Storm2009 schreef:Oke goed om te weten. Hoefijzers gaan dus gewoon goed?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lucifertje schreef:c_alsemgeest schreef:Ok... dag blijdschap![]()
Paard vandaag het land uit gesprongen en daarbij flink gewond geraakt. Ook een pees beschadigd... dus geen almelo. Maar heel hard duimen dat alles goed komt
Ohhh nee toch! Had jij nou al zoveel pech gehad?
Leuk Saskia! Met welke ga je dit keer?
Liselot schreef:De bodem die er ligt is een swanenberg bodem. Is gewoon zand, zit ietsje kunstgras op/door. Proppen draaien mag absoluut niet op die bodem
klumpertje schreef:Wat een afmeldingen door ongelukjes, jammer. Maar voor allemaal erg veel besterschap met de paarden!
Over de bodem precies wat Liselot zegt
Ik ben ook hard aan het trainen, ook omdat wij als Looleeruiters nog iets leuks hopen te kunnen doen voor jullie tijdens deze jubileum editie. Wat precies ga ik lekker niet zeggen, gewoon komen kijken haha
Draver_Dirk schreef:Liselot schreef:De bodem die er ligt is een swanenberg bodem. Is gewoon zand, zit ietsje kunstgras op/door. Proppen draaien mag absoluut niet op die bodem
Weet jij of deze bodem ook ligt bij het springterrein? We gaan dit jaar voor het eerst naar Almelo. En hoe zit het met proppen in deze bodem? waarom mag het absoluut niet?
Draver_Dirk schreef:Liselot schreef:De bodem die er ligt is een swanenberg bodem. Is gewoon zand, zit ietsje kunstgras op/door. Proppen draaien mag absoluut niet op die bodem
Weet jij of deze bodem ook ligt bij het springterrein? We gaan dit jaar voor het eerst naar Almelo. En hoe zit het met proppen in deze bodem? waarom mag het absoluut niet?
Luz_ElenaE schreef:Draver_Dirk schreef:
Ik zou ook echt niet weten waarom je ze op scherp zou zetten voor een zandbodem
ralphtdw schreef:Jeej wij gaan ook dit jaar weer. Ik ga mee als groom vind altijd erg leuk. Dit jaar met 2 paarden dus een stukje rustiger dan normaal maar ook wel eens fijn.
Gelukkig weer de stenen boxen bij de paddocks kunnen reserveren.
Alice13 schreef:Ik denk dat je met paard op elke bodem onder uit kan gaan. (ligt er een beetje aan hoe gek je doet)
Bij deze bodem moet je voor behoudt van je paard gewoon echt niet met proppen willen rijden. Zoals al werd gezegt dan slaat je paard vast in de bodem met alle gevolgen vandien.
Draver_Dirk, start je vaker met proppen ook op zand? (gewoon uit nieuwsgierigheid)