lrtj_ schreef:Ik twijfel heel erg puur omdat ik niks weet. Naja je weet wel iets maar het volledige schema. Dat zou wel fijn zijn.
Klopt, is bij mij net hetzelfde !
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Alarm_wlkp schreef:lrtj_ schreef:Ik twijfel heel erg puur omdat ik niks weet. Naja je weet wel iets maar het volledige schema. Dat zou wel fijn zijn.
Klopt, is bij mij net hetzelfde !
.
. (Overigens komt dat twijfelen vooral voort uit mij en mijn pony i.p.v. de instructieweken zelf
) lrtj_ schreef:Ik ben er nog nooit geweest. Maar het feitr dat je puur amper antwoord krijg op de vragen die je stelt vind ik zeer vervelend.
NikkiLoves schreef:Ik ga ook met een vriendin als alles goed gaat(of mn ouders t willen betalen, mn vriendin een pony heeft gekocht en vervoer geregeld is
)
.
Ik wil misschien (weer) met mijn merrie meedoen... maarja, wanneer??! Robin schreef:Maximepatser : het punt is dat er mensen (waaronder ik) vorig jaar ook zijn geweest.
Naar aanleiding van dat programma vind ik dat het geen 475 euro waard is (in mijn geval dan, ik leen een paard van PMO). Dan is het niet gek dat je wilt weten wat er precies verandert is ten opzichte van vorig jaar, en geen halve/vage antwoorden hoeft te hebben.