen want ik heb in mijn kudde alleen maar onbeperkt hooi. Dit gaat een heel mooi paardje worden. Vd week even de dierenarts erbij om veterinair te keuren voor het stamboek en even te scannen want ze heeft bij een ook moddervette met enorme kap erop zwart bonte hengst gelopen.

Is ze niet bevangen als ze zo dik is? Verder is het een mooi dier. Hoe groot is ze?

Nee is (nog) niet bevangen en hoop dat ik het voor ben. Ze is ongeveer 95cm.

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 11:03

Leuke haflinger!

venivedivici

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 11:06

Wij hebben 1x een uur bij een kwpn veulen gestaan. Met goed springpapier. Was al verkocht maar voor 2600 zou die hem wel door verkopen.

Toen nog bij een andalusier gestaan. Maar hij was te rustig en keek niet "happy" uit zijn ogen.

Daarna helemaal verliefd op een tuig veulen met look a likes van me vorig paard. Heel lang over staan twijfelen. Vroeg ie 1000 euro voor.
Afbeelding
Ben benieuwd of iemand weet waar ze heen is.

En nog bij 2 fjorden gestaan voor de 1 vroeg ie 1750 en voor de ander 2250.

WendyLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 11:24

Bij die haflinger lijkt het dus of de staart en manen een paar weken geleden allebei zijn afgeknipt. Dat vertrouwde ik dus niet. Daar stonden er in het begin van de markt 3 of 4 van op een rijtje.
Volwassen beesten (zagen er op zich netjes uit) zonder manen en staart op de markt. :\
Als ik er eentje bij de slacht koop, schijnt dus te kunnen (?) en ik zet hem/haar 2-3 maandjes een goede wei (weinig kosten) en ik zet ze een dag voor de markt onder de douche.....
Je hoort het wel vaker, dan ga ik op de markt, als koper dat risico niet nemen als het paard er zo uitziet.

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 11:37

Waar ben je bang voor dan ?
Kan toch ook dat het een grote klittebende was en de handelaar de boel eraf geknipt heeft ?

xjamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 11:56

Leuke nieuwe aanwinsten komen voorbij! Heb lang bij een zwart welshje van 1,5j staan twijfelen. Helaas toen ik terug kwam was ze weg. als ze toevallig bij een handelaar terecht is gekomen heb ik zeker nog interesse. Ze was van Shorebrook hot 'n spicy.

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 11:59

LukieBradley schreef:
Wat lief! Blijft hij wel bij jou nu? :)

Ben ik nog niet over uit. Hij is van mijn vader. Maar hij heeft een leuk papiertje en Spark vind hem zo te zien heel leuk. Spark is een beetje bang voor grote andere paarden dus een kleintje om mee te ravotten zal hem waarschijnlijk goed doen. Aan de andere kant we hebben al drie paarden en eentje onderweg dus het word al een beetje druk hier.

lovelys

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 12:09

Hoi, helaas is er van kenissen een trailer gestolen. Erg herkenvaar door het logo (ponyverhuur stadspark). Misschien iemand die meer weet?

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 12:19

stalnijmegen schreef:
Calanddra schreef:
Weet iemand misschien wat er voor deze merrie werd gevraagd? Meerdere keren bij gestaan. Ook een x ruim een halfuur...Maar geen handelaar. Handelaren ernaast wisten ook niet bij wie ze hoorde.

[ [url=m/hOVRVM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eCSPsA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xd7ym8.png]Afbeelding[/url] ]

Andre vd zouwen zie fb

Bij korte filmpje bij 0.12 staat hij dr bij

Spraken iemand die idd dacht dat hij idd de eigenaar was (zat ineens bij de paspoorten ervoor), die ging het navragen bij André. Maar kwam terug dat deze merrie niet van André was.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 12:22

venivedivici schreef:

Die van 2250 was een 7 jarige merrie, beleerd ohz en voor de wagen (zeiden ze). Wilde minimaal 2000. Vrienden van mij hadden interesse maar vonden dat echt teveel voor een fjord van de markt. Had ook duidelijk geschuurd bij de staart.
Laatst bijgewerkt door Calanddra op 08-11-16 12:22, in het totaal 1 keer bewerkt

jasmijn16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 12:22

dushishoeve schreef:
[ [url=m/BI468h.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8NzdlS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pezHCQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WY0FZV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/osYH0H.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rNNh4F.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik hoop dat die foto wat vertekend.. wat een hoefstand heeft die haflinger op de onderste foto zeg

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 13:02

Nou ik ben voor de eerste keer geweest.heb best nette paarden en pony,s gezien maar veel met hoeven die wel wat verzorging konden hebben.van een handelaar waren paarden netjes verzorgd ook de voeten en als je ze aaide voelde je de equishine haha.de paarsen waar we prijzen van gevraagd hadden vond ik erg hoog op een markt omdat je ze toch niet kunt proberen.voor we naar huis gingen bij schattig a welsh pony kruising gestaan geen handelaar te bekennen was precies zo getekent als mijn eigen pony als prijs oke was had ik daar misschien wel intressen in gehad. Ook nog rivaldi tegen gekomen en heb een mooie zweetdeken met hals voor prikkie gekocht

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 13:05

venivedivici schreef:
Wij hebben 1x een uur bij een kwpn veulen gestaan. Met goed springpapier. Was al verkocht maar voor 2600 zou die hem wel door verkopen.

Toen nog bij een andalusier gestaan. Maar hij was te rustig en keek niet "happy" uit zijn ogen.

Daarna helemaal verliefd op een tuig veulen met look a likes van me vorig paard. Heel lang over staan twijfelen. Vroeg ie 1000 euro voor.
[ [url=m/UAH5OY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben benieuwd of iemand weet waar ze heen is.

ik weet dat er mensen bij stonden met papier inde hand die het een mooie prijs vvonden en gingen handelen. Daarna was die weg.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 13:07

jasmijn16 schreef:
dushishoeve schreef:
[ [url=m/BI468h.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8NzdlS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pezHCQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WY0FZV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/osYH0H.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rNNh4F.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik hoop dat die foto wat vertekend.. wat een hoefstand heeft die haflinger op de onderste foto zeg

vertekend niet was een mooi beest maar was niet weg stand van zowel been als hoeven. hoeven ook twee kleine scheurtjes voor

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 13:14

Wat erg zeg van de gestolen trailers... Waar stonden jullie dan?

Eerste nacht en kennismaking met de andere paardjes is goed verlopen. Hij vind door de hooischuur gaan wel nog heel eng, denk dat hij schrik heeft weer op een enge trailer te moeten vol met andere paarden.
Afbeelding