No More Mister Nice Guy L2 wedstrijd. 2x 1e plaats

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sharonaa_

Re: No More Mister Nice Guy L2 wedstrijd. 2x 1e plaats

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 22:25

Ik denk dat idd het topic maar beter gesloten kan worden. Scheelt weer moeite doen voor iemand die het helaas niet wil horen en inzien... Laat aub je paard nakijken. Sorry

LoveTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 10:47

Ik zou ook nog even flink thuis trainen voordat ik zou denken aan de M.
Zijn aanleuning is niet constant, hij heeft met name in de tweede proef heel veel taktfouten.
Ik vind het geen fijn beeld om naar te kijken.
Er staat boven 2x eerste plaats, maar dan wil ik -sorry- niet weten hoe de rest dan heeft gereden.
Ik denk nog niet dat je paardje toe is aan de M.
Voor de M moet hij veel mee impuls en takt hebben, daarnaast moet hij echt veel stiller in de aanleuning en moet jij er rustiger op kunnen zitten.
Ik snap dat het niet gaat om dat je meteen winstpunten haalt, maar het is eerlijker tegenover je paardje om nog niet aan de M te denken is mijn mening.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 11:09

Aangezien ts zichzelf al uit het topic heeft verwijderd hoeven we niet meer te reageren, ze vind dat ze ver kan komen en heeft het volste vertrouwen in Nash en haar eigen rijden. Laat maar gaan en de resultaten zullen wel voor zich spreken, ts veel succes en ik hoop dat je over een jaar ook de ballen hebt om te zeggen dat er toch een kern van waarheid in de meeste zaken zat die mensen hier hebben neergezet. Nog even over het lopen van Nash, het kan maar zo zijn dat er bij de bokpartijen en eventuele rare struikelingen zijn SI gewricht scheef staat of een wervel lichtelijk is verschoven, laat dat nakijken want anders kun je je een breuk trainen maar krijg je alleen maar meer verzet en hij zal nooit goed op de achterhand kunnen lopen door pijn. Hij doet dit nu al niet dus laat staan dat je dat in de M wel van hem kunt verwachten.

Miiess18

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 11:10

ik wil hier toch wat aan toe gaan voegen.

Ten eerste vind ik jullie echt allemaal te ver gaan... Kom op zeg! Wedstrijden rijden doe je voor de lol!
En geloof me, alsof jullie allemaal perfect zitten en je paard keurig aan het lopen hebben!

Peelie,
Ik vind je haf erg knap, kan leuk lopen en met de bewegingen die erop zitten zal je het ver gaan schoppen!
Tuurlijk zijn er verbeter punten! Die heb ik zelf ook, ik start zelf M1. Rijd de haf eens per week, en heb hem in 1 x doorgeknalt van de B naar de M1. kan je vertellen niemand die er wedstrijd mee reed, alleen maar recreatief! en tuurlijk, ook ik heb daar fouten gemaakt, en ook ik ben daar misschien te snel in gegaan! Maar het is wel wat je zegt. Als ze spanning opbouwen maakt het geen ene moer uit of je in de B/L1/L2 of M1 start, zolang je oefeningen er op zitten!

Ik wil je een aantal tips mee geven die je misschien kunnen helpen, uiteraard blijft het een moment opname en weet ik niet waar je allemaal al druk mee aan het werk bent!

Als ik naar je eerste proef kijk:
- Vind ik dat je daar wat lengtebuiging mist, vooral op rechts, waardoor je hem steeds naar de hoefslag laat "kijken" lijkt net, tipje: Toch je teugels juist een beetje korter, waardoor je daar minder hoeft te doen en hij sneller reageert want daar kan je onrust vandaan komen.
- Daarnaast wil ik je meegeven voor naar de M1, probeer Nash meer in de oprichting te krijgen, daarvoor moet je uiteraard de achterhand wat meer in beweging krijgen en sterk maken, maar dat is misschien een punt waar je in de M1 makkelijk punten laat liggen dan.
- Ik vond je tempo in de eerste proef te hoog. het is maar een pony! Dit is een fout wat ikzelf heel lang gemaakt heb, ik weet niet of je tussen de paarden start? Maar ik dacht altijd; Als ik hem op zn eigen benen laat lopen duurt mijn proef 3x zo lang als die van al die paarden. Dus wat deed ik, ik joeg hem door mijn proeven heen, daardoor krijg je taktstoringen in je arbeidsdraf. en je arbeidsstap kan hij makkelijk een hoef overstappen door hem iets rustiger te laten stappen!
- Tipje: Rijd hem voor je middengangen, (middenstap, middendraf en middengalop) even terug, doordat hij al zo hard moet lopen komt er minder uit dan dat hij kan!

