Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
chanel1985 schreef:Ik ze niet echt onfatsoenlijke reactie's naar ts toe, wel reactie's die haar geen gelijk geven.
FjordHorse schreef:...
Vandaag heb ik ook van de DA te horen gekregen dat het paard ernstig ziek is, dus mijn bezorgdheid destijds was geheel terecht. Het worden spannende dagen voor ons mannetje erdoor te krijgen.... Hij ziet er overigens helemaal niet zo ernstig ziek uit... enkel de vacht en hij lijkt een beetje minder actief, maar echt miniem. Dus ja ik vind het nu wel heel sneu dat dit niet eerder opgemerkt was zodat de DA eerder had kunnen komen en dat zijn overlevingskansen groter waren, ik verwijt dit mezelf heel heel erg. Maar dat is bij dat meisje geheel in verkeerde keelgat geschoten dus. EN nog steeds vind ik niet dat ik onterecht gereageerd heb, het is voor mij ook erg verschieten... Is dat haar schuld dat ze ziek zijn? Heb ik nergens gezegd. Wat ik wel zeg is dat het jammer is dat dit niet eerder opgemerkt is en dat blijf ik jammer vinden. Heb nergens scheldwoorden gebruikt maar heb gewoon heel net vermeld waar ze op moest letten want misschien wist ze het niet.. in mijn ogen heel nette reactie....
...
chanel1985 schreef:Ik ze niet echt onfatsoenlijke reactie's naar ts toe, wel reactie's die haar geen gelijk geven.
safina schreef:Blader eens terug. Die reacties waarin ze een aansteller wordt genoemd, een heks en een misselijk mens? Vind jij dat nog fatsoenlijk? Ik niet hoor. Da's niet meer op de bal spelen, maar op de man.
FjordHorse schreef:Ik heb reeds dingen opgesomd die wij voor haar deden en sorry hoor, maar nog altijd, de dingen die zij deed, deden wij ook? Dus wat is het verschil? Omdat er 10 jaar leeftijd tussen zit?
_Zsazsa_ schreef:Oei ik was toch ook per direct bij je weggegaan. Een meid van 18 heeft echt geen kennis over hoefbevangenheid en ziekteleer. En als je ziek bent en weet dat je niet kunt komen dan moet je zon kind onderhand een zakcentje bijgeven ipv laten betalen. Ik lees alsof ze behoorlijk veel moest doen. En dan kom jij terug en krijgt ze nog commentaar ook. Ik zou ook heel erg op mijn tenen getrapt zijn, en ik ken je niet eens en je verhaal komt gewoon al intimiderend over. Kan me voorstellen dat als je 18 bent met je eerste pony dat je dit niet leuk vind. Ook 2 maanden opzegtermijn vind ik belachelijk. Hooguit een maand, het is niet andere mensen z'n probleem dat jij het niet geregeld krijgt. Als je zoveel tijd tekort komt moet je of een volwassen medehuurder zoeken of iemand betalen voor het werk. Ook al hoeft iemand maar 50,- te betalen, jij vraagt er nogal veel tijd en werk voor terug in je ziekteperiode.
Dit is vast niet wat je wilde horen, maar vind die meid niet schuldig aan rare praktijken. Nee niet netjes dat ze ineens gaat, maar jij bent ook niet netjes.
piendepien schreef:_Zsazsa_ schreef:Oei ik was toch ook per direct bij je weggegaan. Een meid van 18 heeft echt geen kennis over hoefbevangenheid en ziekteleer. En als je ziek bent en weet dat je niet kunt komen dan moet je zon kind onderhand een zakcentje bijgeven ipv laten betalen. Ik lees alsof ze behoorlijk veel moest doen. En dan kom jij terug en krijgt ze nog commentaar ook. Ik zou ook heel erg op mijn tenen getrapt zijn, en ik ken je niet eens en je verhaal komt gewoon al intimiderend over. Kan me voorstellen dat als je 18 bent met je eerste pony dat je dit niet leuk vind. Ook 2 maanden opzegtermijn vind ik belachelijk. Hooguit een maand, het is niet andere mensen z'n probleem dat jij het niet geregeld krijgt. Als je zoveel tijd tekort komt moet je of een volwassen medehuurder zoeken of iemand betalen voor het werk. Ook al hoeft iemand maar 50,- te betalen, jij vraagt er nogal veel tijd en werk voor terug in je ziekteperiode.
Dit is vast niet wat je wilde horen, maar vind die meid niet schuldig aan rare praktijken. Nee niet netjes dat ze ineens gaat, maar jij bent ook niet netjes.
Ik ben het hier helemaal mee eens.