Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Joolien schreef:OEh oeh oeh, blijf van die voorkant af meisje. Niet zo werken, wiebelen, frummelen en zagen. Dit is mijn eerste reactie terwijl ik kijk. Misschien niet lief, maar ik kan er niet meer van maken. Je pony zn hoofd gaat van links naar rechts door jouw hand.
Miiess18 schreef:Joolien schreef:OEh oeh oeh, blijf van die voorkant af meisje. Niet zo werken, wiebelen, frummelen en zagen. Dit is mijn eerste reactie terwijl ik kijk. Misschien niet lief, maar ik kan er niet meer van maken. Je pony zn hoofd gaat van links naar rechts door jouw hand.
Ik weet niet hoe jij deze allereerste reactie noemt? Maar ik vind hem erg respectloos.
De manier van praten begint al met alleen maar kritiek, niemand die lijkt te zien dat de pony mooiere stukken vertoont in haar proef, details. Halthouden was 1e proef perfect, vierkant mooi met aangesloten been, ligt in de hand. Is het je al opgevallen? Nee want het enige waar gelijk op gehamerd word is wat er allemaal wel niet niet goed ging!
Opbouwen van kritiek, niemand die schijnbaar op school heeft geleerd dat mensen je reactie op deze manier al als een en al verkeerd opvatten! Iedereen komt in eerste instantie terug op deze allereerste reactie!
En het dan raar vinden dan Peelie niet geheel openstaat voor alle reacties?
Ik vind het echt diep triest.
zodat het duidelijk was. Miiess18 schreef:Mensen mogen je misschien kennen, maar de manier waarop jij in dit geval een eerste reactie plaatst is voor andere heel gemakkelijk nog even iets meer te maken. Dan nog blijf ik erbij dat ik je reactie respectloos vind.
Je begint met alleen maar kritiek over haar houding. Onderbouwing hierop? Waar, ik zie geen tips hoor?
Verder ga je verder over de pony, ja daar geef je onderbouwing bij.
En ja, eerlijkheid is belangrijk, maar als ik even verder kijk, zie ik je vervolgens alleen nog maar kritiek opbouwen. Sorry maar waar is jou respect dan? Et enige wat ik van jou zie alles bij elkaar is dat je iemand aan het afzeiken bent.
Miiess18 schreef:Leuk dat je het zegt.
Maar nee, ik heb respect voor iedereen, en nee ik ken peelie niet persoonlijk!
Maar ik denk zeker dat als er op een andere manier hier zou worden gereageerd dat ze er wel voor open zou staan.
Daarnaast geeft peelie volgens mij aan dat ze verschillende tips wel meeneemt, maar een aantal ook niet, nee dat snap ik, want ik vind er echt belachelijke reacties tussen staan.
Miiess18 schreef:Bedankt! Mensen die nog wel een beetje nadenken! Daar houd ik nou van! Ik dacht dat Bokt een site was om alles open en in gezelligheid te delen.. maar daar merk ik hier weinig van!(van de meeste)
Ik heb zelf mijn tips en verhaal ook naar Peelie zelf gestuurd omdat ik wist dat ze er al uit was. En daarin krijg ik anders een geweldige reactie terug!
Weet je wat jullie nu bereiken?
Dit hele gedoe weerhoud mensen ervan om topic of berichten in openheid te delen! En dat vind ik zo jammer!
@knetterhard.... Ja ik heb haar berichten gelezen. Maar da vraag ik je nogmaals, zoals ik in eerder bericht in het algemeen al gevraagd heb, hoe zou jij reageren bij al die negatieve reacties!?