Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xyzutu2 schreef:Lonneke2001 schreef:@xyzutu2
Naast het feit dat je gelijk hebt over het zadel vind ik wel dat er door sommigen hier wat netter gesproken mag worden. TS weet nu waarschijnlijk wel dat er een hoop moet veranderen (stalling, pony jaar laten opgroeien, ander zadel, soortgenoten) maar sommige mensen reageren echt heel kwetsend, als zoiets tegen mij zou worden gezegd zou ik niet blij zijn
Ik heb expres alle smileys buiten mijn post gehouden, maar ik kan het werkelijk niet geloven dat als mensen haar al een jaar lang zowel in dit topic als in het boomloze zadeltopic elke keer opnieuw met foto's en tekeningen uitleggen hoe een zadel hoort te liggen - je nog steeds naar deze foto kunt kijken met het idee 'Ja, dit past!'.
Daphara schreef:Ik denk dat alles nu wel gezegd is, TS is geen paardenmishandelaar, er zijn echt paarden die het slechter hebben.
Maakt niet dat dit goed is, maar ik zou iedereen echt adviseren het te laten rusten. TS wil nu niets veranderen, met z'n allen schreeuwen gaat niet helpen. Ze zit nu in de verdediging en staat echt niet open voor advies. Meer aandacht geven is onnodig. Ik denk zelfs dat het beter helpt als niemand meer reageert op haar topics en gewoon op zijn/haar handen gaat zitten.
Negatieve aandacht is ook aandacht, dus laat het gaan.
Art_Ificious schreef:Tevens als rijden zo belangrijk was voor mij reed ik elke dag! Ik rij nu niet eens elke week wat de meeste wel doen met een pas beleerde.
Dus ben ik slecht? Dacht het niet. Ponieke krijgt genoeg rust en ik rij op mezelf zonder les om hem het stuur en wat stelling trachten te leren meer nog niet.
Tevens zie ik geregeld topics van driejarige pas onder zadel en al helemaal nagevelijk gereden en niemand die wat zegt, mij maak je niet wijs dat dit maar door 2x per week rijden komt. Daar zit meer en intensievere training achter. Of een driejarige die al op wedstrijd gaat... Wederom niemand die wat zegt.
Lonneke2001 schreef:xyzutu2 schreef:Ik heb expres alle smileys buiten mijn post gehouden, maar ik kan het werkelijk niet geloven dat als mensen haar al een jaar lang zowel in dit topic als in het boomloze zadeltopic elke keer opnieuw met foto's en tekeningen uitleggen hoe een zadel hoort te liggen - je nog steeds naar deze foto kunt kijken met het idee 'Ja, dit past!'.
Je hebt het heel goed uitgelegd maar vragen of iemand blind is, of wat ik eerder al langs heb zien komen, of diegene een stoornis heeft. Zoiets doe je niet en ik kan ook eigenlijk niet geloven dat dit gezegd wordt. Van mij mag je al je woede uiten maar houd het alsjeblieft een beetje reeël.
Lonneke2001 schreef:Je hebt het heel goed uitgelegd maar vragen of iemand blind is, of wat ik eerder al langs heb zien komen, of diegene een stoornis heeft. Zoiets doe je niet en ik kan ook eigenlijk niet geloven dat dit gezegd wordt. Van mij mag je al je woede uiten maar houd het alsjeblieft een beetje reeël.
xyzutu2 schreef:Lonneke2001 schreef:Je hebt het heel goed uitgelegd maar vragen of iemand blind is, of wat ik eerder al langs heb zien komen, of diegene een stoornis heeft. Zoiets doe je niet en ik kan ook eigenlijk niet geloven dat dit gezegd wordt. Van mij mag je al je woede uiten maar houd het alsjeblieft een beetje reeël.
Okee, dus ik had moeten schrijven: 'ben je verblind of zo?'
Is dat dan beter? Het antwoord daarop is namelijk een overduidelijk Ja.
Maar goed, als blind/verblind dat is waar je over struikelt in dit topic, tja. En je kunt het best met dat ene woordje oneens zijn, maar het is wat gek om mij te verwijten wat een ander (a la 'stoornis') schrijft.