De dag waarop het afscheid ineens dichtbij leek..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: De dag waarop het afscheid ineens dichtbij leek..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 08:36

Sterkte vandaag.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 08:42

Heel veel sterkte vandaag Meid, blijf denken aan het feit dat je zo'n ontzettend dappere en eerlijke beslissing hebt gemaakt tegen over je paard ! :(:) Y;(

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 08:47

Ook ik wil je heel veel sterkte wensen. Je bent een fantastisch baasje, dat hoe dan ook!

Somebody85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 08:58

Heel veel sterkte vandaag!

Barte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 09:05

Vandaag een zware dag ...Heel veel sterkte .Mijn gedachten zijn bij jullie ....

Splinterz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 09:09

Volgende wk vrijdag toch? Iig nog 1 week.. snap heel goed dat je de shoot niet meer op kan brengen. Geniet nog even van haar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 09:10

Het is inderdaad volgende week, maar ze moet vandaag wel een tijd afspreken waarvoor ik haar sterkte wenste. Het is niet makkelijk om zoiets te bespreken.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-14 09:10

Ze wordt inderdaad volgende week vrijdag ingeslapen. Toch bedankt voor de lieve berichten!

Nebraska

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 09:14

Heel veel sterkte! Ik vind het een heel moedige en dierwaardige beslissing van je.
Neemt niet weg dat het verschrikkelijk is, nogmaals heel veel sterkte.
:(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 09:15

Sterkte komende week! Probeer je niet te veel aan te trekken van horrorverhalen omtrent inslapen oid, en verwerk het op je eigen manier :*

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 09:15

och wat verdrietig, wat een zware dagen moeten dit voor je zijn, het is ergens naartoe aan het aftikken waar je niet wilt zijn. Hoop dat je nog enorm van haar kunt genieten! En wens je heel heel veel sterkte.

NRJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 11:15

Heel veel sterkte de komende week en vooral vrijdag. Is er iemand die bij je blijft?
De laatste dag van mijn allerliefste vriendje heb ik hem nog lekker uitgebreid gepoetst, een stukje gewandeld en veel geknuffeld.
Een superlieve paardenvriendin is de hele tijd bij me geweest, en vooral na het inslapen was het fijn dat ze er voor me was.
Iedereen verwerkt natuurlijk op zijn eigen manier, maar ik wilde je dit als tip meegeven.
Nogmaals heel veel sterkte! :(:)

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-14 12:09

Goede vriendin van me zal er inderdaad bij zijn. Heel fijn!

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-14 09:29

Gisteren ging het even mis met het vervoer naar de kliniek dus ik ben zojuist geweest. Nog even voor een week medicatie gehaald en de afspraak staat voor vrijdag om 4 uur.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 10:48

Dan zijn wij in gedachte bij je. XX en sterkte. Vind het zo rot voor je.

Apochewinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 16:57

Weet niet goed wat te zeggen....
beetje dubbel allemaal; enerzijds doe je dit écht voor haar. Anderzijds is het gewoon altijd te vroeg om afscheid te moeten nemen.
Heel veel sterkte! :(:)

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-14 17:24

Zojuist is mijn hart nog meer gebroken. Stalbaas is het niet eens met mijn beslissing. Gevolg: ze mag niet op het terrein ingeslapen worden. Ik moet dus een merrie die niet wil laden op haar laatste dag nog in een trailer zien te krijgen om vervolgens op de kliniek met stress in het laten slapen. Ik vind dit heel erg jammer en dan druk ik me zeer netjes uit.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 17:28

Onbegrijpelijk, denk mensen zo kunnen zijn... |o :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 17:45

Dat is heel vervelend :(:) , maar.... ik zou ook niet thuis laten inslapen op kliniek kan het veel fijner en rustiger omdat ze het paard kunnen laten zakken in de inslaapbox en die dus niet hard om hoeft te vallen. En je hebt dan ook geen 'gedoe' van het weg laten halen en alles. Nee ik verkies kliniek eigenlijk altijd boven thuis. Zou haar desnoods laten sederen dan is ze al rustig :j

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-14 17:47

Yvank_ schreef:
Dat is heel vervelend :(:) , maar.... ik zou ook niet thuis laten inslapen op kliniek kan het veel fijner en rustiger omdat ze het paard kunnen laten zakken in de inslaapbox en die dus niet hard om hoeft te vallen. En je hebt dan ook geen 'gedoe' van het weg laten halen en alles. Nee ik verkies kliniek eigenlijk altijd boven thuis. Zou haar desnoods laten sederen dan is ze al rustig :j

Dat snap ik en ik hoop dat het ook zo zal gaan. Echter is ze alleen te laden met een harde hand en dat wilde ik echt niet op die dag. Ik vraag mensen niet om het te begrijpen.. wel om het te respecteren maar dat schijnt lastig te zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 17:49

Ja heel vervelend is dat :(:) , is ze wel te laden met sedatie of op een vrachtwagen oid?

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-14 17:51

Yvank_ schreef:
Ja heel vervelend is dat :(:) , is ze wel te laden met sedatie of op een vrachtwagen oid?

Nope...kwestie van niet willen. Als ze staat ist klaar maar je krijgt dr er amper in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 17:52

Ah ja dat ken ik... longeerlijn werkt ook niet? Zijn maar wat ideeen maar mijn paard gaat er ook alleen maar in met of een goeie klap met een zweep := of een longeerlijn. Hij is niet bang maar denkt gewoon ga zelf maar. Dus ik laad altijd met een longeerlijn erachter.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-14 17:54

De laatste keer is ze er door een tractor ingeduwd uiteindelijk. Ze is nergens van onder de indruk maar de eerste die haar die dag slaat is de mijne. Bedankt voor de tips!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 17:56

Nog een tip ga niet zelf laden, je hebt die dag al verdriet en je denk onbewust toch 'ze wil niet' dan wordt het zeker niks. Zou iemand die je vertrouwt het laten doen samen met nog 1 of 2 personen en zelf gewoon op een afstand toekijken. Trailer als het kan parkeren langs een muur dan kan ze maar aan 1 kant erom heen (mocht ze dat doen) zodat je zoveel mogelijk stress momenten weg kan nemen.

Heel veel sterkte en succes! :(:)