Het "We ride 4 pink" event in de Loonse & Drunense Duinen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

XxDiandraxX

Re: Het "We ride 4 pink" event in de Loonse & Drunense Duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 20:54

Maar ik denk juist dat door zich stil te houden de boosheid (en evt het dreigen, heb ik niet gezien maar dat kan) alleen maar erger word.

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 22:04

Nessa schreef:
Vind ik niet.
Als je gestalkt en bedreigd wordt. Waar doe je het dan voor? Nog meer bedreigingen?

Vrienden worden zelfs bedreigd.

En dat vind ik ook heel erg ver gaan.

alcootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 22:30

Ik ben het wel eens dat als ze dit zo netjes op wil lossen dat ze dan ook naar buiten eerlijk zou moeten laten zien dat ze aan haar verplichting voldoet.
Net als de meesten vind ik ook dat ze dus goed fout zit en dat je net als ieder mens je verantwoording moet nemen. Nu zijn er zoveel mensen benadeeld.
Cimmy laat gewoon wat van je horen, dit alles heb je zelf over je afgeroepen, niemand anders.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 23:11

Het is natuurlijk vreselijk dat ze bedreigd en gestalkt wordt. En ik begrijp dan ook wel dat ze huiverig is voor social media. Maar wellicht wordt het juist minder als ze gewoon regelmatig updates plaatst?

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 09:23

Maartje1990 schreef:
Het is natuurlijk vreselijk dat ze bedreigd en gestalkt wordt. En ik begrijp dan ook wel dat ze huiverig is voor social media. Maar wellicht wordt het juist minder als ze gewoon regelmatig updates plaatst?

Daar kan je wel eens gelijk in hebben. Maar vergeet een ding niet , in de schulden zitten levert heel veel stress op . En zeker als het ook nog eens over de sociale media er behoorlijk aan toe gaat.

freakish1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 11:34

elke update zorgt vooralsnog alleen maar voor meer olie op het vuur.
Er zijn vooral op FB zoveel mensen die haar alleen maar kapot willen maken.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 13:10

Freakish: er zullen indd een paar nare mensen zijn. Maar de groep die het fijn vind om maandelijks een update te krijgen zal veel groter zijn. En helaas zijn er van die idioten die dan echt bepachelijk gaan doen maar dat is niet de meerderheid

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 14:50

Wat ik mij afvraag: zijn de deelnemers en sponsoren allemaal persoonlijk op de hoogte gesteld van wat er speelt of heeft er enkel correspondentie plaats gevonden via social media?

alcootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 15:07

Ik heb meegereden en dus alleen €25,00 betaald. Maar heb het via Facebook vernomen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 15:18

Napie schreef:
Wat ik mij afvraag: zijn de deelnemers en sponsoren allemaal persoonlijk op de hoogte gesteld van wat er speelt of heeft er enkel correspondentie plaats gevonden via social media?

Volgens mij moesten de meeste mensen het via hier of social media lezen..

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 15:34

Napie schreef:

Er is helemaal niks persoonlijk gestuurd, we moeten alles maar via social media lezen en ondertussen bestaan er verschillende verhalen waardoor het voor de mensen die gewoon helderheid willen (en niet op heksenjacht uit zijn) heel moeilijk om nou te geloven en uit te vinden welk verhaal de waarheid is.

Ik had het wel zo netjes gevonden overigens (want volgens mij organiseerde CL dit niet in haar eentje) als de organisatie ook de deelnemers persoonlijk op de hoogte had gesteld van hoe en wat en hoe de zaken ervoor staan (we moesten inschrijven via de mail dus alle mailadressen moeten ze hebben). Want degene die de 2.0 Facebook pagina is ook niet iemand uit de originele organisatie toch?

Maar dat is altijd achteraf. Ik laat het even in het midden wat de waarheid is en wat er gedaan zou moeten worden want ik vind het niet eerlijk om te oordelen als ik zelf de feiten er niet van weet.

Maar ik zou het wel heel fijn vinden, en vele met mij gok ik, als er nou eindelijk eens persoonlijk duidelijkheid komt van CL zelf, en niet via via.. dit maakt het ook makkelijker voor verhalen om opgeblazen te worden, omdat het via andere mensen gaat en dus ook steeds anders verteld wordt.. en zo maak je het imo alleen maar moeilijker voor jezelf.

Ik hoop gewoon dat er gauw duidelijkheid komt over het verdere vervolg hiervan, er was duidelijkheid, totdat de belofte voor deze maand niet na werd gekomen..

droomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 16:47

Ik kon het niet beter verwoorden Duality, precies hoe ik erover denk :)

alcootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 17:01

Ik ben ook zeker niet op rellen of wat dan ook maar een beetje meer duidelijkheid zou fijn zijn en ook zo netjes denk ik. Een bijeenkomst ( wat ze evt proberen te organiseren) lijkt mij niet echt veel helpen, het is niet CL die dan uitleg komt geven.

freakish1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 21:20

Het andere deel van de organisatie. ... die pakt helemaal geen verantwoording.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 22:20

freakish1977 schreef:
Het andere deel van de organisatie. ... die pakt helemaal geen verantwoording.

