Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

echt grappige naam van je paard. Doet me denken aan Wicky de viking

Cookie2222 schreef:Okee meiden niet te blij wezen ....
Ik werd net gebeld door de KNHS in verband met een bericht die ik had geplaatst op FB. Nl iets van ' apart dat mensen die naar de knhs wel van wachtlijst naar ingeschreven gaan, en mijn mail van 7:12 niet eens gelezen word, dus als ik morgen (vandaag) geen reactie heb kunnen jullie mij ook op knhs ermelo verwachten. '
Zij vertelde mij dus dat dit niet t geval is en deze mensen net als vele andere gewoon nog op de wachtlijst/niet behandeld staan. Ze hebben vele mensen van zowel week 7 als week 8 nog niet terug gemaild aangezien er gewoon nog geen duidelijk over bestaat. Ze hebben gewoon weg teveel aanmeldingen. Ze gebruikte dit inschrijfsysteem aangezien ze vorige jaren veel mensen hadden die gewoon niet betaalde waarna ze gemiddeld 50 mensen moesten bellen voordat ze er een te pakken hadden die wel mee wou en betalen kon.
Ze zijn er nu dus mee naar de directie gestapt en hebben nu meerdere opties om t op te gaan lossen, waarvan een is dat iedereen voor week 7 en 8 opnieuw moet inschrijven of je nu betaald hebt of niet.
De andere opties heeft ze mij dan niet verteld. Ook kunnen ze niet / moeilijk achterhalen of iemand die via het systeem heeft ingeschreven en betaald dus eerder was dan iemand die gemaild heeft
Ze zijn er dus mee bezig, maar er bestaat dus kans dat mensen die nu denken verzekerd te zijn van een plek dit dus eigenlijk helemaal niet zijn.
Aangezien de knhs zon 450 mails heeft gekregen, is de kans groot dat je nog geen antwoord hebt ontvangen.
Ik wil met dit bericht mensen die nog op antwoord zitten te wachten en dus wss net als ik op dit moment geen plekje hebben vanwege het falende systeem nu wat meer duidelijkheid krijgen. Ga dus niet na aanleiding van dit bericht de knhs weer helemaal vol spammen, ze maken het zo snel mogelijk bekent wat ze gaan doen !
Cookie2222 schreef:Ik werd om kwart voor 5 gebeld en dit vertelden ze me, lijkt mij sterk dat ze gaat lopen liegen want dan krijgen ze nog meer problemen. Tuurlijk gaan ze verder niet alles vertellen want dan breekt er weer een bom van mailtjes uit...
Ik zeg alleen maar wat ze mij vertelden, weet er verder dus niks over
Ze hebben idd nog niks besloten dat zei ik ook in mijn stuk maar ze hebben al wel verschillende opties.
Wat die opties zijn weet ik dus niet,
Kans is er dus ook dat een optie is niks doen xD