Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sannedeedee1 schreef:Ik wil ook heel graag naar Tentenkamp dit jaar! Helaas wilt mijn moeder niet rijden
Zijn er misschien nog bokkers die in Utrecht (een beetje in omgeving Maarssen, de meern, vleuten, breukelen, Utrecht enz) wonen? En waar ik misschien mee, mee zou kunnen rijden?
Saaams schreef:sannedeedee1 schreef:Ik wil ook heel graag naar Tentenkamp dit jaar! Helaas wilt mijn moeder niet rijden
Zijn er misschien nog bokkers die in Utrecht (een beetje in omgeving Maarssen, de meern, vleuten, breukelen, Utrecht enz) wonen? En waar ik misschien mee, mee zou kunnen rijden?
Ik ga met de trein vanuit Vleuten. Als dat een optie voor je is.
sannedeedee1 schreef:Saaams schreef:
Ik ga met de trein vanuit Vleuten. Als dat een optie voor je is.
Dat zou indd ook een goede optie zijn, als je het leuk zou vinden dat we daar dan samen heen reizen (ik ben een angsthaas in alleen reizen)
_PatriciaH schreef:Sorry ik ga net de andere kant op, woon in Haaften...Wel grappig kom oorspronkelijk uit Breukelen en heb ooit in het verre verleden op de zelfde school gezeten
Saaams schreef:sannedeedee1 schreef:Saams, ik weet niet wanneer ik kan ivm school, ik moet even kijken of dat in de vakantie ligt, of in de week dat ik stage loop (ik heb namelijk dan 2 keer op woensdag vrij rond die tijd)
Laat maar weten, mocht je nog niks gevonden hebben ect.