Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar ben nog op zoek naar goedkope bodywarmers
djuulsie schreef:Sammyoo schreef:Wij gaan morgen naar de beurs. Jammer dat mensen het tegen vonden vallen, maar het zal toch een beetje moeten groeien. Of niet en dan stoppen ze er weer mee. Het zou leuk zijn als we in Nederland ook ooit een paardenbeurs a la Equitana zouden krijgen. Dus Bokkers, ga allemaal naar paard 2015, dan is het volgend jaar misschien wel twee keer zo groot!
Met 2 keer zo groot redden ze het nog bij lange na niet bij Equitana. Maar ik vond dit super leuk en Equitana geen klap aan, dus voor ieder wat wils zou ik zeggen...
en 2 hooinetten van Equiculinair (stond al op de planning, scheelt weer verzendkosten).ilaan schreef:De demo van via equestra vond ik heel rommelig en zelfs onprofessioneel ogen.
Verder waren er wel leuke dingen te zien en vond ik de lezingen ook erg interessant.
).
testebeest schreef:Ben er ook geweest vandaag. Ok het is niet extreem groot en niet druk. Maar daardoor wel genoeg dingen kunnen vragen. Heerlijke discussie gehad over mestonderzoek. Info voor mijn hond.
Het enige waar ik van baalde dat de hoefsmid niet doorging. Beetje jammer was er benieuwd naar evenals mijn vriend. Maar verder prima vermaakt
Die vragen waren ook niet heel moeilijk
djuulsie schreef:Je mist mijn punt. Het hoeft van mij niet zo massaal te worden als Equitana.
djuulsie schreef:Met 2 keer zo groot redden ze het nog bij lange na niet bij Equitana.
)