Zo... hoop dat je er iets aan hebt! En dat je nog heel veel plezier gaat houden erin! En lekker door trainen en knallen! Die M1 oefeningen die kunnen jullie! Ik geloof erin! je hebt een plaatje van een pony! En verbeterpunten om aan te blijven werken! Van wedstrijden kun je leren! Van afwachten bereik je niets!

Nog paar kleine dingen:
Je tempo in de tweede proef was 10x beter (wel impuls verlies, maar zoals je zelf aangaf was hij niet meer vooruit te branden) wel was hij veel taktmatischer!
Probeer zelf iets meer terug te gaan zitten in je zadel, daardoor kan je de bewegingen meer opvangen vanuit je heupen! (vooral met dat gehobbel, heb ik zelf heel veel moeite mee gehad)
En:
Netter op de letter! Heel belangrijk in de M1 en verder, anders red je je oefeningen niet meer!

Voor de rest:
Ik heb alleen de eerste pagina's gelezen en werd kotsmisselijk van jullie!
Ik heb ook punten waarvan ik denk nou.... Maar verplaats je eens in een ander man!

Oliiviia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 11:11

TS, niemand hier wilt jou in de grond boren of afbreken.

Ik denk dat iedereen gewoon te doen heeft met jouw paardje, want ik ben echt bang dat je hem zo 'kapot' rijdt.

Je wilt toch tips?
Wel, ik denk dat er al genoeg gegeven zijn :)
Ik zou eerst eens gaan werken aan jezelf; stille handen en vooral een stil been zijn erg belangrijk bij dressuur (dat vind ik toch)
En zoals velen hier al hebben gezegd; durven loslaten!
Je trekt jouw paard nu in een valse krul en dat is niet de bedoeling (en niet erg gezond als je niet zo goed meegaat met zijn bewegingen)
Maar helaas zie ik dit beeld op de meeste wedstrijden, dus misschien ligt het aan je rij-instructrice?

Hier in België is het 'zagen' DE manier bij de LRV om dressuur te rijden, echt verschrikkelijk

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 11:17

Miess18 en dus omdat jij in één keer doorknalt van de B naar de M mogen wij geen commentaar geven op het lopen van deze pony. Beetje kortzichtig en op de letter rijden doe je in elke klasse, ook in de B.
En hoe wil je een pony correct op de achterhand rijden wanneer hij misschien niet kan?? Imo ben je pas klaar voor de M als je pony/paard gedragen door de baan gaat, dit kan alleen als hij zijn meeste gewicht op de achterhand neemt en dat doet deze pony totaal niet in beide proeven. Je kunt de M oefeningen wel beheersen, ze goed uitvoeren is een tweede.
Oh, en ik kan en wil me wel verplaatsen in een ander, echter wanneer die anders zo op haar teentjes is getrapt en beweerd dat er niet met de pony aan de hand is en alle verwijzingen naar onregelmatig lopen resoluut van de hand wijst, tja, zo iemand kan ik me niet meer inleven. Het beste voor je paard komt bij mij altijd nog voor wedstrijdglorie. En een haf kan zeker Z 1 en 2, ken er genoeg die dit met een haf rijden.

Miiess18

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 11:30

Dus als jij kritiek krijgt met geen enkel sprankeltje respect, kan je het waarderen. Nee hoor Bigone!
Dit is geen kwestie van topic openen of niet of mening geven of niet.
Dit is een kwestie hoe mensen zich openstellen voor dingen.

Ik zeg niet dat dat in 1 x is opgelost, ieder paard kan je hierop trainen TENZIJ hij een bot mist, dat is met deze niet het geval hoor...... Ik zeg ook niet dat omdat ik het gedaan heb iedereen het kan.
Ik zeg alleen dat die van mij niks kenden. geen achterhand had, geen bespiering had, en alleen maar op zijn voorhand dook, en dat toch ondanks alles ook goed is gegaan!

