Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

x_spekkie_x schreef:Mensen die met de trein gaan, je kunt met een NS groepsretour voor 7 euro retour met de trein reizen, naar station Ermelo. Het idee is dat je met een groep van minimaal 4 en maximaal 10 naar eenzelfde eindstation reist. Hoe meer mensen hoe goedkoper het treinkaartje (van 14 naar 7 euro). Via Facebook kun je groepen vinden. Nu zijn er geen groepen met Ermelo denk ik, dat station is niet zo groot. Maar Ermelo ligt op de reisroute van Amersfoort naar Zwolle. Afhankelijk van waar je zelf woont kun je je aansluiten bij een groep Zwolle/Leeuwarden/Groningen (als je uit het westen/zuiden komt) of Utrecht/Rotterdam (als je uit het oosten/noorden komt). Check ook nog even zelf je reisroute vanaf dat station via ns.nl om te kijken of die route over het traject Amersfoort-Zwolle loopt. Niemand weet namelijk dat jij niet doorreist naar het eindstation, maar je stapt onderweg uit. Op deze manier heb je wel een geldig en goedkoop treinkaartje
Deze website legt het uitgebreid uit: http://reisboei.be/voor-7-eur-per-trein ... -en-terug/
SafarixLuna schreef:Ik ga de zaterdag ook met een stel vriendinnen! Heb er veel zin in, ben er nog nooit geweest. Hoeveel geld zouden jullie ongeveer meenemen? Want ik hoorde van mensen dat het best duur is daar allemaal?
En de vrijdag of zondag ga ik met een vriendin als bezoeker. Ik krijg namelijk twee vrijkaarten als bedankje voor het vrijwilligen
Citaat:Hallo jongens jammer dit dat mijn post word verwijderd ik ben nog steeds bezig excrementen van mijn bakfiets af te schrobben gelukkig werken staalborstels wel goed haha echt vet lekker weer vandaag trouwens oja de petitie staat nog steeds online hoor groetjes
Maar ik denk dus dat er ergens iemand is geweest die heeft bedacht om de pagina te bestoken met dat soort berichten. Vakantie is snel weer voorbij