Ik kan me trouwens ook een topic herinneren waarbij een bokker een slaapzak op haar veulen legde, dat vond iedereen wel prima en dat was zelfs super grappig
Veel succes nog met je paardjes!! Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ik kan me trouwens ook een topic herinneren waarbij een bokker een slaapzak op haar veulen legde, dat vond iedereen wel prima en dat was zelfs super grappig
Veel succes nog met je paardjes!!
Zag dat er hier en daar wat verwarring was, maar dat komt volgens mij dat het niet duidelijk in OP staat
en wat n leuk veulen! Knap ding, , staat lekker te koekeloeren. En dat die er puppy uit ziet, tja, ik heb van mn 9jarige ruin ook n foto waarop je hem net 2 zou schatten! Lekker doorgaan zo! Top bezig

Zal bokt maar niet zeggen dat mijne als jaarling ook al paar keer zadel op heeft gehad, omdat hij nu eenmaal de dichtsbijzijnde aflegplaats was, hahaha. Prima toch, worden ze lekker makkelijk van, beetje spelenderwijs zo alles keer meemaken.
geerke schreef:ik heb mijn shet een keer gympen aangetrokken...gelukkig was dat 30 jaar geleden.Toen bestond Bokt nog niet
Want in dat geval PLAATSEN hihi
Helaas mocht deze shet hengst(je) nooit verder dan de tuin (inclusief wasmolen) komen
Hij liep ook naast de fiets mee 

Captain schreef:BelleTessa schreef:Toch raad ik je sterk af om een zadel op dat veulen te leggen, dit is echt veel te zwaar nu voor dat kleine ding!![]()
![]()
Ja, want een veulen speelt nooit met andere veulens die ook op zijn rug springen en een keer een zadeltje van .. 7/10 kilo is gelijk zoooooo zwaar. Sielughhhhh!
Ziet er relaxt uit TS, lekker spelenderwijs aan de gang gaan, daar krijg je straks alleen maar profijt van.