En daarnaast, sorry dat ik het zeg, maar door takt fouten en boven tempo rijden loopt een pony niet gelijk kreupel! Het enige wat je ziet, is dat hij in de proef over het tempo wordt gereden, hij zijn achterhand hier NOG niet sterk genoeg is waardoor hij het niet bij kan benen!

Maar het enige wat jullie hier opgooien is Kritiek, zonder enkele begrip! Die combinatie heeft een hoop te verbeteren en bij te leren.

maar reacties als blijf thuis. of ga eerst weer B rijden, slaat echt volkomen nergens op. Deze proef is winstwaardig (wellicht geen dikke vette 200 punten) Maar wel waardig genoeg. En daarnaast is en blijft een wedstrijd een moment opname. Ik heb er nog geen 1 hier gezien of gehoord die zij, joh vind deze proef niet heel erg best, hier en daar wat puntjes en verbetering. Waarop word gezegt: ze liep ook niet op haar best.
Je krijgt alleen nog maar meer kritiek omdat je zegt dat hij niet helemaal lekker liep die dag, spanning had. Hallo! Kan jij op een gespannen paard lekker zitten? Sorry hoor, maar geloof me als jij een uur in de auto heb gezeten en je bent op wedstrijd en je paard is gespannen, stap je dan af? ga je dan naar huis? rijd je je wedstrijd niet? Rot op joh! Maak dat de kat wijs. Kom op jongens wat is dit nou?

Typisch dit...

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 11:40

Ben het gedeeltelijk met je eens, echter, er waren in het begin ook reacties die heel voorzichtig begonnen. Die mensen zeiden, volgens mij is hij niet rad. En Ts had overal een weerwoord op en daardoor (niet goed) maar werden de reacties ook harder. Ts zegt alleen maar dat het geen beste proeven waren maar toch!!! Twee keer in de top dus de jury's zien het goed en dan kan er niets mis zijn. Ze gaat totaal voorbij aan het feit dat haar houding niet geweldig is maar aangezien je daar maar op één punt word afgerekend en de meeste jury's daar een zesje voor geven dringt dat niet door.
Ik vind de proeven op het randje wp en inderdaad, zoals iemand anders zei, ik wil niet weten hoe de rest gereden heeft als dit goed is voor een eerste plek.
Ts zal vanzelf merken dat ze in de M met andere juryleden te maken krijgt, M en Z juryleden en die zullen, als het goed is, het op de voorhand lopen zwaar aanrekenen. Natuurlijk zal ze wel een keer 180 rijden maar het ergste vind ik dat ts alleen maar lijkt te denken aan hoe hoog ze kan komen ipv, hoe kom ik op een zo goed mogelijke manier zo hoog mogelijk. En dat probeer ik ts aan het verstand te brengen maar helaas zal dat wel niet gaan lukken.

Miiess18

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 11:46

Joolien schreef:
OEh oeh oeh, blijf van die voorkant af meisje. Niet zo werken, wiebelen, frummelen en zagen. Dit is mijn eerste reactie terwijl ik kijk. Misschien niet lief, maar ik kan er niet meer van maken. Je pony zn hoofd gaat van links naar rechts door jouw hand.

Ik weet niet hoe jij deze allereerste reactie noemt? Maar ik vind hem erg respectloos.
De manier van praten begint al met alleen maar kritiek, niemand die lijkt te zien dat de pony mooiere stukken vertoont in haar proef, details. Halthouden was 1e proef perfect, vierkant mooi met aangesloten been, ligt in de hand. Is het je al opgevallen? Nee want het enige waar gelijk op gehamerd word is wat er allemaal wel niet niet goed ging!

Opbouwen van kritiek, niemand die schijnbaar op school heeft geleerd dat mensen je reactie op deze manier al als een en al verkeerd opvatten! Iedereen komt in eerste instantie terug op deze allereerste reactie!

En het dan raar vinden dan Peelie niet geheel openstaat voor alle reacties?
Ik vind het echt diep triest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 11:50

Tussen eerlijk en respectloos zit een dunne lijn. Mensen hier op ritp kennen mij al langer te weten dat ik altijd eerlijk ben maar wel met respect en onderbouwing. En die laatste is belangrijk!

