knhs instructieweek 8 abc

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Welke week ga je?

08 A
9 (37%)
08 B
6 (25%)
08 C
9 (37%)

Totaal aantal stemmen: 24

S_horselife

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 17:18

Ik heb een pony Joppe, e-pony en rij op b/l1 niveau, ik ben 13 dan 14 ! Heb er zin in :)

S_horselife

Re: knhs instructieweek 8 abc

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 17:45

Ik ga misschien week 6 met me vriendin als het lukt om allebei van de wachtlijst te komen anders week 8

kusjemariska

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 18:12

Heee ik ga naar week 8C ! :)

Ik zal mezelf even voorstellen :
Ik ben Mariska , 16 jaar , zit in 4 vwo
Ik neem mee mijn 9 jarige merrie Zolonia (Germus R x Wolfgang)

Afbeelding

Kim_Asterix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 18:29

Lijkt me ook wel leuk om een groepschat te hebben met 8C, aangezien dat allemaal in 1 groepschat past en heel 8abc niet ;)
Als mensen van 8c (reserves mogen ook) dat leuk vinden mogen ze hun nummer wel pben naar mij?

Hoe ziet dat trouwens met kamerindeling? Gaat het op rijgroepjes, leeftijd of eventing/allround?

glenstorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 18:37

Nou je kunt met 50 mensen in een appgroep en ik verwacht dat niet iedereen bokt heeft denk ik dat het wel past. Je kunt mij je nr pben mocht je erin willen.

Kamerindeling is gewoon random, wie bij elkaar wil gaat bij elkaar.

Kim_Asterix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 18:38

glenstorm schreef:
Nou je kunt met 50 mensen in een appgroep en ik verwacht dat niet iedereen bokt heeft denk ik dat het wel past. Je kunt mij je nr pben mocht je erin willen.

Kamerindeling is gewoon random, wie bij elkaar wil gaat bij elkaar.

Oh oke! Is dat veranderd dan? Mijne kan echt maar 25 :')

glenstorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 18:42

Haha, nou elke wapp update kunnen er meer geloof ik. Ik kan er iig 50. Nou ik denk dat er niet 50 op bokt zitten van die week

Kim_Asterix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 18:45

glenstorm schreef:
Haha, nou elke wapp update kunnen er meer geloof ik. Ik kan er iig 50. Nou ik denk dat er niet 50 op bokt zitten van die week

Nee dat verwacht ik ook niet :P
Ik zal je dan ook even mijn nummer zeggen!

floorpenp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 21:45

esther_wanda schreef:
Jaaa idd , moet maar eventjes ik hoop het wel heel erg , naar welke week ga jij dan ?

Ik ga naar week 8C, Eventing paarden! Heb je al antwoord van de knhs of had je nog niet gemaild? :)

Esmee993

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 14:16

Ik ga ook naar week 8c en ik heb er echt heel veel zin in, nu al :o
Ik ben Esmee en ik neem mijn paard Wicky mee
(en ik zie nu dat dat rijmt :+ )

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 14:22

Hoi! Haha ja dat rijmt idd :) echt grappige naam van je paard. Doet me denken aan Wicky de viking ;)

Esmee993

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 14:23

Sunneva schreef:
Hoi! Haha ja dat rijmt idd :) echt grappige naam van je paard. Doet me denken aan Wicky de viking ;)

ja haha, ze heet eigenlijk officieel Wikenia V, maar dat werd hem niet helemaal als roepnaam :P

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 14:34

Hey! Aah leuke naam juist :))

School weer begonnen -_-

Esmee993

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 14:37

NadineBlabla schreef:
Hey! Aah leuke naam juist :))

School weer begonnen -_-

Dankje
Ik ben vandaag gelukkig nog vrij, maar ik heb morgen stage, donderdag en vrijdag school en het weekend ook stage.
Dus ik geniet nog even van m,n vrije dag :)

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 14:55

Waar loop je stage? Meestal is stage wel leuk toch?

Esmee993

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 15:55

Sunneva schreef:
Waar loop je stage? Meestal is stage wel leuk toch?

Ik loop stage op een psychiatrisch centrum, ik doe verpleegkunde.
Ja, het is ook erg leuk en interessant, maar op die dagen heb wat minder tijd voor m,n paardje, maar ze krijgt genoeg aandacht en liefde hoor ;)

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 15:57

Oh klinkt goed! Heb nu ook wat minder tijd voor pony aangezien de slotweek (schoolexamens) eraan komt en ik donderdag wiA moet herkansen :(

MissMiekjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 16:42

Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren de komende dagen bij de KNHS... :P

Cookie2222

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 16:50

Okee meiden niet te blij wezen ....

Ik werd net gebeld door de KNHS in verband met een bericht die ik had geplaatst op FB. Nl iets van ' apart dat mensen die naar de knhs wel van wachtlijst naar ingeschreven gaan, en mijn mail van 7:12 niet eens gelezen word, dus als ik morgen (vandaag) geen reactie heb kunnen jullie mij ook op knhs ermelo verwachten. '
Zij vertelde mij dus dat dit niet t geval is en deze mensen net als vele andere gewoon nog op de wachtlijst/niet behandeld staan. Ze hebben vele mensen van zowel week 7 als week 8 nog niet terug gemaild aangezien er gewoon nog geen duidelijk over bestaat. Ze hebben gewoon weg teveel aanmeldingen. Ze gebruikte dit inschrijfsysteem aangezien ze vorige jaren veel mensen hadden die gewoon niet betaalde waarna ze gemiddeld 50 mensen moesten bellen voordat ze er een te pakken hadden die wel mee wou en betalen kon.

