dresjoepie schreef:En dat vind ik nu leuk dat je dat zegt de paarden op deze site hebben bijna allemaal een hangbuik zonder rugspieren Wanneer ze aan het werk zijn hebben ze ook nog de oren in de nek

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Babootje schreef:Cer schreef:Ik vind de net 4jarige in t filmpje eigenlijk veel te kort gereden worden... Zo zie je maar, veel mensen veel meningen
Wat vind je er te "kort" aan?
janderegelaa schreef:Ik zie dit filmpje wel liever dan het andere filmpje. Dat een jong paard er nu een beetje achter kruipt is niet zo erg. Ik zie tenminste een een rug die draagt en een veel actiever achterbeen dan bij het andere filmpje.
isabel_94 schreef:Cer schreef:Ik vind de net 4jarige in t filmpje eigenlijk veel te kort gereden worden... Zo zie je maar, veel mensen veel meningen
Dat vind ik ook, vierjarige moet eerst lang en laag om rugspieren op te bouwen om überhaupt fatsoenlijk een mens te kunnen dragen
isabel_94 schreef:Cer schreef:Ik vind de net 4jarige in t filmpje eigenlijk veel te kort gereden worden... Zo zie je maar, veel mensen veel meningen
Dat vind ik ook, vierjarige moet eerst lang en laag om rugspieren op te bouwen om überhaupt fatsoenlijk een mens te kunnen dragen