Miiess18

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 11:58

Mensen mogen je misschien kennen, maar de manier waarop jij in dit geval een eerste reactie plaatst is voor andere heel gemakkelijk nog even iets meer te maken. Dan nog blijf ik erbij dat ik je reactie respectloos vind.
Je begint met alleen maar kritiek over haar houding. Onderbouwing hierop? Waar, ik zie geen tips hoor?
Verder ga je verder over de pony, ja daar geef je onderbouwing bij.

En ja, eerlijkheid is belangrijk, maar als ik even verder kijk, zie ik je vervolgens alleen nog maar kritiek opbouwen. Sorry maar waar is jou respect dan? Et enige wat ik van jou zie alles bij elkaar is dat je iemand aan het afzeiken bent.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 11:59

Miiess18 schreef:
Joolien schreef:
OEh oeh oeh, blijf van die voorkant af meisje. Niet zo werken, wiebelen, frummelen en zagen. Dit is mijn eerste reactie terwijl ik kijk. Misschien niet lief, maar ik kan er niet meer van maken. Je pony zn hoofd gaat van links naar rechts door jouw hand.

Ik weet niet hoe jij deze allereerste reactie noemt? Maar ik vind hem erg respectloos.
De manier van praten begint al met alleen maar kritiek, niemand die lijkt te zien dat de pony mooiere stukken vertoont in haar proef, details. Halthouden was 1e proef perfect, vierkant mooi met aangesloten been, ligt in de hand. Is het je al opgevallen? Nee want het enige waar gelijk op gehamerd word is wat er allemaal wel niet niet goed ging!

Opbouwen van kritiek, niemand die schijnbaar op school heeft geleerd dat mensen je reactie op deze manier al als een en al verkeerd opvatten! Iedereen komt in eerste instantie terug op deze allereerste reactie!

En het dan raar vinden dan Peelie niet geheel openstaat voor alle reacties?
Ik vind het echt diep triest.

Misschien ken jij Peelie persoonlijk, ik vind het jammer dat je de reactie van Joolien als diep triest beoordeelt. Zij is inderdaad recht voor zijn raap maar zo'n reactie als van Joolien kan ook een opening zijn om te vragen hoe ts er wel kan komen en dan krijg je een uitgebreide reactie van haar, ze zou zelfs niet te beroerd zijn om een keer langs te komen(denk ik) Echter, in al haar reacties geeft ts aan dat ze zo snel mogelijk M1 wil starten en zo ver mogelijk wil komen met haar haf. En ieder ander dan de jury die haar op 1 plaatst heeft het mis.Nobel streven maar niet ten koste van het paard en daar worden zowel Joolien als ik redelijk pissig over.
Joolien heeft veel ervaring op paardengebied en ik zit ook meer dan veertig jaar in de paarden en eerlijk gezegd, ik heb de schruft aan ruiters die rijden ter ere van hun eigen glorie en daar begonnen de commentaren van ts wel op te lijken. En verder, ik ontstip want dit dringt toch niet door bij ts en dat vind ik zeer jammer. Ze heeft een erg leuke haf die haar op verschillende manieren wat probeert te zeggen maar dit word niet opgepikt.

Miiess18

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 12:04

Leuk dat je het zegt.

Maar nee, ik heb respect voor iedereen, en nee ik ken peelie niet persoonlijk!
Maar ik denk zeker dat als er op een andere manier hier zou worden gereageerd dat ze er wel voor open zou staan.

Daarnaast geeft peelie volgens mij aan dat ze verschillende tips wel meeneemt, maar een aantal ook niet, nee dat snap ik, want ik vind er echt belachelijke reacties tussen staan.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 14:38

Miiess18, ik ben het zeker met je eens (zie mijn vorige berichten)
Men leest de eerste negatieve reactie, en meteen vergeten zij dat TS ook maar een mens is en dat woorden op die manier hard aankomen en gaat er vol in mee.
Ieder mens reageert anders, de een kan het luchtig opnemen, de ander slaat volledig dicht en gaat vol in de verdediging. Ik weet niet of ik anders had gereageerd als men keihard begint te roepen, jou pony is kreupel, jou pony dit, jou pony dat......... Volgens mij doet iedereen zijn best om er iets van te maken, en de een wordt fanatieker na een behaald resultaat dan de ander.
Dingen op internet pleuren is makkelijk zo vanachter je beeldscherm

