Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bagheera_206 schreef:Die zullen er vast wel zijn.
F_inley schreef:Of nog erger die het stom vinden
blackstar schreef:Ik ben nog steeds aan het dubben of ik wel of niet ga.
P10 mag je daar komen zonder milieusticker??
http://www.shkessen.de/media/neue-medie ... laetze.pdf
Als ik dit plaatje mag geloven is het met sticker, en aangezien mijn auto helemaal geen sticker krijgt is het wel handig om te weten of ik misschien een andere auto ergens moet gaan lenen (wel jammer want diesel is zuiniger en goedkoper dan een benzine die ik moet gaan lenen)
Jinte schreef:Toevallig zat ik gisteren te zoeken naar de prijzen voor Equitana. Horse Event was me wat tegen gevallen en Equitana 1,5 jaar terug goed bevallen. Wil 2 of 3 dagen gaan, ga gewoon op en neer rijden. Is een klein uurtje rijden voor mij dus doe dat liever (en is voordeliger als ik met meerdere ga) dan een hotel te boeken.
Bagheera_206 schreef:Jinte schreef:Toevallig zat ik gisteren te zoeken naar de prijzen voor Equitana. Horse Event was me wat tegen gevallen en Equitana 1,5 jaar terug goed bevallen. Wil 2 of 3 dagen gaan, ga gewoon op en neer rijden. Is een klein uurtje rijden voor mij dus doe dat liever (en is voordeliger als ik met meerdere ga) dan een hotel te boeken.
Neem je dit keer de grote auto mee?Ik kon nog maar net door raam naar achteren kijken.