Vind de reacties van je paardjes ook wel heel lief hoor, en heel stoer van je dat je dit gedeeld hebt! Weer eens een ander beeld dan alle goede momenten, iedereen heeft tegenvallers. Succes met wachten!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:Sizzle ik neem aan dat je niet andersom zonder tuig op een jong paard gaat zitten
[***] schreef:Mijn punt is dat er altijd wat kan gebeuren maar dat je het niet op hoeft te zoeken. Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen?
Een beetje je verstand gebruiken in de omgang met paarden lijkt mij gewoon logisch, maar ik ben geloof ik de enige in dit topic.
[***] schreef:Mijn punt is dat er altijd wat kan gebeuren maar dat je het niet op hoeft te zoeken. Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen?
Een beetje je verstand gebruiken in de omgang met paarden lijkt mij gewoon logisch, maar ik ben geloof ik de enige in dit topic.
Sizzle schreef:Ik snap je punt wel, maar de vraag is wanneer je wat opzoekt. Aangezien James waarschijnlijk gewend is aan zulke dingen vind ik het niet onder bewust risico's opzoeken.
Iedere keer dat je met een paard iets doet wat nieuw is zoek je in feite een risico op. Dat geldt imo zelfs nog sterker als je een jong paard mee neemt naar horse event bijvoorbeeld. Toch zal dan niemand zo raar reageren, want dat is immers 'normaal'.
Sizzle schreef:Ik snap je punt wel, maar de vraag is wanneer je wat opzoekt. Aangezien James waarschijnlijk gewend is aan zulke dingen vind ik het niet onder bewust risico's opzoeken.
Iedere keer dat je met een paard iets doet wat nieuw is zoek je in feite een risico op. Dat geldt imo zelfs nog sterker als je een jong paard mee neemt naar horse event bijvoorbeeld. Toch zal dan niemand zo raar reageren, want dat is immers 'normaal'.
[***] schreef:TS is wel volwassen inmiddels en ook nog eens moeder, de malle ponytijd hebben we vast allemaal gehad ja maar dergelijke dingen haal je toch niet meer uit als je kinderen hebt rondlopen? Ik ben benieuwd wat de papa van de kids zegt als hij dit filmpje ziet. Mijn wederhelft zou echt heel boos zijn, dit is geen gewoon ongelukje maar meer een geval van een ongeluk opzoeken.
En waarom zou dat hier in het topic niet gezegd mogen worden? Alleen zielige boktreacties toegestaan? O wat naar, wat sneu voor je, wat een pech. Lekker voorbeeld geef je dan.