Ze zijn er nu dus mee naar de directie gestapt en hebben nu meerdere opties om t op te gaan lossen, waarvan een is dat iedereen voor week 7 en 8 opnieuw moet inschrijven of je nu betaald hebt of niet.
De andere opties heeft ze mij dan niet verteld. Ook kunnen ze niet / moeilijk achterhalen of iemand die via het systeem heeft ingeschreven en betaald dus eerder was dan iemand die gemaild heeft

Ze zijn er dus mee bezig, maar er bestaat dus kans dat mensen die nu denken verzekerd te zijn van een plek dit dus eigenlijk helemaal niet zijn.

Aangezien de knhs zon 450 mails heeft gekregen, is de kans groot dat je nog geen antwoord hebt ontvangen.

Ik wil met dit bericht mensen die nog op antwoord zitten te wachten en dus wss net als ik op dit moment geen plekje hebben vanwege het falende systeem nu wat meer duidelijkheid krijgen. Ga dus niet na aanleiding van dit bericht de knhs weer helemaal vol spammen, ze maken het zo snel mogelijk bekent wat ze gaan doen !
Laatst bijgewerkt door Cookie2222 op 07-01-14 16:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 16:57

Mijn god! Dit maakt me verschrikkelijk bang! Ik heb zowel betaald als een bericht van bevestiging gekregen en ik zou echt gek worden als ik nu niet mee zou mogen :oo

Cookie2222

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 17:01

Ja ik weet het,

Ik kan dus niet zeggen of je er nu in zit of niet aangezien ik ook niet weet wat ze gaan doen.
Ik weet wel dat je gewoon net zoveel kans hebt als anderen bij een nieuwe inschrijfpoging met evt een ander systeem :)

Kim_Asterix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 19:40

Cookie2222 schreef:
Okee meiden niet te blij wezen ....

Ik werd net gebeld door de KNHS in verband met een bericht die ik had geplaatst op FB. Nl iets van ' apart dat mensen die naar de knhs wel van wachtlijst naar ingeschreven gaan, en mijn mail van 7:12 niet eens gelezen word, dus als ik morgen (vandaag) geen reactie heb kunnen jullie mij ook op knhs ermelo verwachten. '
Zij vertelde mij dus dat dit niet t geval is en deze mensen net als vele andere gewoon nog op de wachtlijst/niet behandeld staan. Ze hebben vele mensen van zowel week 7 als week 8 nog niet terug gemaild aangezien er gewoon nog geen duidelijk over bestaat. Ze hebben gewoon weg teveel aanmeldingen. Ze gebruikte dit inschrijfsysteem aangezien ze vorige jaren veel mensen hadden die gewoon niet betaalde waarna ze gemiddeld 50 mensen moesten bellen voordat ze er een te pakken hadden die wel mee wou en betalen kon.

Ze zijn er nu dus mee naar de directie gestapt en hebben nu meerdere opties om t op te gaan lossen, waarvan een is dat iedereen voor week 7 en 8 opnieuw moet inschrijven of je nu betaald hebt of niet.
De andere opties heeft ze mij dan niet verteld. Ook kunnen ze niet / moeilijk achterhalen of iemand die via het systeem heeft ingeschreven en betaald dus eerder was dan iemand die gemaild heeft

Ze zijn er dus mee bezig, maar er bestaat dus kans dat mensen die nu denken verzekerd te zijn van een plek dit dus eigenlijk helemaal niet zijn.

Aangezien de knhs zon 450 mails heeft gekregen, is de kans groot dat je nog geen antwoord hebt ontvangen.

Ik wil met dit bericht mensen die nog op antwoord zitten te wachten en dus wss net als ik op dit moment geen plekje hebben vanwege het falende systeem nu wat meer duidelijkheid krijgen. Ga dus niet na aanleiding van dit bericht de knhs weer helemaal vol spammen, ze maken het zo snel mogelijk bekent wat ze gaan doen !

Bij de knhs weten ze hier niets van werd mij gemeld.
Het is meer dat hier door anderen op gehoopt wordt, en de khns probeert iedereen tevreden te houden waardoor ze van alles gaan roepen maar ze hebben nog helemaal niets besloten.

Cookie2222

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 19:46

Ik werd om kwart voor 5 gebeld en dit vertelden ze me, lijkt mij sterk dat ze gaat lopen liegen want dan krijgen ze nog meer problemen. Tuurlijk gaan ze verder niet alles vertellen want dan breekt er weer een bom van mailtjes uit...
Ik zeg alleen maar wat ze mij vertelden, weet er verder dus niks over

Ze hebben idd nog niks besloten dat zei ik ook in mijn stuk maar ze hebben al wel verschillende opties.
Wat die opties zijn weet ik dus niet,

Kans is er dus ook dat een optie is niks doen xD

Esmee993

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 20:36

Cookie2222 schreef:
Ik werd om kwart voor 5 gebeld en dit vertelden ze me, lijkt mij sterk dat ze gaat lopen liegen want dan krijgen ze nog meer problemen. Tuurlijk gaan ze verder niet alles vertellen want dan breekt er weer een bom van mailtjes uit...
Ik zeg alleen maar wat ze mij vertelden, weet er verder dus niks over

Ze hebben idd nog niks besloten dat zei ik ook in mijn stuk maar ze hebben al wel verschillende opties.
Wat die opties zijn weet ik dus niet,

Kans is er dus ook dat een optie is niks doen xD

Oke, dan wachten we gewoon maar af, ik hoop wel dat ze deze week nog wat laten weten

Cookie2222

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 20:40

Ja idd hoop t ook