Ja het is wel jammer dat TS zo reageert, ik heb haar ook tips gegeven (en geprobeerd dit niet al te onvriendelijk te brengen) maar hier geen reactie op gekregen.
Ik vind ook dat gezien vanaf een filmpje die haflinger niet goed loopt. Maar een jury heeft toch ook ogen in de kop? Als dat beest werkelijk zo slecht loopt, dan moest die gene toch uitgebeld worden?
TS had het jullie ook makkelijk kunnen maken door te zeggen, nou je het zegt! ik ga er naar laten kijken (of dit nu waar is of niet!) dan was ze meteen van die doordrammers af geweest.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 15:19

Een jury zal zelden tot nooit een paard die onregelmatig loopt de vaan uut sturen. Tenzij het echt duidelijk kreupel loopt. Een jury is namelijk geen dierenarts en hoort ook niet op die plek te gaan zitten. Echter, zie je vaak wel dat het op het protocol staat.

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 15:26

In principe mag een jury een paard maar uitsluiten als deze duidelijk kreupel is alle drie de gangen.
Nu heb ik in de jaren dat ik al gejureerd heb, nooit een paard weten manken in galop.
Weet niet of het in Nederland op dezelfde manier in het reglement staat.
Alleszins schreef ik dat inderdaad op de coupon wanneer een paard onregelmatig liep. Bij elk onderdeel trouwens :+ zodat het duidelijk was.

Anyway, er is hier wel genoeg gezegd denk ik. TS succes verder en hopelijk haal je wel enkele tips uit alles wat er gezegd is, ondanks of dit op een positieve manier werd gebracht of niet.

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 17:27

Miiess18 schreef:
Mensen mogen je misschien kennen, maar de manier waarop jij in dit geval een eerste reactie plaatst is voor andere heel gemakkelijk nog even iets meer te maken. Dan nog blijf ik erbij dat ik je reactie respectloos vind.
Je begint met alleen maar kritiek over haar houding. Onderbouwing hierop? Waar, ik zie geen tips hoor?
Verder ga je verder over de pony, ja daar geef je onderbouwing bij.

En ja, eerlijkheid is belangrijk, maar als ik even verder kijk, zie ik je vervolgens alleen nog maar kritiek opbouwen. Sorry maar waar is jou respect dan? Et enige wat ik van jou zie alles bij elkaar is dat je iemand aan het afzeiken bent.

Misschien moet je eerst eens kijken hoe TS zelf reageert op anderen...

eridinges

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 17:31

Miiess18 schreef:
Leuk dat je het zegt.

Maar nee, ik heb respect voor iedereen, en nee ik ken peelie niet persoonlijk!
Maar ik denk zeker dat als er op een andere manier hier zou worden gereageerd dat ze er wel voor open zou staan.

Daarnaast geeft peelie volgens mij aan dat ze verschillende tips wel meeneemt, maar een aantal ook niet, nee dat snap ik, want ik vind er echt belachelijke reacties tussen staan.

Helemaal mee eens. Ik begrijp waarom ts niet meer reageert.

Miiess18

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 18:02

Bedankt! Mensen die nog wel een beetje nadenken! Daar houd ik nou van! Ik dacht dat Bokt een site was om alles open en in gezelligheid te delen.. maar daar merk ik hier weinig van!(van de meeste)

Ik heb zelf mijn tips en verhaal ook naar Peelie zelf gestuurd omdat ik wist dat ze er al uit was. En daarin krijg ik anders een geweldige reactie terug!

Weet je wat jullie nu bereiken?
Dit hele gedoe weerhoud mensen ervan om topic of berichten in openheid te delen! En dat vind ik zo jammer!

@knetterhard.... Ja ik heb haar berichten gelezen. Maar da vraag ik je nogmaals, zoals ik in eerder bericht in het algemeen al gevraagd heb, hoe zou jij reageren bij al die negatieve reacties!?

