Heel veel sterkte zo... Blijft vreselijk oneerlijk voor jullie, maar zo eerlijk voor hem...
Jolien87
Geplaatst: 01-07-14 16:13
Ik keek zojuist op de klok en het was 4 uur geweest. Een brok in mijn keel: waarschijnlijk is het inmiddels gebeurd. Woorden schieten te kort en ik kan maar niet de juiste woorden vinden die je zouden kunnen troosten. Het was een prachtig paard, maar helaas was het zijn tijd. Veel te vroeg.
Bonjour
Geplaatst: 01-07-14 16:16
Maflinger_S
Geplaatst: 01-07-14 16:16
Dag Umoyax, het ga je goed.
Working elsewhere ...
Syrianda
Jeetje...wow... Ten eerste heel veel sterkte. Ik voel je verdriet, herkenbaar. Gister is mijn pony afgemaakt. Ze was kreupel door slijtage in haar achterbenen ontstaan door haar losse knieën. Ze was nog maar 7 jaar... Jouw verhaal is anders, maar toch ook een beetje hetzelfde, bizar. Ik snap je gevoel en verdriet. Sterkte.
Heel veel sterkte. Moed bezit je al bergen van, want het vergt heel wat liefde en lef om deze zware knoop door te hakken. Ik wens je veel kracht toe de komende tijd met het verwerken van dit verlies. Rust zacht, Umoyax.
Bedankt voor alle lieve woorden. Dat doet me meer dan ik kan zeggen.
Hij is heel rustig gegaan. Heb hem vanmiddag nog twee grote bakken slobber gegeven en een zak wortels. Hij heeft nog even lekker gerold, grasjes gegeten... Maar bij het opstaan ook meteen gewicht van dat voorbeen af trekken. Bij het stoppen direct gewicht van zijn achterbeen af. Dierenarts zei ook nog ''goed besluit''. Nashwa heeft uitgebreid afscheid van hem kunnen nemen. Brak mn hart. Steeds een zetje geven met haar neus, 'word nou wakker'. Ben leeg. Kapot. Lief vriendje....nu heb je geen pijn meer..
Heel veel sterkte met het verlies van dit prachtige paard! Maar ook mijn complimenten en respect voor je keuze, het was zeker de juiste.
Nataschax
Geplaatst: 02-07-14 20:51
Heel heel veel sterkte zit nu al met tranen dit te typen het is zo oneerlijk!
Tamara
Geplaatst: 02-07-14 20:57
Met tranen in m'n ogen je foto's gekeken en je verhaal gelezen... Wat een intens moeilijke, dappere en eerlijke beslissing heb je moeten nemen over een prachtpaard waar de liefde vanaf spat. Heel veel sterkte de komende tijd
Vreselijk! :-( Veel moed en sterkte met dit verdriet. Koester de prachtige herinneringen aan je maatje... Zulke beslissingen neemt niemand graag, maar soms moet het... Sterkte.