Dustinlover schreef:Verder ook die andalusier gezien en niet bepaald reclame voor je school. Stond iemand van het welland college mee.
Sterker nog.. Voor je manege/handelstal. Hun komen bij ons uit de buurt..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Calanddra schreef:[ Afbeelding ]
Mooi dier, keek ook erg lief al was ie ook wel n beetje nukkig af en toe
[ Afbeelding ]
Leuk fjordenveulentje
[ Afbeelding ]
Oh.. En die schimmel, wat een lekkere happertweet iemand wat ze daarvoor vroegen, had m zo meegenomen als ik een trailer bij had.. Had alleen rechtsachter een dik voetje.. ?
Ik heb overigens nergens om prijzen oid gevraagd
hyppolyte schreef:Ik vraag me even iets af, kun je nou eigenlijk echt daadwerkelijk een paard van de markt halen wat nog enigszins knap is? Heb geen ervaring met paardenmarkten, behalve wat ik erover lees op bokt. Kan me niet zo goed voorstellen dat je voor die lage bedragen echt een beestje kunt hebben zonder allerlei gebreken.
Gewoon een serieuze vraag, niet om het af te kraken, maar ik zit het me gewoon af te vragen
caboclo schreef:k was helemaal weg van een bruine denk ook iets van prè
hij was blind aan 1 oog had een druipkol en was denk nog een redelijk jong beestje
wilde de prijs weten maar niemand kwam op dagen later in de nacht nog eens gevraagd ja hij komt zo terug
tja je wil verkopen of je wil het nietbleek het koud te hebben en was de tent in geschoten tjaa... dan niet hihi

StalNollie schreef:Schoentje schreef:
Die heb ik denk ik ook gezien. Broodmagere hengst, behoorlijk gedrogeerd en dikke benen? Onbegrijpelijk dat ze die niet weigeren bij de ingang. Door onder andere zulke paarden (of eigenlijk de mensen erbij) krijgen de markten een slechte naam.
gedrogeerd dat kun je niet weten,

StalNollie schreef:tja hij was ook mager dus kan ook te zwak zijn om te reageren en misschien door allee indrukken lange dag geen puf meer. ik ken overigens ook een hengst die eens onze merrie gedekt heeft waar ik nog jaren mee langs kon buiten rijden hengstig of niet hengstig deze hengst gedroeg zich voorbeeldig.

Dustinlover schreef:En tja peuken.. alleen meiden met peuken? Probeer dat eens tegen te houden haha..
)

StalNollie schreef:Onzin hoor r12312 er zullen er heus zijn die niet goed zijn maar die kans heb je aan huisnet zo goed. En de rede waarom ze er staan kan zo verschillend zijn hierboven worden al enkele redene aangegeven
StalNollie schreef:Onderzoek doen wij thuis ook niet, niet anders als we op de markt zouden doen.
De kans is groter omdat het aantal aangeboden paarden groter is. Maar er staan genog leuke gezonde jonge paarden te koop op de markt en ook nog met leuke papieren