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 18:07

Maar kom op, als je filmpjes plaatst waar je paard onregelmatig loopt, je zit te stuiteren, zit te zagen en bij elke pas aandrijven.. verwacht je dan 6 pagina's met 'oohhh wat een leuke haflinger!' Bokt is eerlijk en de waarheid kan soms hard zijn, maar omdat die hard is, mag die dan niet meer gezegd worden? Je weet dat je commentaar kan krijgen als je een topic opent.

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 18:11

Heel eerlijk ik zou blij zijn als andere mensen mij er op wijzen dat mijn paard mogelijk niet goed loopt.
Soms zie je dat nl zelf niet meer.
Daarbij het filmpje(s) dat ts zelf plaatst is ook een filmpje waar zeer veel leerpunten op staan die ts direct weg wuift.

Dus nee ik zie het niet als beledigen of gemeen, ik denk eerder dat feedback ontvangen ook een kunst is want er zijn hier véél vriendelijke adviezen gegeven en daar reageert ts niet op. Als je alleen maar ingaat op de reactie's die je als negatief en vervelend ziet dan stoppen de mensen die wel goede adviezen geven dar ook mee

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 18:11

Miiess18, als ik een rijtopic zou openen en er zouden redelijk wat mensen zijn die zich afvragen of de pony wel regelmatig is, vooral in combinatie met zijn gedrag(vind ik heel herkenbaar) dan zou ik, in tegenstelling tot ts dit heel serieus nemen. Ts wuift het weg met de opmerking dat er een osteo oid is bij geweest en plaatst een foto waarbij hij schouderbinnenwaarts laat zien dus conclusie van ts, niets mis met dat been. En ik heb het toen niet gezegd maar doe het dan nu wel dat dan voor mij de enigste conclusie is dat het een rijtechnisch probleem is.
Kan me goed voorstellen dat ze ook hier niet op zit te wachten en misschien zie ik wel spoken. Maar uit ervaring weet ik dat de kleinste aanwijzing en lichtelijk anders gedrag al een teken van lichamelijk ongemak kan zijn. Ts vind het allemaal onzin en misschien heeft ze gewoon net niet de intuitie hiervoor. Zoals zoveel mensen met paarden.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 19:08

Ik heb vorig jaar een rij itp topic geopend met een filmpje.van mijn paard en toen viel een aantal mensen op dat hij hier en daar niet rad liep. Na het filmpje goed bekeken te hebben zag ik het zelf idd ook!
Dus ja het is maar net wat je met het commentaar doet. En TS wuift alles weg. Nouja moet ze lekker doen. Als er straks ongelukken gebeuren of paard is naar de gallemiezen moet ze ook niet zeuren. En daarnaast, op deze manier kom je in het M toch niet mee dus dat loopt vanzelf spaak.

Overigens stond mijn paard een dag na mijn topic met heftige koliek op de.kliniek. Dat bleek de oorzaak van de onregelmatigheid (buikpijn maar gewoon stug doorlopen alsof er niets is).

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 19:19

Miiess18 schreef:
Bedankt! Mensen die nog wel een beetje nadenken! Daar houd ik nou van! Ik dacht dat Bokt een site was om alles open en in gezelligheid te delen.. maar daar merk ik hier weinig van!(van de meeste)

Ik heb zelf mijn tips en verhaal ook naar Peelie zelf gestuurd omdat ik wist dat ze er al uit was. En daarin krijg ik anders een geweldige reactie terug!

Weet je wat jullie nu bereiken?
Dit hele gedoe weerhoud mensen ervan om topic of berichten in openheid te delen! En dat vind ik zo jammer!

@knetterhard.... Ja ik heb haar berichten gelezen. Maar da vraag ik je nogmaals, zoals ik in eerder bericht in het algemeen al gevraagd heb, hoe zou jij reageren bij al die negatieve reacties!?

Ik denk dat zij nog steeds leest hier hoor, dus denk niet dat je perse een prive bericht hoeft te sturen

eridinges

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 21:40

Ik snap niet waarom mensen nog een topic willen openen op bokt. Natuurlijk zijn er veel verbeterpunt en schort er nogal wat aan de gangen van deze pony, maar tactvol is bijna niemand hier.. Alsof jullie allemaal zo geweldig rijden.