Maar haar valt in deze toch niets kwalijk te nemen? Hooguit dat ze de deelnemers op de hoogte had moeten stellen

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 22:24

Ik vind dat je als organisatie gezamelijk verantwoordelijk bent voor de afhandeling van de donaties en ik vind het inderdaad niet netjes (understatement) dat er niks direct aan de donateurs is medegedeeld.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 22:55

Dat was de enigste juiste manier geweest. Per mail kan ook niet iedereen gaan speculeren en roddelen en breng je het op de juiste manier naar buiten. Ze hebben alles keurig netjes gedaan qua organisatie, daar was weinig op aan merken. Als ze dit nu ook nog eens goed aanpakken....

VeniVidi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 23:29

Boosheid word alleen maar gevoed door haar zelf...
Heb 0,0 medelijden! Voordat je zoiets regelt, kijk je naar jezelf of je wel bekwaam bent, niet dus.

Daarna diverse verhalen gaan ophangen en uiteindelijk met de "waarheid" komen.. Nee sorry, niet erg geloofwaardig!

Verder heeft ze zich verwijderd onder haar eigen naam, nepaccounts zijn zo terug te vinden van haar...
Ze laat haar vriendinnen het voor haar opnemen, die krijgen de zooi over zich heen terwijl zij weigert te praten..

Nee sorry, ben je bij mij en vele anderen verkeerd.

Foss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 10:18

Mee eens dat ze zelf financiële problemen heeft is haar zorg.
Ze moet alles gewoon netjes oplossen dan gaat ze het geld maar bij vrienden of familie lenen en zorgen dat het geld komt waar het hoort zo krijgt ze haar eigen leven weer terug.

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 11:09

waar haalt ze geld vandaan dan? Ik denk dat die hele PR rit voor haar een mooie inzameling was voor haar eigen probleem. Als jullie met elkaar aangifte doen van oplichting dan kan je misschien iets..nu dus niets. Als PR haar in gebreke stelt zijn ze schuldeiser, maar misschien is dat technisch wel onmogelijk. Jullie als donateur hebben wel een voet om op te staan middels aangifte.

Kijk dat zij aangeeft het geld naar PR te gaan donderen, is een voornemen..als ze een stichting had, handelde ze namens de stichting en was ze volgens rechtswege aansprakelijk voor verduistering..

Nu zijn het gladde praatjes en jullie goedgelovig, doe aangifte allemaal, dan ligt er een pak bij justitie en dan heb je een zaak en kan je dwingen dat ze in een schuldsanering dat geld gaat over maken naar PR..nu heb je niks...gebeurd er ook niks alleen loze praatjes en loze beloftes...

Jullie hebben met elkaar haar probleem lekker deels opgelost...zij doet gewetensloos beloftes om zoet te houden en jullie doen weer goedgelovig mee.

Dit soort dingen worden in den regel van rechtswege afgedwongen..

Kijken jullie wel eens opgelicht en radar?

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 22:23

Tcm62 , ja ik kijk wel eens naar opgelicht en radar ook , wat wil je daar mee bereiken ?

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 09:44

Wat ik daarmee wil bereiken?? Nou dat mensennsappen hoe dit soort oplichtersprakijken werkt...dat dus..

Je zult aangifte moeten doen, anders gebeurd er niks..

Dit zijn mensen die alles beloven maar nooit niks doen..

Dit soort mensen hebben altijd mooie praatjes om geld af te troggelen, hebben altijd schulden, altijd een zilig verhaal, altijd willen ze meewerken...misschien geloven ze zichzelf nog..en sommigen hier dus ook nog..

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 10:14

Tcm62 schreef:
Wat ik daarmee wil bereiken?? Nou dat mensennsappen hoe dit soort oplichtersprakijken werkt...dat dus..

Je zult aangifte moeten doen, anders gebeurd er niks..

Dit zijn mensen die alles beloven maar nooit niks doen..

Dit soort mensen hebben altijd mooie praatjes om geld af te troggelen, hebben altijd schulden, altijd een zilig verhaal, altijd willen ze meewerken...misschien geloven ze zichzelf nog..en sommigen hier dus ook nog..

Ik hoop dat het niet zo bedoeld is maar ik vind je aardig neerbuigend overkomen tegenover iedereen die heeft meegereden/gedoneerd.

We hebben in goed vertrouwen meegedaan, geen idee dat cl schulden had (wat me ook niet aan zou gaan als het niet mis was gelopen), zullen we dan maar met zn alle nergens meer aan mee doen en niks meer organiseren?

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 10:18

hoe zo neerbuigend? Dat is wat je er zelf van maakt.
Ik ben helaas geen bokker die steeds nadenkt over tere zieltjes, zeg alles precies zoals het is.

Jullie zijn opgelicht en dan kan je er een topic over openen, maar ook aktie ondernemen.

Mensen die mee hebben gereden zijn in eerste instantie ter goede trouw geweest, nu weet men beter.

Toen ik de openingspost las, dacht ik nl ook meteen he wat leuk, dat heb ik gemist anders had ik mee willen doen met de organisatie..

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 10:25

Ik ben zeker geen bokker met "een teer zieltje" zoals jij het noemt maar van mij zou het best wat genuanceerder mogen worden gebracht.

Jij stelt nu de conclusie dat er niks gebeurt buiten bokt om maar in hoeverre ben je erbij betrokken dat je dat kan vaststellen?