Zucchero schreef:Echt PRACHTIG!!! Jullie laten haar dit topic toch hopelijk wel zien? Misschien vindt ze het ook wel mooi om te zien dat wij van haar rit mee genieten!
Ik vind dit echt heel bijzonder! Zo super dat jullie dit mogelijk hebben kunnen maken!!! Jullie zijn top!!
Ik heb geprobeerd om haar dit te vertellen, ze keek me aan alsof ze water zag branden.
Van het internet en computers begrijpt ze totaal niets. Ze heeft een beeldschermloep waarmee ze kan lezen en leest braille en dat is het enige wat ze kent. Ze vond het wel leuk dat iedereen alles zo leuk heeft gevonden. Die waren er toch niet?? zei ze dus tja...
Vorige week kwamen de 2 zonen van haar zus bij haar op bezoek. Ze hadden een laptop bij zich in een koffer, en hadden een cd-rom bij zich van de uitvaart van haar broer die kort geleden is overleden.
Ze zei: "en dan komen ze met zo'n vierkant ding (gebaarde een beeldscherm) en daar zie ik de uitvaart van mijn broer, snap je dat nou? Ik snap niet hoe dat kan, maar was wel fijn alleen ik zag het niet zo goed". Ze ziet slecht ivm een oogziekte. Ik zal haar de foto's in elk geval wel laten zien en nogmaals vertellen van dit topic hoe jullie hebben gereageerd.