Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
biscaya schreef:Als je je problemen op topics zoals bokt zet dan kan je toch verwachten dat mensen hun eigen ideeën gaan posten als je daar niet tegen kan moet je niets posten..

biscaya schreef:Als je je problemen op topics zoals bokt zet dan kan je toch verwachten dat mensen hun eigen ideeën gaan posten als je daar niet tegen kan moet je niets posten..
als je er niet tegen kan wanneer je doorgedrukte mening niet wordt aangenomen, misschien moet je dan maar niet posten. (En dit zeg ik in het algemeen, niet specifiek gericht op jou biscaya).
acanthus schreef:Absoluut beterschap voor je paard!
Niet uit te sluiten en hoe akelig ook: afsluiting / verdraaing van de (dikke) darm; maagimpactie of ander probleem.
Je hebt vertrouwen in je Da, maar als je al herhaaldelijk praat over 'mooie laatste dagen'...
Zijn die voor jou dan geteld of wat?? (je taalgebruik maakt het onduidelijk)
M.i. lijdt je geliefde paard enorm (of zegt de da anders?) Ik lees het iig niet.
en zou je je:
- óf jezelf heel duidelijk laten informeren door die DA en een heldere prognose mogen verwachten óf,
- zoals hier werd aangegeven, hem naar een kliniek brengen waar men knowhow en apparatuur heeft om acuut in te kunnen grijpen/gedegen verder onderzoek kan doen en hem continu op kan volgen.
banketstaaf gezegd, maar wel een feit: geld speekt geen rol, de dood wel...
Welke rol van betekenis speelt stress tijdens vervoer nog, als er een leven mee gemoeid is?
Benieuwd naar je antwoord
wij proberen positief te zijn maar wij moeten we rieel blijvenbiscaya schreef:acanthus schreef:Absoluut beterschap voor je paard!
Niet uit te sluiten en hoe akelig ook: afsluiting / verdraaing van de (dikke) darm; maagimpactie of ander probleem.
Je hebt vertrouwen in je Da, maar als je al herhaaldelijk praat over 'mooie laatste dagen'...
Zijn die voor jou dan geteld of wat?? (je taalgebruik maakt het onduidelijk)
M.i. lijdt je geliefde paard enorm (of zegt de da anders?) Ik lees het iig niet.
en zou je je:
- óf jezelf heel duidelijk laten informeren door die DA en een heldere prognose mogen verwachten óf,
- zoals hier werd aangegeven, hem naar een kliniek brengen waar men knowhow en apparatuur heeft om acuut in te kunnen grijpen/gedegen verder onderzoek kan doen en hem continu op kan volgen.
banketstaaf gezegd, maar wel een feit: geld speekt geen rol, de dood wel...
Welke rol van betekenis speelt stress tijdens vervoer nog, als er een leven mee gemoeid is?
Benieuwd naar je antwoord
Ik heb dit ook al eerder aangeven maar goed moet de ts zelf maar beslissen! Als ik dit zo lees weet ik weer waarom ik ervoor zorg dat al mijn paarden geladen kunnen worden!